Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «Η Sony συνεχίζει να κάνει τα... δικά της | Game Recap #157»
Mass Effect™: Andromeda_20170329193144

Mass Effect Andromeda

Mass Effect™: Andromeda_20170329195648
Mass Effect™: Andromeda_20170329195648

Εισαγωγή

Μετά από πολύ καιρό ανάπτυξης το στούντιο της Bioware μας παρέδωσε το νέο τίτλο της σειράς Mass Effect που φέρει το όνομα Mass Effect Andromeda. Η Bioware όλο το προηγούμενο διάστημα κρατόυσε σχετικά χαμηλούς τόνους. Μετά τις επιτυχίες των προηγούμενων Mass Effect με ηγέτη τον Commander Shepard έπρεπε να δουλέψει σκληρά για να μας παραδόσει ένα όσο το δυνατόν αρτιότερο προιόν, αντάξιο (;) του ονόματος που φέρει. Αυτό συνεπάγεται νέα ιστορία, νέους προταγωνιστές, νέα συστήματα gameplay, νέους πλανήτες και φυσικά νέα μηχανή γραφικών. Γίνεται λοιπόν αμέσως αντιληπτό το πόσο δύσκολο έργο καλούταν να φέρει σε πέρας. Όπως ήδη έχετε καταλάβει και από το όνομα του τίτλου, το παιχνίδι διαδραματίζεται στον νέο γαλαξία της Ανδρομέδας. Και αμέσως έχουμε την πρώτη εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειρας που επέτρεπαν μόνο διαστρικά ενδογαλαξιακά ταξίδια, την επινόηση των διαγαλαξιακων ταξιδιών, στην μετά Reapers (θεριστών) εποχή. Για το ιστορικό να αναφέρουμε ότι ο γαλαξίας της Ανδρομέδας είναι πραγματικός και μάλιστα γειτονικός μας. Με κανονική ταχύτητα θα σας πάρει 785.200.000.000.000 χρόνια να επισκεφτείτε την Ανδρομέδα ενώ με ταχύτητα φωτός θα χρειαστείτε μόνο 2.540.000 χρόνια. Το σύμπλεγμα της Παρθένου αποτελεί έναν από τους δύο μεγαλύτερους σχηματισμούς και είναι ακριβώς δίπλα μας. Βέβαια το μέγεθος και η μάζα βρίσκονται σε τελείως διαφορετικά επίπεδα. Ο Γαλαξίας μας έχει 300 δισεκατομμύρια άστρα εντός των ορίων του, ενώ ο γαλαξίας της Ανδρομέδας περιλαμβάνει περίπου ένα τρισεκατομμύριο άστρα, σύμφωνα  πάντα με τις παρατηρήσεις του διαστημικού τηλεσκοπίου Spitzer το 2006. Τέλος ο γαλαξίας μας έχει διάμετρο 110.000 έτη φωτός ενώ η Ανδρομέδα έχει τη διπλάσια. Αναλογιζόμενοι λοιπόν την πραγματικότητα καταλαβαίνουμε ότι εάν η Bioware το εκμεταλλευτεί σωστά έχει μπόλικο “ψωμί”. Φυσικά δεν απαιτούμε να μας αναπαραστήσει μερικά δισεκατομμύρια πλανήτες αλλά ότι μπορεί να προσφέρει κάτι με μεγάλη ποικιλία και έκταση συνδυασμένα με υψηλή ποιότητα. Για πάμε λοιπόν να αρχίσουμε να εξερευνήσουμε μέσα από το review μας το εν λόγω παιχνίδι, το οποίο μέχρι στιγμής έχει καταφέρει παρά την καλή πορεία πωλήσεων να διχάσει ή καλύτερα να προβληματίσει πολύ κόσμο και fans.

