Υποστήριξη DirectX 12 στο τελευταίο Build της Unity Engine για το Xbox One

Επίσημο Post στο Unity Blog αναφέρει ότι το DirectX 12 είναι πλέον διαθέσιμο στο Xbox One για την Unity Engine. Το επίσημο Post αναγράφει:

Το DirectX 12 είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του API γραφικών της Microsoft που έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τo Overhead στους Drivers, επιτρέποντας καλύτερη χρήση των συστημάτων πολλαπλών πυρήνων. Ανάλογα με το Project σας, θα μπορούσατε να δείτε κάποιες εξαιρετικές βελτιώσεις απόδοσης με το DirectX 12. Για παράδειγμα, με το δικό μας Book of the Dead: Environment παρατηρήσαμε αύξηση ρυθμού καρέ κατά περισσότερο από 8% σε 1440p στο Xbox One X.

Από το 2019 το  DirectX 12 θα είναι το default για όλα τα νέα projects. Με την Unity Engine να είναι διαθέσιμη σε όσους έχουν Xbox One development kit θα πρέπει να αναμένουμε καλύτερα αποτελέσματα! Για να δούμε την υλοποίηση λοιπόν!

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Ανακοινώθηκε το Disney Infinity 3.0