Δείτε εδώ το νέο επεισόδιο Game Recap: «Δύο χρόνια PS5 και Xbox Series X με τα ΩΡΑΙΑ και τα ΑΣΧΗΜΑ»

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (PC)

Επιστροφή στο Αραχνοσύμπαν!

Release Date
18/11/2022
Played On
PC Ultra Settings (RTX 2080 SUPER, AMD 3800X, 32 GB RAM)
Platforms
PlayStation 4, PlayStation 5, Microsoft Windows
Developer
Marvel Entertainment, Insomniac Games
Publisher
Sony Interactive Entertainment Europe

Όπως συνέβη και με το Marvel’s Spider-Man Remastered, έτσι και εδώ η Sony αποφάσισε ότι πρέπει να μεταφέρει στα PC και την συνέχεια του παιχνιδιού που ακούει στο όνομα Spider-Man: Miles Morales. Για όσους δεν το γνωρίζουν πρόκειται για την πιο συμμαζεμένη συνέχεια εν είδει spin-off του επιτυχημένου Spider-Man που κυκλοφόρησε πίσω στο 2018 (αφού το Spider-Man 2 αναμένεται από το νέο έτος) από την Insomniac Games αποκλειστικά για το PlayStation 4. Μάλλον και προφανώς το κοινό των exclusive παιχνιδιών της Sony μεγαλώνει και γι’ αυτό αποφάσισε να φέρει και άλλους τίτλους στα PC.

Υπεύθυνη για την μεταφορά του Spider-Man: Miles Morales είναι η Nixxes Software, η εταιρία η οποία μας έφερε και τα, Horizon Zero Dawn, God of War και UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection στα PC μας. Πρόκειται για μία διόλου ευκαταφρόνητη εταιρία που γνωρίζει να κάνει καλά τη δουλειά της, έχοντας σταθεί στο παρελθόν στο πλευρό της Crystal Dynamics, της IO Interactive και άλλων γνωστών ομάδων. Μάλιστα επειδή η Sony την εκτιμά, κατάφερε να την εξαγοράσει και να την προσθέσει στο δυναμικό των PlayStation Studios το 2021.

Για το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales αυτό καθαυτό σαν παιχνίδι έχουμε ασχοληθεί αναλυτικότατα στο δικό μας Busted Review το 2020 και είχε λάβει εξαιρετικά σχόλια και συνολικά καλές κριτικές. Όσοι όμως θέλετε να φρεσκάρετε λίγο τη μνήμη σας, μπορείτε να πατήσετε το link που προσπεράσατε και να δείτε αναλυτικά τι έχουμε γράψει για την ιστορία και το gameplay του παιχνιδιού. Στο σημερινό review δεν θέλω να κάνω επαναλήψεις και να αναφέρω πράγματα τα οποία είναι ήδη γνωστά αλλά να επικεντρωθούμε στο εάν είναι μία καλή κίνηση αυτή η μεταφορά ενός ακόμα first party τίτλου του PlayStation στα PC αλλά θα δούμε και αναλυτικά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει και κατά τι ποσοστό αυτών έγιναν σε ικανοποιητικό βαθμό.

Ένα τόσο ωραίο παιχνίδι είναι ωραίο να το βλέπουμε να κυκλοφορεί και τα PC, δίνοντάς μας την δυνατότητα να το χαρούμε άλλοι για πρώτη φορά και άλλοι για τρίτη (όπως εγώ ας πούμε), να τρέχει όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά και με καλύτερα γραφικά και αναλύσεις. Το παιχνίδι υποστηρίζει ξεκλειδωμένα FPS και τεχνολογίες που δεν μπορούσαμε να δούμε στις κονσόλες μας όπως είναι τα NVIDIA DLSS 3 και NVIDIA DLSS 2 ακόμα βλέπουμε και βελτίωση της εικόνας μας μέσω της τεχνολογίας  NVIDIA DLΑΑ. Σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι Marvel’s Spider-Man, που ήρθε στα PC, έχουν προστεθεί μερικές ακόμα τεχνολογίες που ανεβάζουν ένα σκαλοπάτι παραπάνω την εμπειρία μας. Προστέθηκε το Nvidia Reflex το οποίο μειώνει κατά μεγάλο βαθμό το Latency αλλά πλέον θα βρούμε και τις τεχνολογίες AMD FSR 2.1, Intel XeSS και IGTI. Οι προαναφερόμενες τεχνολογίες μας βοηθούν ώστε να χαρούμε το παιχνίδι μας ακόμα και σε πιο low – mid range PC.

Προστέθηκε ακόμα και Ray Tracing, όπου λογικό είναι να αναλογιστείτε μερικοί τώρα πως υπήρχε και στην έκδοση του PS5. Ναι, θα συμφωνήσω μαζί σας αλλά το Ray Tracing του PS5 προκειμένου να το χαρεί κάποιος είχε κάποιους περιορισμούς και όποιος το είχε επιλέξει ναι μεν είχε καλύτερες σκιάσεις και αντανακλάσεις αλλά ήταν ένα περιορισμένο ray tracing σχετικά που έδειχνε όμως εντυπωσιακό, έχοντας λάβει τη φροντίδα της Insomniac. Στην έκδοση για τα PC λοιπόν μιας και η NVIDIA έδωσε απλόχερα τις ευλογίες της για ακόμα μία φορά θα δείτε στο κομμάτι του Ray Tracing ένα αψεγάδιαστο διαμάντι. Είδα μερικά frame drops αλλά κυρίως λόγω των drivers. Πάλι καλά όμως η NVIDIA λίγες μέρες μετά κυκλοφόρησε μερικά updates και όλα έστρωσαν. Η διαφορά που θα δείτε όσοι το παίξατε σε PS5 σε σχέση με το PC είναι αισθητή τολμώ να πω μιας και οι αντανακλάσεις είναι πέρα για πέρα αληθοφανείς.

