Dev του Uncharted 4 εξηγεί πως έγινε το εκπληκτικό μοντέλο του Drake (Photos)

Όσοι έχετε πάρει μάτι από το Uncharted 4: A Thief’s End πιθανότατα θα έχετε εντυπωσιαστεί από τα λεπτομερέστατα γραφικά που έχει καταφέρει η Naughty Dog. Πριν λίγες ώρες κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο από τον Shading Artist της εταιρείας, Yibing Jiang, direct feed φωτογραφίες από το μοντέλο του πρωταγωνιστή Drake και το σχόλιο ότι κατάφεραν να τον “φέρουν στη ζωή” ίσως δεν ακούγεται και τόσο υπερβολικό τελικά.

Ο developer σχολίασε χαρακτηριστικά πως κατάφεραν να σχεδιάσουν το πρόσωπο:

Real-time rendered in game. This is not CGI or pre-render, which means all the shading features for skin, hair, eyes need to be written in code.

Using Disney Diffuse model, GGX Brdf model and Screen Space Subsurface.

Hair is using Kajiya-kay Brdf model.

Frank Tzeng did the sculpting and texturing for his face and arms.

Ενώ σχετικά με τα ρούχα του μοντέλου σχολίασε επακριβώς:

Real-time rendered in game. This is not CGI or pre-render, built the fabric shader package for all the main characters and npc characters as well.

Using Disney Diffuse Model, recreated Brdf model just for the fabric, also added special cheap Sub-surface Scatter.

All the fabric details, stitches, small wrinkles, wear and tears were built in shader.

Colin Thomas did modeling and texturing part for the outfit.

 

No more talking, ας πάμε να δούμε τις φωτογραφίες ενώ στο τέλος αξίζει να θυμηθούμε παρέα το 16λεπτο gameplay video του παιχνιδιού.

yibing-jiang-12-12-2014-1-24-40-am

yibing-jiang-12-11-2014-3-08-16-amyibing-jiang-12-11-2014-3-07-47-am

yibing-jiang-12-11-2014-3-05-43-am

 

More Stories
O Shuhei Yoshida συγχαίρει την Microsoft για την συνέντευξη τύπου της στην E3