Σπάνια αυτοκριτική της Obdisian για τα Bugs και τις πιέσεις των Publishers

και όμως το γνωρίζουν!

Ο Design Director της Οbsidian Εntertainement John Sawyer σε μία μακροσκελή απαντησή του στο Tumblr αναφέρθηκε στα Bugs και στη φήμη του Studio γενικότερα για αυτό το θέμα. Οι παλαιότερες κυκλοφορίες τους όπως για παράδειγμα τα Fallout: New Vegas, α-Protocol, Kotor 2 χαρακτηρίζοταν εκτός από το βάθος των RPG μηχανισμών και από μία πληθώρα Bugs. Αυτά τα Bugs ήταν το λογικό επακόλουθο της δημιουργίας μη γραμμικών παιχνιδιών και φυσικά των Deadlines που θέτουν οι Publishers.

Σχετικά με το Fallout: New Vegas δεν υπήρχε η δομή για το Quest Design γενικότερα, γεγονός που έφερνε Quests που παρουσίαζαν προβλήματα και αυτό με τη σειρά του έφερε έξτρα Development χρόνο εκτός του προγραμματισμένου.

Με τα επόμενα παιχνίδια τους όμως η φήμη της Obsidian ως Buggy Developer ελαττώθηκε. Από το Pillars Of Εternity και έπειτα η ίδια η Obsidian ήταν κύριος των παιχνιδιών της και συνεπώς του χρόνου που θα τα κυκλοφορούσε. Μία μικρή καθυστέρηση κάποιων μηνών αρκούσε για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση σε ένα πιο έτοιμο για κυκλοφορία προϊόν. Εξ’άλλου ο Lead Designer Bobby Null (σύμφωνα με τον John Sawyer) έκανε εξαιρετική δουλειά στο να ελαττώσει την πολυπλοκότητα των Quests κάνοντας τα λιγότερo επιρρεπή στα Bugs. Παρόλο όμως που υπήρχει κίνδυνος ο παίκτης να μην εμπλακεί με το παιχνίδι λόγω της απλοποίησης των Quests (σ.σ κάτι που βλέπουμε πολύ συχνά πλέον) υπήρχε πραγματικό όφελος στο να υπάρχουν λιγότερα Bugαρισμένα Quests (Η παραπάνω είναι η άποψη του John Sawyer).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το απόσπασμα που ακολουθεί:

“Δεν είμαστε χαζοί… Γνωρίζουμε ότι έχουμε μια φήμη για τα Buggy παιχνίδια. Και ενώ μερικά από αυτά τα Bugs οφείλονται από την κατασκευή μεγάλων, πολύπλοκων RPGs με χιλιάδες διαφορετικούς τρόπους, είναι ακόμα μέσα στην δυναμή μας να μειώσουμε τα Bugs με περισσότερο χρόνο ανάπτυξης. Όταν όμως θελησει ο Publisher, αυτή μας η δύναμη μπορεί να απομακρυνθεί από εμάς. “

Τώρα με την απόκτηση της Obsidian από την Microsoft ελπίζουμε να δούμε την Obsidian να μη πέφτει στα τελευταία λεγόμενα του John Sawyer, και όπως η Sony και η Nintendo πράττουν ως Publisher, να μας παραδίδει καλογυαλισμένα παιχνίδια.
Η Obsidian αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο Rpg της Outer Worlds στο PS4, Xbox One και PC μέσα στο 2019 και θα δούμε περισσότερα για αυτό αυτήν την κυριακή στην Ε3.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

More Stories
Οι απαιτήσεις συστήματος PC για το Middle Earth: Shadow of War