Δείτε εδώ το νέο Game Recap #101: Η «Προδοσία» του Kojima και The Last of Us Part I Ξανά

Ανεπίσημες αλλαγές στο PBE (16/10)

PBE_Update_Logo

Πραγματοποιήθηκε άλλο ένα update στο PBE στις 16/10 και προστεθήκαν κάποια πράγματα που λείπανε από το προηγούμενο που έγινε στις 15/10. Σε αυτό το update προστέθηκαν τα τελικά skins των Haunted Zyra, Victorious Elise και Sultan Gangplank. Η Elise σε αυτό το patch πήρε και το Spider Form της αλλά και τα Spiderlings. Δείτε παρακάτω για  το περιεχόμενο της τελευταίας αναβάθμισης του PBE.

Νεα Skins

Η Riot, με τον ερχομό του Harrowing, ανακοίνωσε την Haunted Zyra. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το νέο skin όπως βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο PBE.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο μια πρώτη ματιά στο νέο skin της Zyra.

Victorious Elise Spider Form και Spiderlings

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε το updated model της Victorious Elise.

Ο Sultan Gangplank είναι πλέον διαθέσιμος για δοκιμές.

Δείτε και το πως φαίνεται μέσα στο παιχνίδι το νέο του skin, στο παρακάτω βίντεο.

Τα νέα Summoner Icons για το τέλος της 3ης Σεζόν

Νέα Challenger και Silver Profile Banners

Τα υπόλοιπα (Gold, Platinum και Diamon) φαίνεται να είναι τα ίδια με πέρυσι.

Νεο champion Potrait για τον Nocturne

Μετά το Splash Art που βγήκε για αυτόν τον champion στο προηγούμενο update, τώρα βγήκε και το νέο που πορτρέτο.

PAX Sivir Minor Update

Στη PAX Sivir έγιναν λίγες πολύ μικρές αλλαγές, μπήκαν μερικά παραπάνω κουμπιά στη λεπίδα της. Δείτε παρακάτω για τις διαφορές

Turret Indicator’s σύντομα στο PBE

Το feature αυτό, όταν βγει live, θα είναι διαθέσιμο μόνο στο Co-Op vs AI και training modes όπως το tutorial  και custom games ενάντια σε bots. Θα είναι ένα εργαλείο εκμάθησης για όλους τους players. Στα normal και ranked games θα είναι απενεργοποιημένο.

Balance Changes

Kassadin

.

.

  • To Base MR μειώθηκε στο 30 από 31.25
  • Το MR ανά level μειώθηκε στο 0 από 1.25 ανά level.
  • Το mana cost του Null Sphere( Q )  μειώθηκε στο 70/75/80/85/90 από 70/80/90/100/110
  • Το damage του Null Sphere( Q ) μειώθηκε στο 80/115/150/185/220 από 80/130/180/230/280.
  • Το silence του Null Sphere( Q ) άλλαξε σε 1.5/1.75/2/2.25/2.5 από 1/1.4/1.8/2.2/2.6
  • Το tooltip του Riftwalk( R ) πλέον γράφει: “Ο Kassadin τηλεμεταφέρεται σε κοντινή περιοχή κάνοντας 70/100/130 (+0.6) magic damage στα τριγύρω enemy units. Για κάθε cast του Riftwalk προστίθεται ένα stack του Mana Leak για 8/8/8 δευτερόλεπτα, κάνοντας το επόμενο  Riftwalks να κοστίζει 100.0/100.0/100.0 περισσότερο Mana ανά stack. Κάθε enemy Champion που θα χτυπηθεί από το Riftwalk προσθέτει ένα stack of Void Surge για 8/8/8 δευτερόλεπτα, κάνοντας το επόμενα Riftwalks να κάνουν 35/50/65 (+)  περισσότερο magic damage ανά stack.”
  • Το ανέβασμα του Mana cost πλέον ονομάζεται “Mana Leak”. Τα stacks του  Riftwalk πλέον αποκαλούνται “Void Surge” και πλέον δίνει το damage buff εάν χτυπήσει enemy champion σε αντίθεση με πριν που έδινε σε κάθε άλμα.

.

.Sivir

.

.

  • Το mana cost του Ricochet( W ) μειώθηκε στο 40 απο 50 σε όλα τα ranks.
  • To Spell Shield( E ) πλέον επιστρέφει 60/75/90/105/120 mana από 60/70/80/90/100.

.

Xerath

.

.

  • Overwhelming Power( Passive ) mana restore γίνεται  ανάμεσα στο 45-130 mana από 12%
  • Το Overwhelming Power( Passive ) πλέον δίνει 3% – 20% MPen στα βασικά abilities του Xerath.
  • Το AP ratio του Stasis Orb( E ) ανέβηκε στο( .6 AP ) από ( .45 AP)
  • Το stun duration του Stasis Orb( E ) πλέον θα είναι ανάλογο με την απόσταση που έχει ταξιδέψει- η διάρκεια πλέον είναι ανάμεσα σε 1 και 2 δευτερόλεπτα από 1/1.3/1.5/1.8/2 δευτερόλεπτα
  • Το Stasis Orb( E ) έχει ένα μικρο cast time των .5 δευτερολέπτων.
  • Το missle speed του Stasis Orb( E ) ανέβηκε αρκετά.
  • Το cooldown του Stasis Orb( E ) άλλαξε στο 15/13.5/12/10.5/9 από 13/12.5/12/11.5/11 δευτερόλεπτα.
  • Το damage του Stasis Orb( E ) ανέβηκε στο 100/140/180/220/260 από 85/120/155/190/225
  • Το base damage του Ascension( R ) ανέβηκε στο 150/200/250 απο 100/150/200

.

 Το Range Indicator του Stasis Orb( E )

.

Zed

.

.

  • Το Living Shadow( W ) πλέον έχει χαμηλότερο missile speed
  • Το  tooltip του Death Mark( R )  πλέον λέει το εξής: “Ο Zed γίνεται untargetable και εμφανίζει ένα Living Shadow στη θέση του. Μετά τρέχει προς τον στόχο του και τον μαρκάρει για θάνατο. Μέτα από 3 δευτερόλεπτα το μαρκάρισμα θα ενεργοποιηθεί, κάνοντας physical damage ίσο με ( ) συν 20/35/50% απο όλo τo magic και physical damage που έκανε στον στόχο του αυτος και οι σκιες του ενω ηταν ενεργο το mark. Ξαναπατώντας το Death Mark όσο είναι ενεργό θα κάνει τον Zed να αλλάξει θέση με το Living Shadow που δημιουργήθηκε από το Death Mark.

.

Δείτε το παρακάτω βίντεο για το πως λειτουργεί το νέο Ulti του Zed.


Και καλή διασκέδαση.