The Last Guardian: CG Trailer και Q&A με τον Director του τίτλου

Στο επίσημο κανάλι του PlayStation στο Youtube έκανε την εμφάνισή του ένα CG trailer για το επερχόμενο αποκλειστικό παιχνίδι της Sony, The Last Guardian. Παράλληλα, ο Creative Director του παιχνιδιού, ο Fumito Ueda ο οποίος είχε τον ίδιο ρόλο στο Shadow of the Colossus, απάντησε σε κάποιες ερωτήσεις που του τέθηκαν. Πάμε παρακάτω όμως να δούμε και το trailer και τις απαντήσεις του σχεδιαστή.

Για την πλήρη υλοποίηση του αρχικού οράματος για το The Last Guardian:

Θα είμαι σκληρός κριτής του εαυτού μου εδώ … αλλά αν πω ότι έχω κάνει τα πάντα 100% δεν είναι εντελώς αλήθεια. Ο κάθε δημιουργός υπάρχει πάντα κάτι παραπάνω το οποίο πιστεύει ότι θα μπορούσε να κάνει. Όταν τελείωσα το Ico και το Shadow of the Colossus, ένιωσα ακριβώς έτσι. Έχοντας πει αυτά λοιπόν, νομίζω ότι το προσωπικό από τη Sony και τη Gendesign έχει καταβάλει τα μέγιστα, κάθε δύναμη και ενέργεια που είχαμε και τα τοποθέτησε μέσα στο έργο.

Για τις προσωπικές εμπνεύσεις πίσω από το The Last Guardian:

O Trico είναι ένα υβρίδιο του είδους, ένα μείγμα γάτας, σκύλου, πτηνού, και τα σχετικά. Μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα μοτίβο. Όταν ήμουν νεότερος, μεγάλωσα σε ένα σπίτι το οποίο φιλοξενούσε μία πληθώρα ζώων. Οι εμπειρίες μου μαζί τους είναι μεγάλες αναμνήσεις τις οποίες κρατώ ακόμα. Στη δημιουργία του Trico, δε χρειάστηκε να κάνω κάποια συγκεκριμένη έρευνα, γιατί είναι ένα πλάσμα που προφανώς δεν υπάρχει. Αλλά βασίζεται στις αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας μου, στον τρόπο που αλληλεπιδρώ με τα ζώα, στον τρόπο με τον οποίο εκείνα αλληλεπιδρούν με εμένα.

Για τις συγκρίσεις με το Ico και το Shadow of the Colossus:

Με τον τρόπο που το βλέπω εγώ, ίσως να είναι από τον ίδιο κόσμο, ή το ίδιο το σύμπαν. Αλλά οτιδήποτε περισσότερο από αυτό εξαρτάται πάντα από τη φαντασία του παίκτη. Ο καθένας έχει μία διαφορετική σχέση με τους δύο προηγούμενους τίτλους, οπότε δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ή δεν είναι. Είναι στο χέρι του παίκτη.

Για το σπουδαιότερο επίτευγμά του με το The Last Guardian:

Θα πρέπει να πω ότι αυτό είναι το γεγονός ο,τι ήμασταν σε θέση να ολοκληρώσουμε τον χαρακτήρα του Trico. Tη συμπεριφορά του, ο,τι έχει σχέση με αυτό. Δώσαμε βασικά την πνοή της ζωής σε ένα πλάσμα που δεν έχει ποτέ υπάρξει, ένα νέο χαρακτήρα, πράγμα που είναι πολύ δύσκολο. Πώς είναι στην πραγματικότητα η αίσθηση του να ταΐζεις τον Trico; Αυτό θέλω να το βιώσουν οι παίκτες μόνοι τους.

Για άλλες εμπνεύσεις από παιχνίδια:

Υπάρχουν κάποια παιχνίδια που έχουν ανοίξει τα μάτια μου και με επηρέασαν σημαντικά. Ένα είναι το Prince of Persia κι άλλο το Another World. Αυτό μπορεί να έρθει απότομο, αλλά το Virtua Fighter είναι άλλο ένα… Το κοινό στοιχείο τους είναι η πολυπλοκότητα του animation. Είμαι πάντα περίεργος να βρίσκω τρόπους με τους οποίους το animation μπορεί να εμφυσήσει νέα ζωή σε χαρακτήρες – αυτό είναι ένα στοιχείο που θα με προσελκύει πάντα.

Στην επέκταση της ελκυστικότητας των video games:

Είναι μια δύσκολη ερώτηση για να απαντήσει κανείς, αλλά νομίζω ότι ίσως ένα χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας θα βοηθούσε αρκετά. Και δεν λέω ότι τα παιχνίδια πρέπει να είναι εύκολα ή απλά ή κάτι τέτοιο. Αλλά όταν σκέφτεστε για την προέλευση των video games, τα arcade παιχνίδια, τοποθετούσε κάποιος 100 γιεν και μπορούσε να παίξει ίσως για τρία λεπτά. Υπάρχει ουσιαστικά ένα τέλος, ή ένας περιορισμός, που τοποθετείται. Μερικές φορές αυτό μπορεί να είναι λίγο εκφοβιστικό.

Στις κονσόλες δεν υπάρχει καμία ανάγκη να τεθεί ένα χρονικό όριο ή η εμφάνιση του Game Over – θέλουμε οι άνθρωποι να παίζουν περισσότερο. Αλλά και πάλι, είτε πρόκειται για υψηλές απαιτήσεις δεξιοτεχνίας, ή συνεχείς προκλήσεις μέχρι να αισθανθεί ο παίκτης ότι θέλει να τα παρατήσει … Αν ήταν λίγο πιο προσπελάσιμα, τότε ίσως περισσότεροι άνθρωποι θα απολάμβαναν τα βιντεοπαιχνίδια. Τούτου λεχθέντος, εφόσον ορίζουμε τι κάνουμε ως video games σε αυτόν τον χώρο, τότε η εμπειρία πρέπει να είναι ιδιαίτερα μοναδική [στο εν λόγω μέσο]. Η επίτευξη αυτής της ισορροπίας δεν αποτελεί ένα εύκολο έργο.

Για την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του The Last Guardian:

Είναι αρκετά απλό … στο τέλος του παιχνιδιού , αν ο παίκτης αισθάνεται την ύπαρξη Trico, σαν να είναι πραγματικά εκεί, τότε έχουμε καταφέρει αυτό που έχουμε θέσει ως στόχο να πετύχουμε.

Το The Last Guardian θα αποτελεί αποκλειστικότητα του PlayStation 4 και θα είναι διαθέσιμο στις 6 Δεκεμβρίου σε Ιαπωνία και Αμερική, 7 Δεκεμβρίου στην Ευρώπη και 9 Δεκεμβρίου σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.

 Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.

  1. Μου αρεσει ο τροπος σκεψης του και το γεγονος οτι προσπαθει να δωσει πνοη στη φαντασια του. Σιγουρα θα ειναι προτοτυπο και ιδιαιτερο παιχνιδι. Ελπιζω μονο τα χρονια αναμονης να μην λειτουργησαν εις βαρος του παιχνιδιου. Δε με νοιαζει τοσο ο τεχνικος τομεας οσο η ιστορια και το αρτιο gameplay.

More Stories
Asterix & Obelix XXL2