Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «Το XBOX τράβηξε την πρίζα + Giveaway | Game Recap #164»

Monster Hunter World

Ο βασιλιάς του grinding επέστρεψε πιο δυνατός από ποτέ…


Το Monster Hunter World ήρθε για πρώτη φορά σε PS4 και Xbox One (αργότερα μέσα στον χρόνο και σε PC) με σκοπό να μας μυήσει σε έναν τρόπο παιχνιδιού που η αλήθεια είναι πως δεν είναι για όλους αλλά μόνο για αυτούς που ψάχνουν να βρουν έναν τίτλο για να τους απασχολήσει για αρκετό καιρό. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που όσο περίπλοκο και δύσκολο φαίνεται για κάποιον που το παίζει πρώτη φορά τόσο ευχάριστο και γεμάτο εκπλήξεις αποδεικνύεται ότι είναι όσο “μπαίνεις στο νόημα”. H Capcom επέλεξε να φέρει το απαιτητικό Monster Hunter World στις “μεγάλες” κονσόλες και αυτή είναι η άποψή μας…


Εισαγωγή


Όπως καταλαβαίνουμε από τις πρώτες στιγμές του Monster Hunter World πρόκειται για έναν τίτλο που είναι γεμάτος μαγεία και φανταστικά τέρατα τα οποία καλούμαστε να κυνηγήσουμε. Το concept πρακτικά είναι απλό και δεν εμφανίζει κάποια δυσκολία μέχρι να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε πολύ αργότερα στο παιχνίδι ότι το κάθε όπλο και η κάθε πανοπλία που φοράμε θα πρέπει να έχει συγκεκριμένα στατιστικά που θα βοηθούν στην εξόντωση του τέρατος. Σαν ιστορία το Monster Hunter World δεν κερδίζει και βραβείο καθώς είναι πολύ βασική. Μπαίνουμε στα παπούτσια ενός νέου κυνηγού που φτάνει στην Astera (η βασική πόλη που είναι και βάση μας) με σκοπό να γνωρίσουμε το αφιλόξενο περιβάλλον του παιχνιδιού και να εξοντώσουμε τα τέρατα που δυσκολεύουν την φιλοξενία μας στον Nέο Kόσμο.

Με την άφιξη μας στην Astera καλούμαστε να επιλέξουμε το όπλο μας και να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας στους κόσμους του Monster Hunter World. Γι’ αυτούς που έχουν παίξει και προηγούμενα Monster Hunter δεν υπάρχει κάποιο καινούργιο όπλο καθώς το μόνο που συνέβη είναι να αναθεωρήσει η Capcom τον τρόπο που ελέγχουμε το όπλο μας, ειδικά το τόξο και τα πυροβόλα όπλα πλέον έχουν έναν πιο συμβατικό τρόπο ελέγχου σαν να παίζουμε ένα first person shooter. Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού είναι πανομοιότυποι με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς με μικρές διαφορές που κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη όπως για παράδειγμα η πέτρα που λειαίνει το όπλο πλέον δεν χαλάει αφαιρώντας έναν σημαντικό πονοκέφαλο που προσωπικά είχα στα προηγούμενα Monster Hunter.


Gameplay


Το Monster Hunter World είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να το παίξει κάποιος και solo αλλά η φύση του είναι multiplayer. Για τους solo παίκτες βέβαια υπάρχει και η επιλογή της SOS flare όπου όταν δυσκολεύεται κάποιος σε ένα τέρας πυροβολεί την φωτοβολίδα βοήθειας και έρχονται άλλοι τρεις random παίκτες που ψάχνονται στην περιοχή για βοήθεια. Το συγκεκριμένο “μέτρο” δουλεύει κάθε φορά και ανταμείβει τον παίκτη που έρχεται για βοήθεια δίνοντάς του bonus αντικείμενα, γι’αυτόν τον λόγο δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρείτε βοήθεια. Στο multiplayer κομμάτι όταν έχουν το παιχνίδι και κάποιοι φίλοι σας περιπλέκονται χωρίς λόγο τα πράγματα. Όλοι οι παίκτες θα πρέπει να εξερευνήσουν μια περιοχή πριν την μάχη και να βρούνε το τέρας μόνοι τους, ύστερα να δούνε ένα cutscene 3-4 δευτερολέπτων με την παρουσίαση του τέρατος και αφού γίνουν όλα αυτά έχουν το δικαίωμα να κάνουν join μεταξύ τους για να παλέψουν. Όλο αυτό είναι τόσο λάθος όσο ακούγεται καθώς αν δεν το ξέρει κάποιος εκ των προτέρων δεν θα βγάλει ποτέ άκρη για το πως γίνεται το matchmaking.