Mass Effect™: Andromeda_20170329195827
Mass Effect™: Andromeda_20170329195827

Ιστορία

Το νέο κεφάλαιο διαδραματίζεται 634 χρόνια μετά τα γεγονότα του Mass Effect 3. 20000 άνθρωποι βρίσκονται σε κατάσταση ύπνου μέσα στο Nexus, το μητρικό τεράστο σκάφος, που κατάφερε να ταξιδέψει από το σύστημα Milky Way στο νέο ανεξερεύνητο γαλαξία της Ανδρομέδας στο Heleus Cluster. Ο λόγος ήταν φυσικά η επιβίωση. Από την ώρα που το μητρικό σκάφος έφτασε στο νέο γαλαξία το προσωπικό διαχείρησης του σκάφους και η ηγεσία οργάνωσαν ταξίδια σε γειτονικούς αστερισμούς και πλανητικά συστήματα προς αναζήτησης φιλικών πλανητών για την ίδρυση αποικιών και προς αναζήτηση πρώτων υλών που εξαντλούνται συνεχώς. Η μάζα του πληθυσμού στο Nexus βρίσκεται σε καταστολή μέσα σε θαλάμους ψύξης ενώ τα περιθώρια όλο και στενέυουν με τις πρώτες ύλες να λιγοστεύουν επικίνδυνα. Η όλη κατάσταση οδήγησε στην δημιουργία του θεσμού του Pathfinder (=εξερευνητής). Κάθε Pathfinder είχε την ομάδα του και το σκάφος του, Arc, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό. Σκοπός του ήταν η εξερεύνηση όπως είπαμε γειτονικών φιλικών πλανητών υπό την αιγίδα του προγράμματος Andromeda Initiative.

Mass Effect™: Andromeda_20170329201856
Mass Effect™: Andromeda_20170329201856

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια και το μητρικό σκάφος βρίσκεται σε δεινή θέση από θέμα υλών διαβίωσης ενώ μόνο ένας Pathfinder βρίσκεται στο Nexus και όλοι οι υπόλοιποι αγνοούνται με τα πληρώματα και τα σκάφη τους. Κάπου εδώ έρχεται η αφύπνιση του πρωταγωνιστή μας, ο οποίος είναι γόνος του μοναδικού στη ζωή και εν ενεργεία Pathfinder που έχει την επωνυμία Ryder. Αμέσως γίνεσαι μέλος της ομάδας του πατέρα του Alec Ryder, και μετά από κάποια γεγονότα και συγκυρίες βρίσκεσαι να ηγείσαι μιας ομάδας ως νέος Pathfinder.  Το επώνυμό σου Ryder, το όνομα και το φύλο τα επιλέγεις εσύ στο μενού παραμετροποίσης του χαρακτήρα. Υποστηριζόμενος από το πλήρωμά σου:

  • Lieutenant Cora Harper- human biotic commando, Operations Specialist
  • Liam Kosta- human HUS-T1, εξειδικευμένος ανταποριτής κρίσεων εκπαιδευεμένος σε πολιτικές κρίσεις, μαχητής κοντινών αποστάσεων
  • Peebee- independent Asari, biotic destabilizer, gunslinger
  • Vetra Nyx- Turian Andromeda Initiative, εξοπλισμένη με βαρέως τύπου αναβαθμισμένη στολή
  • Nakmor Drack- Krogan βετεράνος μαχητής με καραμπίνα για κοντινές αποστάσεις
  • Jamal Ama Darav- Angara, μαχητής της ελευθερίας με Sniper Rifle.

Ευρισκόμενος στο πηδάλιο του υπερεξελιγμένου διαστημοπλοίου σου, ονόματι Tempest,  καλείσαι να ταξιδέψεις σε πλανήτες, φεγγάρια, δορυφόρους, διαστημικές ανωμαλίες και άλλα διαστημόπλοια. Κάθε κόσμος που καλείστε να επισκευτείτε έχει τους δικούς του χαρακτήρες, τη δική του ιστορία, τις δικές του αποστολές και το δικό του κλίμα και έδαφος. Ο στόχος παραμένει πάντα ο ίδιος, αναζήτηση νέων πόρων και ευρεση νέων κατάλληλων για αποικισμό πλανητών με παράλληλη σταδιακή αφύπνιση του υπόλοιπου “κοιμισμένου” πληθυσμού. Γενικά η ιστορία και το σενάριο εμφανίζονται πολύ συμπαγή και δεμένα και σαφώς άκρως ενδιαφέροντα.

Mass Effect™: Andromeda_20170329193952
Mass Effect™: Andromeda_20170329193952

Εισαγωγή | Ιστορία | Δομή Μενού | Χειρισμός | Ήχος | Γραφικά | Multiplayer | Επίλογος

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!

1 2 3 4 Next