Watch Dogs 2: Δυσλειτουργικό το Seamless Multiplayer

Στα πρώτα αντίτυπα του Watch Dogs 2, παρατηρήθηκε ένα πρόβλημα σχετικά με το Seamless Multiplayer. Όπως όλα δείχνουν λοιπόν, το παιχνίδι δε θα έχει από την αρχή διαθέσιμη αυτή τη μορφή Multiplayer που επιτρέπει στον κάθε παίκτη να μπαίνει σε παιχνίδια άλλων χρηστών, καθώς είναι αρκετά ασταθής. H εταιρία πίσω από το παιχνίδι, η Ubisoft, απέσυρε το multiplayer από τις μέχρι τώρα κόπιες που κυκλοφορούν, μέχρι να διορθωθούν τα Frame Drops και τα Crashes που διαπιστώθηκαν, γεγονός που θα διαρκέσει αρκετό καιρό, όπως όλα δείχνουν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ubisoft παρακάτω:

Κατά τη διάρκεια της φάσης πριν την άφιξη του WatchDogs 2, ήμασταν απογοητευμένοι που ανακαλύψαμε ένα θέμα που συνδέεται με την λειτουργία του seamless multiplayer που προκάλεσε το παιχνίδι κολλάει και να “crashάρει” ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Προκειμένου να εξαλειφθεί το ζήτημα αυτό και για να επιτραπεί στους παίκτες να απολαύσουν μια ομαλή εμπειρία παιχνιδιού, αποφασίσαμε να περιμένουμε να αναστείλουμε την ανακοίνωση του seamless multiplayer, ώστε να μην επηρεαστεί η κεντρική εμπειρία του παιχνιδιού.

Για να είμαστε σαφείς, οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν πλήρως το σύνολο της single-player εμπειρίας, χωρίς την οποιαδήποτε ανησυχία. Επιπλέον, το co-op είναι ακόμη πλήρως λειτουργικό, δίνοντας τη δυνατότητα πρόσκλησης φίλων μέσω του μενού του παιχνιδιού. Ωστόσο, η λειτουργία Bounty Hunter και άλλες δραστηριότητες που απαιτούν τη συμμετοχή παικτών που εισέρχονται εξωτερικά στο παιχνίδι δε θα είναι διαθέσιμες, μέχρι να επιλυθούν τα αντίστοιχα προβλήματα. Εκτιμούμε πραγματικά την υπομονή των παικτών της κοινότητας μας.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.