Πατέντα της Sony για Backwards compatibility δίνει ελπίδες για υποστήριξη στο PlayStation 5

Ένα πολύ μεγάλο μειονέκτημα του PlayStation 4 είναι η μη-υποστήριξη τίτλων παλαιότερων κονσολών, κάτι στο οποίο η Microsoft κάνει τεράστια βήματα. Αυτό όμως ίσως να αλλάξει με το επερχόμενο PlayStation 5, αν βασιστούμε σε μια νέα καταχώρηση πατέντας της Sony.

Η πατέντα αυτή λοιπόν (που μπορείτε να βρείτε στο j-platpat και hokanko) καταχωρήθηκε 20 Ιανουαρίου 2017 και δημοσιεύθηκε 31 Ιανουαρίου 2019 από την Sony Interactive Entertainment. Στα ονόματα των δημιουργών υπάρχει αυτό του Mark Cerny (σχεδιαστή του PS4 και απ’ ότι φαίνεται και PS5) και του προγραμματιστή Simon Pilgrim, στου οποίου το LinkedIn υπάρχουν αναφορές για “Ανάπτυξη βελτιστοποιημένων υπολογισμών cross-platform, animation και geometry βιβλιοθηκών PlayStation 3, PS Vita και PlayStation 4” (Developing optimized cross platform maths, animation and geometry libraries for Playstation 3, Playstation Vita and Playstation 4 platforms).

Στη συνέχεια αναφέρεται η διαδικασία εξομοίωσης λογισμικού/software παλαιότερων κονσολών σε νεώτερο υλικό/hardware. Τονίζει ότι τα νεώτερα κομμάτια όπως επεξεργαστής είναι αισθητά γρηγορότερα από το παλαιότερο υλικό, αλλά και ότι η αρχιτεκτονική τους διαφέρει. Έτσι, για να τρέξει κάνουν το software να νομίζει ότι τρέχει στο παλιό υλικό ενώ τρέχει στο νεώτερο. Σε διαγράμματα επίσης φαίνεται ότι γίνεται spoof στο ID του επεξεργαστή για να τρέξει το παιχνίδι.

Παρόλο που δεν υπάρχει αναφορά ποιά πλατφόρμα ή υπηρεσία θα εφαρμόσει τις τεχνικές, η ιστοσελίδα hobbyconsolas στηρίζει ότι προορίζεται για το PlayStation 5 το οποίο θα υποστηρίζει παιχνίδια από όλες τις γενιές κονσολών της Sony : PSX, PS2, PS3 και PS4. Για την ώρα όμως, τίποτα δεν είναι σίγουρο ή επίσημο. Σίγουρα όμως είναι ένα feature που πολλοί στην κοινότητα θα ήθελαν να δούν.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Παίξτε φιδάκι στο πληκτρολόγιο σας