Κάπου εδώ αρχίζει το χάος, με την καλή έννοια, στο Monster Hunter World. Ο τίτλος αρχικά δείχνει το καλό του πρόσωπο δίνοντάς μας όλα τα όπλα που υπάρχουν στο παιχνίδι. Η επιλογή γίνεται καθαρά με βάση την προτίμηση του κάθε παίκτη και τι τον βολεύει στην μάχη. Αφού τελειώσουμε με αυτήν την επιλογή το παιχνίδι μας πετάει στα βαθιά καθώς τα διάφορα tutorials που έχει ίσα ίσα ξύνουν την επιφάνεια όλων αυτών των πραγμάτων που έχει να ανακαλύψει και να μάθει ο παίκτης. Δεν εννοώ με αυτό ότι είναι δύσκολο να τα αντιληφθούμε αλλά θα πρέπει να είμαστε καθ’όλη την διάρκεια του παιχνιδιού προσηλωμένοι στο σκοπό μας για να κατανοήσουμε τους μηχανισμούς του. Με αυτό στο μυαλό η Capcom έκανε μια σημαντική προσθήκη στο παιχνίδι για να μην γίνει κουραστικό στον μέσο χρήστη και το όνομα αυτού: Scoutflies. Πρόκειται για έντομα τα οποία κουβαλάμε στην ζώνη μας μέσα σε μια παγίδα και μας “δείχνουν τον δρόμο” είτε αυτός είναι η εξερεύνηση και ανίχνευση ενός τέρατος είτε το μάζεμα κάποιου φυτού που χρειαζόμαστε για την ολοκλήρωση κάποιας αποστολής. Οι Scoutflies με τον καιρό και όσο προχωράμε στο παιχνίδι αναβαθμίζονται και γίνονται πιο έξυπνες προσφέροντας ακόμη περισσότερη ευκολία σε ότι κάνουμε.

Το μάζεμα φυτών και εντόμων στους τεράστιους κόσμους του Monster Hunter World είναι πολύ σημαντικό καθώς μέσω αυτών αναβαθμίζεται και μεγαλώνει το crafting στο παιχνίδι. Οι μηχανισμοί crafting είναι από τους καλύτερους που έχω δει σε RPG παιχνίδι καθώς δεν μπερδεύουν και είναι απλοί στην χρήση τους. Μέσα από ένα μενού μπορούμε να διαχειριστούμε τα πάντα και να βάλουμε αυτόματο crafting σε όποια βόμβα ή potion θεωρούμε ότι είναι σημαντικό στην εξερεύνησή μας. Επίσης το crafting είναι ιδιαίτερα σημαντικό και γι αυτούς που θα επιλέξουν για όπλο τους τόξο ή κάποιο από τα πολυβόλα καθώς οι specialised σφαίρες και τα coatings για τα βέλη θα χρειαστεί να τα craft-άρουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Προσωπικά μιας και χρησιμοποιώ τόξο έχω βρεθεί άπειρες φορές εκτεθειμένος σε κάποιο τέρας γιατί δεν craft-άρα το coating που έπρεπε για τα βέλη μου.

