Pokémon Sword/Shield: The Isle of Armor

A wild DLC appeared....

Release Date
17/06/2020
Platforms
Nintendo Switch
Developer
Game Freak
Publishers
Nintendo, The Pokemon Company

To Pokémon Sword/Shield μας έφερε μια ακόμη νέα εμπειρία στο δημοφιλές franchise, με τον τίτλο να έχει τις περισσότερες πωλήσεις από όλους τους προηγούμενους τίτλους. Σε ένα franchise που έχει τις μεγαλύτερες συγκεντρωτικά πωλήσεις από όλα τα RPG (336 εκ. με το Final Fantasy να ακολουθεί με 154.5) αυτό το milestone λέει πολλά. Πέρα από τα στοιχεία, που έχουν διχάσει τους fans στους purists (no voice over, 8bit Μουσική κλπ.) και σε αυτούς που θέλουν ριζικές αλλαγές ο τίτλος κάνει τεράστια επιτυχία. Που ακολουθεί και το Pokémon Sword/Shield: The Isle of Armor

Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε DLC σε τίτλο Pokémon, όπως και η πρώτη φορά που η Game freak κάνει τέτοια κίνηση και οι fans ήταν σκεπτικοί για το τελικό αποτέλεσμα. Βέβαια, ο τίτλος ήρθε με πολλές αλλαγές γενικά (level scaling, Dyna/Gigantamaxing περιορισμένο pokedex κλπ) τις περισσότερες από τις οποίες τις βρίσκω καλοδεχούμενες.

Αλλά που στέκεται το DLC; Έχουμε μια νέα περιοχή το Isle of Armor, με 100 νέα (κυρίως παλιά που προστίθενται στο Rooster) Pokémon τα οποία είναι τοποθετημένα στο περιβάλλον τους και όχι χύμα στο χάρτη. Μια μικρή, αλλά ουσιαστική όσων αφορά το immersion λεπτομέρεια. Παράλληλα έχουμε γραμμικότερη δομή σε σχέση με το sandbox element του core game που θυμίζει τα παλιότερα παιχνίδια. Οι παραλίες αν και φέρουν τη δομή των dungeon που είναι γνώριμη από τους παλιότερους τίτλους χρησιμοποιούν τα mechanics των wild areas με αποτέλεσμα να έχουμε μια πολύ πιο δομημένη αλλά immersive εμπειρία.

Εντύπωση μου έκαναν τα emolga (ιπτάμενοι σκίουροι) που έκοβαν βόλτες από το ένα δέντρο στο άλλο, τα Pokémon που σε χαιρετάνε όταν έρχεσαι και τα sharpedo που κόβουν βόλτες στο νερό. Από μηχανισμούς, στο DLC μπορείς να εξερευνήσεις τα πάντα πριν καν ασχοληθείς με το campaign κομμάτι ενώ έχουμε και την προσθήκη battle tower αλλά και νέα cosmetics για character customization.

Τώρα, κάποια άσχημα που εντόπισα, αρχικά, ίσως το κυριότερο μου πρόβλημα είναι τα gauntlets. Όπου αναγκάζεσαι να παλέψεις με συγκεκριμένα Pokémon πράγμα που σε ένα παιχνίδι που όλη του η ιδέα είναι να χτίσεις την ομάδα σου το βρίσκω αχρείαστα εξαναγκαστικό. Όπως προανέφερα, τα Pokémon που έρχονται δεν είναι ως επί το πλείστον καινούρια. Θα ήθελα περισσότερα νέα Pokémon με μεγαλύτερο roster. Τέλος, υπάρχουν φορές που το grind γίνεται κουραστικό ακόμη και για δεδομένα ”grind”.

Σαν τελικές σκέψεις, αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι αυτό είναι το μισό expansion και γενικότερα, τα single player expansions είναι δύσκολο να ισορροπήσουν ως προς το που απευθύνονται. Θα το πάρει ένας νέος παίκτης (από αυτούς που περιμένουν να βγουν και τα season pass) ή κάποιος που έχει ήδη φτάσει το roster του 70+ lvl? Εδώ θα έλεγα ότι κάνει την καλύτερη δυνατή δουλειά. Παράλληλα προσθέτει value και νέα περιοχή οπότε θα έλεγε κανείς ότι το Pokémon Sword/Shield: The Isle of Armor αξίζει τα χρήματα του, με αφήνει όμως με έναν έντονο προβληματισμό.

Τα Jigglypuff, Alakazam και Chansey είναι από τα πιο αναγνωρισμένα και αγαπημένα Pokémon –εγώ πάντα είχα ένα Alakazam στην βασική μου 6αδα-  το να τα ξεκλειδώνεις με DLC με κάνει να πιστεύω πως αρκετά Pokémon σκόπιμα δεν έκαναν την εμφάνιση τους. Όσο και να λατρεύω το franchise είναι κάτι που θεωρώ ότι πρέπει να τονίσω, πως ένα μέρος του value είναι πλασματικό.

Ευχαριστούμε τη CD Media (Nintendo Distributor Hellas) για την παραχώρηση του παιχνιδιού για τις ανάγκες του Review

Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
Μπήκαν κι άλλα Pokemon (duh)
Νέα περιοχή με νέα challenges
Level scaling
ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
Grind
Λίγα νεα Pokemon
Άφησε την αίσθηση ότι κάποια Pokemon επίτηδες δεν μπήκαν στο core game
7
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
More Stories
Αποκάλυψη του Halo Infinity στην Ε3 2018;