Chronos: Before the Ashes

Μία προσπάθεια συνδυασμού Dark Souls και Zelda

Release Date
01/12/2020
Platforms
Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, PC
Developer
Gunfire Games
Publisher
THQ Nordic

Έχει γίνει της μόδας το τελευταίο καιρό, η δημιουργία, ή τουλάχιστον η προσπάθεια δημιουργίας SoulBorne τίτλων. Η εταιρεία ανάπτυξης Gunfire Games, γνωστή για τη δουλειά της στη σειρά Darksiders, ήθελε να δημιουργήσει ένα Sequel του Remnant: From The Ashes. Η προσπάθεια αυτή είχε να κάνει και με το γενικό trending αλλά και με το γεγονός ότι η Nordic δεν ήθελε να αφήσει τη σειρά στη τύχη της.

Το δύσκολο στην όλη υπόθεση είναι πως η κυκλοφορία του τίτλου έγινε σε κοντινή περίοδο με τη κυκλοφορία του PS5 ενώ το κοινό είχε ήδη συνηθίσει σε τέτοιου είδους παιχνίδια κάτι το οποίο ανέβαζε το επίπεδο για το τι θα περίμενε ο κόσμος. Το Chronos: Before The Ashes λοιπόν, αποτελεί ένα ατμοσφαιρικό RPG, το οποίο μας εισάγει σε ένα κόσμο γεμάτο τέρατα και δαίμονες. Ένας σκοταδιστικός τίτλος με αρκετές επιρροές από Dark Souls τίτλους αλλά και Zelda. Πως τώρα ένα sequel ενός καθαρά Oculus Rift VR τίτλου θα σταθεί χωρίς αυτά τα στοιχεία, είναι ένα άλλο θέμα.

Το σενάριο είναι απλό. Ένα σενάριο το οποίο δε θέλει να εντυπωσιάσει αλλά να έχει αρχή και τέλος. Το νέο αυτό παιχνίδι λαμβάνει χώρα ένα μήνα πριν τα γεγονότα του Remnant. Οι χαρακτήρες είναι ίδιοι. Ο σκοπός παραμένει ένας και μοναδικός. Διαφυγή από το λαβύρινθο. Δυστυχώς ο τίτλος προσφέρει μόνο μάχες από κοντινή απόσταση. Για το σενάριο δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς πραγματικά δεν μπορείς να το συμπεριλάβεις σαν κάτι το εξαιρετικό καθώς στο τέλος της ημέρες η εταιρεία δεν στόχευε εκεί. Στα του gameplay τώρα, το παιχνίδι έχει όπως προαναφέραμε αρκετά στοιχεία του Dark Souls.

Third Person gameplay με το Stamina να είναι εκεί, η αποφυγή χτυπημάτων να γίνεται μέσω Dodge και Parry. Υπάρχει το λεγόμενο ”δυνατό” χτύπημα αλλά και το απλό-γρήγορο χτύπημα. Βλέπουμε λοιπόν ότι η εταιρεία στην ουσία χρησιμοποίησε αρκετά στοιχεία από τα Dark Souls παιχνίδια. Παρόλα αυτά κάτι μας χαλά.

Όσο και να πάρεις στοιχεία το αποτέλεσμα ίσως να μην είναι το ίδιο. Τα χτυπήματα ήταν αρκετά ”πλαστικά” και τετραγωνισμένα κάτι το οποίο δεν βοηθά στην αληθοφάνεια του παιχνιδιού. Δυστυχώς όπως προανέφερα δεν υπάρχουν σοβαρές μαγείες ούτε φοβερή ποικιλία όπλων. Το παιχνίδι εστιάζεται στο ”Knight” gameplay όπου κρατάς ασπίδα, σπαθί και τέλος. Δεν υπάρχει Customization ενώ είναι κρίμα για τον τίτλο να μην φέρει ένα crafting system ή ακόμα και ένα σοβαρό skill tree. Στην αρχή του παιχνιδιού θα χαθείτε. Είναι σχεδόν σίγουρο καθώς θα μπείτε σε ένα κόσμο που δεν έχετε ιδέα τι πρέπει να κάνετε. Κλειδιά, Puzzles, φώτα να τρεμοπαίζουν. Χαμός.