Όσον αφορά την μητέρα των μαχών τώρα, την πρώτη φορά που θα συναντήσετε κάποιο από τα μεγάλα τέρατα του παιχνιδιού π.χ. Anjanath θα τα χρειαστείτε καθώς η ορμή και οι επιθέσεις που θα δεχτείτε θα σας κατεβάσουν με ένα μόνο hit. Για να αποφύγετε δυσάρεστες καταστάσεις σαν και αυτή ο μόνος τρόπος είναι να μάθετε απ’έξω και ανακατωτά τόσο το όπλο που θα επιλέξετε όσο και τα διάφορα combos που το συνοδεύουν έτσι ώστε να έχετε απαντήσεις σε οποιαδήποτε επίθεση που θα δεχτείτε. Προετοιμαστείτε πριν τον κυνήγι τρώγοντας στην καντίνα της Astera ένα φαγητό που θα ανεβάσει τα στατιστικά και την stamina σας και εφοδιαστείτε με potions τα οποία θα γεμίζουν και θα μεγαλώνουν την ενέργειά σας. Το παιχνίδι είναι τιμωρητικό για τους απροετοίμαστους και αυτούς που θεωρούν λανθασμένα ότι λειτουργεί όπως όλα τα άλλα παιχνίδια μάχης. Μόλις μάθετε τα βασικά θα δείτε ότι η προετοιμασία είναι ίσως και πιο σημαντική από την ίδια την μάχη καθώς τα τέρατα με μια σωστή διαχείριση μπορούν να νικηθούν.


Οπτικοακουστικός τομέας


Ο τίτλος είναι σχεδιασμένος σε μια custom μηχανή γραφικών της Capcom η οποία στοχεύει σε minimum 30 fps. Τις περισσότερες φορές το καταφέρνει, σύμφωνα με βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, αλλά η αλήθεια είναι ότι τόσο στο PS4 όσο και στο Xbox One S δυσκολεύεται το παιχνίδι να “τρέξει” έτσι όπως πρέπει.

Εμφανισιακά τα γραφικά στέκονται αξιοπρεπώς χωρίς όμως να φτάνουν τα επίπεδα παιχνιδιών που μας έχουν αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Οι τεράστιοι κόσμοι και οι πολλές πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε κόσμο είναι ένας λόγος αρκετός για να υπάρχουν κάποια downgrades στην όλη εικόνα. Παρ’όλα αυτά δεν είναι σε καμία περίπτωση άσχημη η απεικόνιση του τίτλου και θεωρώ ότι η περιοχή Coral Highlands είναι μία από τις πιο όμορφες περιοχές που έχω δει τον τελευταίο καιρό σε παιχνίδι.


Εν κατακλείδι


Το Monster Hunter σαν σειρά δεν απευθύνεται σε ευρύ κοινό αλλά με το Monster Hunter World για πρώτη φορά η Capcom καταφέρνει να φτιάξει ένα παιχνίδι το οποίο έχει το υλικό για να μαζέψει περισσότερους παίκτες. Ο τίτλος δεν σε “τραβάει από τα μαλλιά” και σου δείχνει τον δρόμο για το πως να προχωρήσεις κάνοντάς τον πιο φιλικό σε κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με την σειρά. Επίσης, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μαζευτείτε με την παρέα σας και να περάσετε καλά κυνηγώντας τέρατα. Το PS4 και το Xbox One διψούσε για έναν τίτλο σαν το Monster Hunter World και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να ασχοληθεί με ένα βαρύ RPG παιχνίδι όπου το RNG είναι απών, τα lootboxes δεν υπάρχουν ούτε ως ιδέα για το μέλλον του και ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις την πανοπλία που ζαχαρώνεις εδώ και καιρό στον smithy είναι οι ικανότητες σου.

[vc_row][vc_column width=”1/2″]

 

[/vc_column][vc_column width=”1/2″]

Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για Review: PS4 Pro
Είδος: Action RPG
Κυκλοφορεί για: PS4, Xbox One, PC
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 26/01/2018
Διάθεση για την Ελλάδα: CD Media
Εκδότρια εταιρία: Capcom
Εταιρία ανάπτυξης: Capcom

Ευχαριστούμε θερμά την CD Media για την παραχώρηση του παιχνιδιού για τις ανάγκες του Review.

 

[/vc_column][/vc_row] [review]

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!