Η Sony καταχωρεί πατέντα “Remastering by Emulation” και τι σημαίνει

Η Sony φαίνεται πως ετοιμάζει, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, δυνατότητα Backwards Compatibility στο PS5. Αυτή την υπόθεση ενισχύει και η καταχώρηση πατέντας “remastering by emulation” στο αντίστοιχο γραφείο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

Ο αρχικός εντοπισμός έγινε από τον χρήση AlphaFoxWarfare στο Reddit και δείχνει ότι η πατέντα μοιάζει αρκετά με αυτό που έχει κάνει η Microsoft με το Xbox One X για την ενισχυμένη συμβατότητα με 4K ανάλυση, HDR (high dynamic range), καλύτερα γραφικά γενικά χωρίς να έχει υποστεί επεξεργασία ο κώδικας του εκάστοτε παιχνιδιού.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την καταχώρηση εδώ.

Each asset such as a texture called for by legacy software such as a legacy computer game software has a unique identifier associated with it. The unique identifier can be rendered by imposing a hash on the asset, and then the asset stored with its identifier in a data structure. An artist remasters the textures for presentation on a higher resolution display than envisioned in the original software, and stores them back in the data structure with their identifiers. The original software is then played on the higher resolution display, with asset (such as texture) calls being intercepted, identified, and the data structure entered to retrieve the remastered asset having a matching identifier. The remastered asset is then inserted on the fly into the game presentation.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Shadow of War: Νέο walkthrough gameplay video