Έτσι θα έμοιαζαν μεγάλα παιχνίδια σε ισομετρική προοπτική

O Chris Bischoff είναι ο δημιουργός του παιχνιδιού 3ου προσώπου STASIS του οποίου και έχει δημιουργήσει και την μηχανή γραφικών που τρέχει το παιχνίδι του. Πρέπει να τονίσουμε πως το STASIS έχει μία ισομετρική προοπτική, την οπτική δηλαδή που έχει το Fallout 1 και το Diablo 1 με την κάμερα από ψηλά. Μια ιδέα για το STASIS μπορείτε να πάρετε από το βίντεο που ακολουθεί.

Ο Chris λοιπόν, αναδημιούργησε κάποιες σκηνές από μεγάλα παιχνίδια όπως το DOOM, το Legend of Zelda, το Bioshock, το Bioshock: Infinity, το Fallout 4 και το Assassin’s Creed στην μηχανή γραφικών του με το ίδιο στυλ που έχει και το STASIS, με σκοπό να δείξει το επίπεδο λεπτομέρειας που μπορεί να φτάσει και το πως μπορεί να ήταν αυτά τα παιχνίδια σε αυτήν την οπτική.

Περισσότερες εικόνες από το Project του Chris Bischoff μπορείτε να βρείτε εδώ. Τι γνώμη έχετε για την ισομετρική προοπτική;

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.

More Stories
H Square Enix φέτος στην Ε3 με δική της Press Conference