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Dark Souls παιχνίδια, εδώ μπορείτε να επιλέξετε επίπεδο. Έτσι δε θα χρειαστεί να σπάσετε κανένα μοχλό ή χειριστήριο. Το Chronos: Before The Ashes δυστυχώς δε θα σας προσφέρει την απόλυτη ”ηδονή” όσον αφορά τις σφαγές δαιμόνων καθώς δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία. Η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων είναι αρκετά χαμηλή, ανεξάρτητα σε πιο επίπεδο παίζετε. Υπάρχουν αρκετά Puzzles στο παιχνίδι, που παραπέμπουν στα puzzles που θα συναντήσουμε στη σειρά Zelda. Kάτι το οποίο επίσης μας χάλασε είναι η διάρκεια του παιχνιδιού καθώς το τερματίσαμε μέσα σε 5 ώρες περίπου.

Βέβαια δε θα υπήρχε γκρίνια αν το επίπεδο σχεδιασμού ήταν ανάλογο. Για κάθε θάνατο που έχουμε χάνουμε και ένα έτος ζωής. Θα καταλάβετε μόνο αν το παίξετε. Γενικά οι θάνατοί σας επηρεάζουν το παιχνίδι καθώς και την απόδοση σας αλλά και τις επιλογές σας. Φοβερή ιδέα σε ένα παιχνίδι που γενικά πάσχει. Fire, Electricity, Darkness, Light. 4 μαγείες οι οποίες δουλεύουν στο gameplay μέσω του όπλου που κρατάμε. Τα γραφικά του τίτλου είναι καλά χωρίς όμως να υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο. Από τη μετριότητα ξεφεύγει μόνο η μουσική η οποία είναι εξαιρετική. Cinematics και όλα αυτά τα οποία βρίσκουμε σε ένα τίτλο του 2020 ξεχάστε τα.

Εν κατακλείδι, το Chronos: Before The Ashes, αποτελεί ένα μέτριο παιχνίδι με αρκετά προβλήματα. Γενικά η Gunfire Games προσπάθησε να δανειστεί στοιχεία τα οποία δεν μπόρεσε να διαχειριστεί σωστά μετά τη κυκλοφορία ενός καθαρού VR τίτλου. Η διάρκεια του παιχνιδιού είναι αρκετά μικρή σε σχέση με τη τιμή του, ενώ το gameplay παρότι απλό δεν έχει το κάτι παραπάνω. Η μουσική είναι εξαιρετική με τα γραφικά να στέκονται αξιοπρεπώς. Το σενάριο δε χρειάζεται ανάλυση καθώς η εταιρεία πιστεύω απλά δεν ασχολήθηκε. Ελπίζουμε σε καλύτερες προσπάθειες στο μέλλον.

Ευχαριστούμε θερμά τις Gunfire Games και THQ Nordic για την παραχώρηση του παιχνιδιού για τις ανάγκες του Review

Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted

ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ
Εξαιρετικός ήχος και μουσική
Άκρως ατμοσφαιρικό
Κατανοούμε τη δυσκολία μετατροπής ενός VR τίτλου σε ''απλό''
Όμορφα Puzzles
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ
Ανύπαρκτο Lore
Προβληματικό Gameplay χωρίς βάθος
Έλλειψη φαντασίας στο σύστημα μάχης
Μικρή διάρκεια σε σχέση με τη τιμή του παιχνιδιού
Μηδενικό Customization, crafting system και skill tree
5
ΜΕΤΡΙΟ
More Stories
Μικρές οι διαφορές στο νέο μοντέλο PS4 CUH-1200