Vaporware: Παιχνίδια που ανακοινώθηκαν και δεν είδαμε ποτέ

Θέλαμε να πιστέψουμε

Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιο παιχνίδι ανακοινώθηκε και απλά περιμέναμε πολλά χρόνια για να το πιάσουμε στα χέρια μας. Κάποια πρόσφατα παραδείγματα που είδαμε κιόλας στην τρέχουσα γενιά κονσολών είναι το The Last Guardian (με αρχική ανακοίνωση το 2008, έναρξη ανάπτυξης το 2007 και τελική κυκλοφορία τον Δεκέμβριο του 2016) και το Final Fantasy XV (αρχική ανακοίνωση ως Final Fantasy Versus XIII το 2006, με τελική κυκλοφορία τον Νοέμβριο του 2016) τα οποία αρχικά ανακοινώθηκαν για το PlayStation 3.

Παραπάνω όμως μιλήσαμε για τίτλους που, αν και πέρασαν μια κόλαση ανάπτυξης (development hell), αισίως είδαμε να κυκλοφορούν. Ο ορισμός του Vaporware όμως που έχουμε στον τίτλο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό: παιχνίδια που ανακοινώθηκαν και έκτοτε δεν είχαμε κανένα απολύτως νέο, ούτε για την πρόοδο της ανάπτυξης ούτε για το αν ακυρώθηκαν. Παρακάτω θα δούμε κάποια από αυτά τα παιχνίδια, με εξαίρεση κάποια που πρόσφατα είδαμε νέα τους.

Tekken X Street Fighter

Το φιλόδοξο Cross-Over που πολλοί περίμεναν χρόνια ήρθε υπό τη μορφή Street Fighter X Tekken, project της Capcom που είδε τους παίκτες του Tekken να προστίθενται στο roster του SF. Παρόλο όμως που οι δύο αυτοί τίτλοι ανακοινώθηκαν ταυτόχρονα, μόνο ο τίτλος της Capcom είδε το “φως της ημέρας”, με αυτό της BANDAI NAMCO να έχει χαθεί για αρκετά χρόνια. Μέχρι που μόλις πριν μερικές ημέρες να επανέρχεται στο προσκήνιο (μέρες πριν ξεκινήσει το στήσιμο του συγκεκριμένου editorial) από τον Katsuhiro Harada, ο οποίος δήλωσε ότι θα το ολοκληρώσει. Και κάπως έτσι μας τα χάλασε, καθώς πλέον (θεωρητικά) δεν είναι vaporware.. Αλλά θα παραμείνει στη λίστα για ευνόητους λόγους.

Agent

Rockstar Games. Το θρυλικό Agent του PlayStation 3. Ένα domain που είναι ακόμη ζωντανό μέχρι και σήμερα με συνεχόμενες ανανεώσεις trademark και ένα Coming Soon. Το τέλειο Vaporware.

Dead Island 2

Το δράμα του Dead Island 2. Μετά την λήξη συνεργασίας Deep Silver με Techland, η Yager Development ανέλαβε το έργο ανάπτυξης του δεύτερου και φιλόδοξου μέρους. Κάποια χρόνια μετά, αποχώρησε και τη σκυτάλη ανέλαβε η Sumo Digital το 2016. Τα τελευταία νέα που είχαμε ήταν τον Αύγουστο του 2017 με την Deep Silver να δηλώνει πως ακόμη βρίσκεται υπό ανάπτυξη, επαναλαμβάνοντας το ίδιο σχόλιο τον Ιούλιο του 2018. Αναγνωρίζουμε πως ίσως ο όρος Development Hell είναι πιο κατάλληλος, αλλά υπήρχε μια αρκετά μεγάλη σιγή για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Deep Down

Το Free 2 Play παιχνίδι της Capcom που ανακοινώθηκε Φεβρουάριο 2013 αποκλειστικά για PlayStation 4, συνδυάζοντας Dark Souls και Dragon’s Dogma, προσφέροντας μια single-player εμπειρία σε συνδυασμό με multiplayer co-op. Από τότε, το μόνο νέο που είχαμε, ήταν η ανανέωση ονόματος το 2018.

Half-Life 3 / Half-Life 2 Episode 3

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Μετά το cliff-hanger τέλος του Half-Life 2: Episode Two, πάνω από 10 χρόνια αναμονής και πέρα από φήμες και υποτιθέμενες διαρροές assets, δεν είχαμε απολύτως κανένα νέο για τη συνέχεια. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το πλέον θρυλικό Epistle 3 του Marc Laidlaw, που έδωσε πολύ συνοπτικά την ιστορία για το κλείσιμο της τριλογίας.

Αξιότιμες αναφορές

Whore of the Orient

Μετά την επιτυχία της Team Bondi που ανέπτυξε το LA Noire για την Rockstar Games, το studio ξεκίνησε να εργάζεται στον επόμενο τίτλο του υπό την ονομασία Whore of the Orient. Μετά όμως από το σκάνδαλο υπερωρίας για την παραγωγή του LA Noire, το studio δεν είχε την καλύτερη κατάληξη όπως μπορείτε να φανταστείτε. Το 2011 εξαγοράστηκε από την KMM Interactive Entertainment και η ανάπτυξη συνεχίστηκε, μέχρι που το 2012 η WB Games αποσύρθηκε από την στήριξη ανάπτυξης και το 2013 κυκλοφόρησαν φήμες ότι όλο το προσωπικό της Team Bondi είχε απολυθεί, με την ανάπτυξη να έχει παγώσει, κάτι που ήρθε να ακυρώσει στέλεχος της KMM δηλώνοντας ότι χρειάζονται χρηματοδότηση από τα κατάλληλα άτομα. Το οριστικό τέλος ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2016.

BioShock PS Vita

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Ken Levine ανέβηκε στη σκηνή της Sony στην E3 2011 και έβγαλε το τότε NGP (Next Generation Portable) από την τσέπη του, ανακοινώνοντας πως ετοιμάζουν το μικρό μωρό τους για τη φορητή κονσόλα της Sony. Έκτοτε, κανένα απολύτως νέο, μέχρι το κλείσιμο της Irrational Games το 2014 και την ανεπίσημη ανακοίνωση ακύρωσης τον Οκτώβριο του 2016.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

More Stories
SOMA, από τους δημιουργούς του Amnesia