Το Xbox Scarlett θα έχει πυρήνες αποκλειστικά για Ray Tracing

πυρηνικές ακτίνες!

Με το Gears 5 να κυκλοφορεί επίσημα από χτες (έρχεται και το Review μας σύντομα) η Microsoft φαίνεται ότι επενδύει και προσπαθεί στο να μας φέρει ποιοτικά παιχνίδια που εκμεταλεύονται το Hardware και προσπαθούν να πάνε παραπέρα το τι μπορούμε να δούμε στα παιχνίδια στις κονσόλες (όπως και ο ανταγωνισμός). Αν μη τι άλλο τα 60 καρέ με τη δυναμική ανάλυση είναι ακριβώς ότι πρέπει για τίτλο δράσης και πρέπει να το βλέπουμε πιο συχνά. Ωραία τα Screenshots των παιχνιδιών αλλά η ώρα που παίζουμε ειναι αυτό που μετράει.

Δεδομένου του ότι τα 60 καρέ είναι απαιτητικά και της δημοφιλίας του ακόμα πιο απαιτητικού Ray Tracing που υπόσχεται να πάει το φωτορεαλισμό σε άλλα επίπεδα, οι επόμενες κονσόλες θα μας φέρουν πιο δυνατούς επεξεργαστές ικανούς για το πρώτο και κάτι από το δεύτερο.

Όπως μάθαμε από ένα Developer της Coalition, του Studio υπεύθυνου για το Gears 5 όμως, το Xbox Scarlett θα έχει πυρήνες για αφοσιωμένο έργο στο Ray Tracing. Ο technical art director Colin Penty σε ερώτηση για το μέλλον του Gears στο Xbox Scarlett δήλωσε:

“Δεν έχουμε τίποτα να ανακοινώσουμε τώρα σχετικά με το Gears στο επόμενο Hardware (σ.σ Xbox Scarlett) – αλλά είμαι σίγουρα εξαιρετικά ενθουσιασμένος για το τι θα μπορούσε να κάνει το επόμενο Hardware. Έχοντας αφοσιωμένους πυρήνες για Ray Tracing είναι κάτι σπουδαίο”

Τα παραπάνω έρχονται σε συμφωνία με το όραμα του Phil Spencer για την επόμενη γενιά αφού ο ίδιος έχει δηλώσει ότι προτεραιότητα είναι η απόδοση – Framerate στα παιχνίδια. Έχοντας πυρήνες ειδικα για τo Ray tracing θα αποφορτίσει το δύσκολο του επεξεργαστή.

To Xbox Scarlett αναμένεται να κυκλοφορήσει την εορταστική περίοδο του 2020.

πηγή

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Νέο trailer για τα skills και το customization του The Division