Επίσης, το παιχνίδι μέσω του Ultra-wide Monitor support καταφέρνει να απογειώσει την εμπειρία μας. Απλά σταθείτε στο ψηλότερο κτήριο της Νέας Υόρκης και δείτε «πιάτο» όλο το χάρτη του παιχνιδιού. Είναι απλά μαγευτικό και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να υποστηρίζει τα Ultra-wide monitors αλλά και τα πολλαπλά monitors με την καλύτερη επιλογή τα τρία. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του Nvidia Surround αλλά και του AMD Eyefinity. Οι επιλογές που μας δίνονται για τα screen ranges είναι τα 16:9, 16:10, 21:9, 32:9 και 48:9. Είναι υπέροχο να δίνεται η ευκαιρία σε τέτοιους τίτλους να μπορούμε να τους χαρούμε σε υψηλές αναλύσεις, με ξεκλειδωμένα frames, γραφικά που απλά κόβουν την ανάσα και Ultra-wide επιλογή. Καταφέρνει με αυτό το τρόπο το παιχνίδι να κερδίζει μία νέα πνοή.

Ας δούμε όμως και πως είναι ο χειρισμός του στα PC. Μπορούμε να το παίξουμε με πληκτρολόγιο και ποντίκι αλλά ειλικρινά δεν το συνιστώ με τίποτα μιας και έτσι χάνουμε μεγάλο κομμάτι από την εμπειρία του παιχνιδιού. Ναι μεν δίνεται η δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης των πλήκτρων αλλά τέτοιου είδους παιχνίδια δεν είναι σχεδιασμένα ώστε να τρέχουν κατά αυτό τον τρόπο. Μας δίνεται όμως και η δυνατότητα χρήσης Xbox controller αλλά και DualSense. Μιας και πρόκειται για παιχνίδι της Sony με τη χρήση του DualSense μέσω καλωδίου μας δίνεται η δυνατότητα κλασσικά να διαμορφώσουμε τα πλήκτρα όπως εμείς θέλουμε. Το DualSense στα PC μέσα στο παιχνίδι χρησιμοποιείται στο 100% εννοώντας ότι ενεργοποιείται το haptic feedback αλλά και τα adaptive triggers. Κλείνοντας, να αναφέρω πως το PlayStation φαίνεται να κάνει τα πρώτα βήματα και για την άφιξη του PSN στο PC, με το Miles Morales να προσφέρει μια επιλογή για linking του Steam λογαριασμού με το PlayStation Network για in-game περιεχόμενο τόσο στο ίδιο το παιχνίδι, όσο και σε άλλους τίτλους του PlayStation. Ας ελπίσουμε πως μελλοντικά θα έρθει μια ακόμη πιο στιβαρή σύνδεση, με cross-saving, trophies και όλες τις σχετικές λειτουργίες που αναμένει κάποιος παίζοντας στο PSN.

Εν κατακλείδι το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales είναι ένα υπέροχο παιχνίδι με πολύ καλό replayability. Το ότι ήρθε και στα PC είναι μία πολύ καλή και στρατηγική κίνηση της Sony διότι δίνει την δυνατότητα σε περισσότερο κόσμο να παίξει ένα ακόμα exclusive της παιχνίδι αλλά καταφέρνει να κερδίσει και περισσότερο κόσμο προς την πλευρά της κονσόλας που επιθυμεί να βιώσει με την πρώτη ευκαιρία τη συνέχεια της ιστορίας του επερχόμενου Spider-Man 2. Πρόκειται για ένα πολύ καλό port παιχνιδιού και η αγορά του προφανώς και αξίζει αν δεν έχετε ασχοληθεί με τον εν λόγω τίτλο σε κάποια κονσόλα PS4, PS5, ειδικά αν διαθέτετε ένα PC που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες και δυνατότητες θέλετε να χαθείτε για μια ακόμη φορά στα στενά της Νέας Υόρκης. Καταλήγοντας στη βαθμολογία, το παιχνίδι, μιας και ο πυρήνας του παραμένει ευτυχώς αναλλοίωτος, είχε κριθεί και βαθμολογηθεί ανάλογα, επομένως με τη νέα κυκλοφορία του στα PC και τις νέες τεχνολογίες που φέρνει και οι οποίες δουλεύουν καλά δεν υπάρχει κανένας ουσιαστικός λόγος να διαφοροποιηθεί.

Ευχαριστούμε την Sony PlayStation Ελλάδας για τη διευκόλυνση πραγματοποίησης του Review.

Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted

ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ
Ιστορία και χαρακτήρες
Γραφικά
Ray-tracing
Ultra-wide Support
Replayability
Yποστήριξη DualSense
Ελληνική γλώσσα
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ
Μικρά θέματα με Drivers που αναβαθμίζονται σιγά σιγά
Μη μεγάλη διάρκεια
9
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