Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «Η Sony συνεχίζει να κάνει τα... δικά της | Game Recap #157»

45 πληροφορίες για το Anthem (Gameplay και Features)

Η Ε3 τελείωσε και το πρώτο μεγάλο παιχνίδι του show ήταν το Anthem, το επόμενο παιχνίδι της Bioware που δεν ακολουθεί την έως τώρα φόρμουλα αλλά κάτι νέο σύμφωνα με τα λεγόμενα τους. Η αλήθεια είναι πως από το stage demo είχαμε πολλές απορίες και δε καταλάβαμε πλήρως τι ακριβώς θέλει να μας φέρει η Bioware με το Anthem. Για αυτό, εμείς στο Busted μαζέψαμε τα διάφορα Tweets και πληροφορίες από συνεντεύξεις της Bioware στην E3  και σας τα παρουσιάζουμε με απλή μορφή όσο το δυνατόν πιο απλά και μεμονωμένα.

1. H ιδέα του Anthem ξεκίνησε το 2013 πριν βγει το Destiny ανεξάρτητα από αυτό πριν μαθευτεί ότι υπήρχε καν. Δεν βγαίνει ως ανταγωνιστής του Destiny, σύμφωνα με τη Bioware πάντα.

2. To Anthem είναι ένα always online παιχνίδι. Δεν υπάρχει offline mode και οι servers είναι dedicated. Επίσης δεν υπάρχει παύση.

3. Eίναi μία μίξη Single player και Co-op multiplayer. Σε όλα τα cutscenes το κεντρικό πρόσωπο είμαστε εμείς.

4. Στο Fort Tarsis θα είναι το Single player κομμάτι που θα μιλάμε με τους npcs, θα τους γνωρίζουμε και θα είμαστε μόνοι μας χωρίς κανέναν άλλο. Δεν είναι ένα Social Hub σε στυλ Destiny. Εδώ θα παίζουμε σε πρώτο πρόσωπο ως freelancer και θα βλέπουμε τις συνέπειες των επιλογών μας και το μέρος θα αλλάζει ανάλογα με τις πράξεις μας. Στον κόσμο έξω είναι το Multiplayer και θα παίζουμε σε τρίτο πρόσωπο.

5. Υπάρχουν χαρακτήρες στο Fort Tarsis που θα έχουν κάποιον παρόμοιο ρόλο με τους Advisors στο Dragon Age Inquisition. Πέρα από αυτούς υπάρχουν και άλλοι quest givers με το όνομα agents.

6. Δεν υπάρχει split/screen co-op και το party μας θα είναι 4 άτομα maximum.

7. Όλα τα story missions είναι εφικτό να γίνουν και solo δηλαδή από ένα άτομο.

8. Τα Strongholds θα απαιτούν 4 άτομα και είναι αρκετά δύσκολα, είναι όμως καθαρά προαιρετικό περιεχόμενο με τη μορφή Raid.

9. Τo multiplayer θα είναι seamless, δηλαδή ομαλό. Στο χάρτη εφόσον δεν έχουμε κλειστή/private επιλογή για να μη φαινόμαστε μπορούν να μας κάνουν Join ανά πάσα στιγμή και ανάλογα με το mission. Εμείς ανάλογα μπορούμε να ανοίγουμε το χάρτη και να βλέπουμε στο χάρτη στο mission που θέλουμε ποιοι παίκτες είναι.  Εννοείται πως κάνουμε και Invite φίλους μας.

10. Tα mechs που πιλοτάρουμε ως freelancers λέγονται Javelin. Θα υπάρχουν 4 είδη αρχικά και είναι αρχέτυπα από classes. Τo πρώτο Javelin που θα έχουμε θα είναι το Ranger. Παίζοντας αποκτάμε και τα υπόλοιπα.

11. Δεν υπάρχει καθόλου party από npcs αλλά αυτή τη φορά το party μας αποτελείται από ανθρώπους οnline. Αυτό ήταν η κεντρική ιδέα όταν ξεκίνησε η ιδέα του project αυτού.

12. Μπορεί ένα ολόκληρο party να πάρει το ίδιο Javelin.

13. Θα διαλέγουμε πως μοιάζει ο freelancer μας αλλά κυρίως το Javelin μας. Συνεπώς Θα υπάρχει Customisation στα Javelin και στο gear και στους χρωματικούς συνδυασμούς. Θα αλλάζουμε όσες φορές θέλουμε τα χρώματα μας.

14. Αλλάζουμε εξοπλισμό, χρώματα και διάφορα μέρη στα μέρη του personalisation. Η Bioware το παρομοίασε με ένα αυτοκίνητο που αλλάζουμε τα διάφορα μέρη.

15. Κάθε javelin θα έχει equiped 2 όπλα (θα διαλέγουμε) και 2 κομμάτια Gear.

16. To upgrade θα γίνεται μέσω Loot και κάθε Javelin θα παίρνει συγκεκριμένα όπλα ανάλογα με τον τύπο του. Για παράδειγμα machine gun θα έχει το Colossus Javelin μόνο.

17. Σπάνια θα χρειαστεί να αγοράσουμε loot από Vendor. Επίσης υπάρχει και crafting.

18. Δεν θα υπάρχει κάποιο skill tree, παρά μόνο Melee . Τουλάχιστον στην αρχή! Αλλά υπάρχει melee ως επίθεση.

19. Δεν θα υπάρχει PVP γιατί η Bioware μπόρεσε να πάει σε πιο βαθιά νερα με το gear χωρίς να έχει το balance κατά νου.

