Το Ray-Tracing tech-demo της Crytek που τρέχει και σε AMD κάρτες γραφικών

Η εταιρία που έθεσε νέα standards στον οπτικό και τεχνικό τομέα των βιντεοπαιχνιδιών πίσω στο 2007 με την CryEngine 2 επιστρέφει και μας δείχνει τεχνικές Ray-Tracing που λειτουργούν σε οποιοδήποτε υλικό και με όλα τα API.

Φυσικά πρόκειται για την Crytek που αν και χάθηκε από το προσκήνειο του χώρου, δείχνει ότι ακόμη και σήμερα μπορεί να υλοποιήσει τεχνικές και τεχνολογίες και να εντυπωσιάσει με το τελικό αποτέλεσμα. Πρόσφατο παράδειγμα το νέο NEON NOIR tech-demo που βασίζεται στη νεώτερη CryEngine 5.5 και μας δείχνει Ray-Traced αντανακλάσεις.

Αυτό που εντυπωσιάζει όμως είναι το γεγονός ότι η τεχνολογία στο demo της Crytek που ακολουθεί, είναι “αγνωστική” : συγκεκριμένα τρέχει σε μια κάρτα γραφικών Vega 56 της AMD (που σε αντίθεση με τις RTX κάρτες γραφικών, δε φέρει αφιερωμένο hardware για υποστήριξη Ray-Tracing τεχνολογίας) ενώ επίσης τρέχει σε όλα τα API (Vulkan και DirectX12) και όχι μόνο στο DirectXR (DXR) που βλέπαμε εως σήμερα.

Το αποτέλεσμα είναι το λιγότερο γοητευτικό, καθώς επίσης ανοίγει νέες πόρτες στον χώρο των γραφικών, τόσο των υπολογιστών όσο και των επερχόμενων κονσολών.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Πρώτο trailer για την νέα ταινία Ben-Hur