Πόσα TFLOPS απαιτούνται για φωτορεαλιστικά γραφικά σύμφωνα με τον CEO της Epic Games;

Η δυναμική που έχει πάρει gaming τους τελευταίους μήνες μετριέται πλέον σε Teraflops (TFLOPS) και ποια κονσόλα ή κάρτα γραφικών θα μπορεί να αποδώσει περισσότερα.

Χονδρικά όσα περισσότερα είναι τα TFLOPS που αποδίδονται τόσο δυνατότερο είναι και το εκάστοτε μηχάνημα δίνοντας του τη δυνατότητα να παράξει καλύτερα γραφικά στο σύνολό τους συμπεριλαμβανομένου animations, physics, πολύγωνα, αναλύσεις, textures, σκιές κ.ο.κ.

Οι σημερινές κονσόλες PS4 και Xbox One αποδίδουν 1,84 TFLOPS (PS4) και 1,32 TFLOPS (Xbox One) αντίστοιχα και τα γραφικά που παράγουν κρίνονται σε αρκετές περιπτώσεις εξαιρετικά, χρεώνοντας την επιτυχία και στους ταλαντούχους developers που ασχολούνται με την ανάπτυξη του εκάστοτε παιχνιδιού.

Σύμφωνα με τον Tim Sweeney, CEO της Epic Games, που ευθύνεται για τη δημιουργία της Unreal Engine, ίσως της πιο διαδεδομένης μηχανής γραφικών, προκειμένου να αναπαραχθούν φωτορεαλιστικά γραφικά σε απαιτητικά σκηνικά όσον αφορά τον τεχνικό τομέα απαιτούνται πιθανότατα κοντά στα 40 TFLOPS.

Tim-Sweeney

Αν αναλογιστούμε ότι το επερχόμενο Xbox One Scorpio στοχεύει στα 6TFLOPS ενώ το PS4 Neo σε ένα ποσοστό 30-40% λιγότερα, τότε απέχουμε πολύ από αυτό που έχει στο μυαλό του ο κύριος Sweeney.

Είστε ευχαριστημένοι με τα γραφικά που αποδίδονται σε γραφικά αυτής της γενιάς ή θα θέλατε κάτι καλύτερο; Αφήστε το σχόλιό σας με την άποψή σας.

More Stories
Νέες εικόνες για το Dark Deception