20. Μπορούμε και πετάμε και κάνουμε και μάχη από τον αέρα αλλά το jetpack μας υπερθερμαίνεται και δε μπορούμε επ΄άπειρον να πετάμε. Για αυτό μπορούμε να ψύχουμε την ώρα της πτήσης το jetpack με διάφορους τρόπους όπως πχ να περάσουμε μέσα από καταρράκτες η άλλα νερά.

21. Παρόλο που υπάρχουν 4 Javelin δεν υπάρχει κανένα νόημα/όφελος να έχουμε δεύτερο χαρακτήρα αφού αλλάζουμε Javelin όποτε θέλουμε πριν τα missions.

22. Υπάρχουν “Combos” στα abilities ανάμεσα στα διάφορα Javelin. Ένα προφανές είναι το Frost grenade του Interceptor Javelin με το Colossus Javelin να εξαπολύει ρουκέτες. Θα μπορούμε να κάνουμε και κάποια ελάχιστα από μόνοι μας.

23. Αν ένας Low level παίκτης παίζει με ένα high level παίκτη τότε πάλι θα νιώθει χρήσιμος και όχι απλά ότι ακολουθεί. O μεγαλύτερου level παίκτης θα είναι πιο δυνατός λόγω δυνατοτήτων και gear άλλα και ο μικρότερος πάλι θα e;iναι χρήσιμος.

24. Aν ένας παίκτης μεγαλύτερου Level βοηθήσει σε παλιότερο mission κάποιον νεότερο τότε θα λάβει ειδικές ανταμοιβές λόγω mentoring.

25. Ένας μικρός παίκτης μπορεί να κάνει Join κάποιον σε μία μεγαλύτερη σε level αποστολή αρκεί να μην τον ενδιαφέρουν τα spoilers.

26. Ως freelancer τα perks που αποκτάμε ισχύουν για όλα τα Javelin.

27. Η Bioware στα πλαίσια του personalisation κοιτάζει μήπως μπορούμε να αλλάζουμε το idle animation, δηλαδή το animation όταν είμαστε ακίνητοι.

28. Υπάρχουν στον  ανοιχτό κόσμο αντικείμενα που αλληλεπιδρούμε και μαθαίνουμε πληροφορίες για το Lore του παιχνιδιού.

29. Τo loot που πέφτει για τα javelin είναι ανάλογο του Level του freelancer μας και όχι του Javelin, αυτό σημαίνει ότι τα javelin δε θα έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους στην ισχύ τους ακόμα και αν παίζουμε με το ίδιο.

30. Το loot είναι Instanced δηλαδή εμφανίζεται μόνο σε εμάς και δε θα μπορούν να μας το κλέψουν οι άλλοι.

31. Υπάρχει χρωματιστή κωδικοποίηση για τη σπανιότητα του loot.  Θα υπάρχει σπανιότητα 5 ή 6 επιπέδων (ακόμα το ψάχνει η Bioware) και ακόμα την ισορροπούν.

32. Έκτος από το Fort Tarsis θα έχουμε και μία τεράστια κινητή βάση που λέγεται Strider που θα επιστρέφουμε και θα μπορούμε και εκεί να αλλάζουμε το Javelin μας.

33. Υπάρχουν Emote που μπορούμε να κάνουμε.

34. Ο κόσμος θα έχει μεγάλη γεωμορφική και γεωγραφική ποικιλία και θα υπάρχει εξερεύνηση και ανταμοιβή.

35. Δεν υπάρχει Health regeneration και θα πρέπει να αναπληρώνουμε το Health μας από items που θα βρίσκουμε.

36. Ammo και Health items μπορούμε να πάρουμε από τους αντιπάλους που εξοντώνουμε.

37. Μπορούμε να κάνουμε Revive στους συμμάχους μας.

38. Το όνομα Anthem προέκυψε από το Anthem Of Creation που υπάρχει στο Lore μέσα.

39. Ένα εχθρικό faction ανθρώπων είναι οι Dominion.

40. Στον κόσμο του Anthem όλα είναι χειροποίητα και δεν υπάρχει μικροτσίπ και μαζική παραγωγή.

41. Τα νούμερα του damage που είδαμε στο stage demo ελέγχεται αν μπορούμε να τα κάνουμε On/Οff . Γενικά η Bioware κοιτάζει το UI customisation.

42. Δεν υπάρχει season pass και δεν υπάρχει pay to win DLC. Θα έρθουν λογικά αργότερα και νέα Javelin, δωρεάν η όχι, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί.

43. Δεν θα υπάρχουν lootboxes αλλά θα υπάρχουν Microtransactions σε κάποια skins για τα javelin. Υπάρχει ένα skin με παρεμφερές θέμα Ν7 από τη σειρά Mass Effect.

44. Θα υπάρχει in-game currency προφανώς.

45. Στα PS4 Pro και Xbox One X ίσως να μην είναι κλειδωμένο το Framerate στα 30 καρέ.

To Anthem θα κυκλοφορήσει στις 22 Φεβρουαρίου του 2019 για τα Playstation 4 & Xbox One.

Ανυπομονείτε για το Anthem ή όχι;  Προσωπικά σαν οπαδός της Bioware ξεκίνησα με χαμηλές προσδοκίες καθαρά λόγω του Οnline κομματιού αλλά αν το Online κομμάτι είναι seamless όπως ισχυρίζονται τότε ίσως έχουμε κάτι αρεστό και για τους παραδοσιακούς single player οπαδούς της Bioware. 

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!