Συνέντευξη του Phil Spencer που δείχνει το που επικεντρώνεται η Microsoft με το Xbox Brand

Phil Spencer της Microsoft και του Xbox Brand παραχώρησε μία συνέντευξη τύπου Q&A στο Barclays Global Technology με θέμα Μέσα & Τηλεπικοινωνίες. Ενώ μπορεί να μην έχει τόσο ενδιαφέρον για εμάς αυτά που απάντησε στα 30 περίπου λεπτά που διήρκησε, κάποια πράγματα που ανέφερε έχουν ενδιαφέρον για εμας ως κατναλωτές και δείχνουν το δρόμο που προσπαθεί να χαράξει η Microsoft.

….Έτσι, σκεφτόμαστε τα τρία C, Cloud, Community, Content. Το Cloud είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να προσφέρουμε κοινότητα και περιεχόμενο σε έναν παίκτη σε οποιαδήποτε συσκευή. Ναι, θα έλεγα ότι θα δίσταζα να ψάξω για ένα στούντιο παιχνιδιών που είναι μόνο ικανό να χτίσει σε μία συσκευή επειδή οι παίκτες παίζουν παιχνίδια σε όλες τις συσκευές και νομίζω ότι χάνεις μια ευκαιρία αν δεν σκέφτεσαι παιχνίδια που μπορούν να εμφανίζονται όπου μπορούν να εμφανίζονται οι παίκτες πρώτα

Προφανώς και η Microsoft σκοπεύει να φέρει το Gaming παντου μέσω του Cloud (του Project X Cloud συγκεκριμένα) με σκοπό να αντλήσει Gamers όπου είναι δυνατό να εμφανιστούν. Για αυτό και διστάζει να ψάχνει  στούντιο που είναι μόνο ικανό να χτίσει σε μία συσκευή. Σε ένα άλλο απόσπασμα παρακάτω αναφέρεται, όπως κάθε φορά στην άλλη υπηρεσία που σπρώχνει η Microsoft, το Xbox Gamepass, το οποίο το χρησιμοποιεί για να προσελκύσει νέο κοινό. Οι νέες επενδύσεις της Microsoft με τα 7 νέα στούντιο της φέτος στοχεύει ακριβώς εκεί.

Μη ξεχνάμε ότι χρειάζεται χρόνος για τα νέα στούντιο να αποδώσουν καρπoύς και το Cloud εφόσον το θέλουν οι gamers να γίνει πιο εφικτό. Ο χρόνος θα δείξει.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Huawei P10 και P10 Plus: Τιμές και χαρακτηριστικά κάνουν την εμφάνιση τους