Η άποψη του Cliff Bleszinski για το DOOM

Τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία υπάρχει το έντονο φαινόμενο άτομα του χώρου να συγχαίρουν studio για τη δουλειά τους ώς ένδειξη σεβασμό και εκτίμισης, με πρόσφατο παράδειγμα τους Sam Lake της Remedy και τον Neil Drucmann της Naughty Dog.

Σειρά λοιπόν έχει ο πασίγνωστος Cliff Bleszinski, σχεδιαστής της σειράς Unreal και Gears of War. Μέσω twitter σχολίασε πως του αρέσει πολύ η αίσθηση των όπλων, το “σατανικό” ντεκόρ, το γεγονός οτι βρισκόμαστε για ακόμη μια φορά στον Άρη, καθώς και η άνγωστη ταυτότητα του πρωταγωνιστή και ο μηχανισμός διήγησης που θυμίζει αυτό του System Shock 2.cliffyb-doom1

Το μοναδικό στοιχείο στο οποίο άσκησε κριτική, είναι η μεγάλη έμφαση στις εκτελέσεις (executions), όπως έκανε και ο ίδιος στα Gears of War.

cliffyb-doom2

Είναι ευχάριστο και ενθαρρυντικό να βλέπουμε τέτοια φαινόμενα απο άτομα του χώρου, καθώς δείχνει πως κι αυτοί πάνω απ’ όλα είναι gamers. Καθώς περιμένουμε για το review του τίτλου, ρίξτε μια ματιά και στην ανάλυση του Digital Foundry για την απόδοση του τίτλου σε PlayStation 4 και Xbox One.

Εσείς δοκιμάσατε τον νεώτερο τίτλο της θρυλικής id Software; Αν ναί, ποιά η πρώτη σας εντύπωση;

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα

More Stories
Ολοκαίνουργιες πληροφορίες για το Death Stranding