Μέσω Twitter έγινε γνωστό πριν λίγη ώρα το τελευταίο δωρεάν DLC για το The Witcher 3: Wild Hunt όπου θα συμπεριλαμβάνεται η επιλογή για New Game +.
Όπως θα δείτε και στο παρακάτω Tweet το DLC δεν θα είναι διαθέσιμο αυτή την εβδομάδα γιατί η ομάδα ανάπτυξης χρειάζεται ακόμη λίγο χρόνο για να το τελειοποιήσει.
NG+, the final FREE DLC, is on the way! Stay tuned. Won’t happen this week – we need a bit more time to finish it. pic.twitter.com/jheuPi94wc
— The Witcher (@witchergame) July 27, 2015






