Περισσότερες πληροφοριές για το Hellblade: Senua’s Sacrifice

Η Ninja Theory έχει συνδέσει το όνομα της με τρομερά παιχνίδια όπως το Heavenly Sword, το Devil May Cry κ.α. Αυτήν την φορά θέλει μέσω του Hellbade: Senua’s Sacrifice να μας πει μια ιστορία έτσι όπως αυτή νομίζει ότι θα έπρεπε να λέγεται μέσω των παιχνιδιών. Μάθαμε πριν κάποιες μέρες ότι το νέο παιχνίδι της εταιρίας θα διαθέτει Photo Mode και σήμερα ο Creative director του παιχνιδιού μέσω μιας συνέντευξης μας δίνει ακόμη περισσότερες πληροφορίες.

Μαθαίνουμε ότι η Senua ακούει φωνές στο κεφάλι της που κάποιες φορές είναι απλά φασαρία αλλά και κάποιες φορές της δίνουν στοιχεία για να προχωρήσει και να προσανατολιστεί μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει:

Είναι εκεί όλη την ώρα(οι φωνές). Δεν είναι μόνο εκεί για το gameplay, είναι εκεί ως θόρυβος – μιλάνε για το τι σκεφτόταν η Senua όλη την ώρα, έτσι παίρνει κάποια στοιχεία για την εξέλιξη της ιστορίας. Σας δίνουν ενδείξεις, στρέφουν την προσοχή σας σε πράγματα, αλλά μπορούν επίσης εσφαλμένα να σας οδηγήσουν και να αμφισβητήσουν το μυαλό σας. Στην μάχη καταλαβαίνουν τι συμβαίνει όπως η διαίσθησή σας. Θα σας προειδοποιήσουν αν σας περιβάλλουν οι εχθροί και θα σας δώσουν κάποια τακτική αντιμετώπισης των εχθρών.

Επίσης ο σκηνοθέτης αναφέρεται στην πλήρη απουσία HUD απο την οθόνη του παιχνιδιού καθώς και την πλήρη απουσία κάποιου tutorial για να μάθουμε τις κινήσεις αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισεις που έχει η Senua για τους εχθρούς. Αναφέρει σχετικά:

Δεν υπάρχει HUD ή tutorial στο παιχνίδι. Είχαμε περισσότερα βοηθήματα στην οθόνη κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού αλλά τα διαγράψαμε όλα. Σκεφτήκαμε ότι άμα δεν υπάρχουν όλα αυτά οι άνθρωποι τείνουν να επικεντρωθούν στην οθόνη, στη δράση, στον ήχο και σε όσα παρουσιάζονται στην πραγματικότητα, παρά στα αυθαίρετα στοιχεία HUD που υπάρχουν στα περισσότερα παιχνίδια.

Έτσι η εταιρία υπόσχεται να μας βυθίσει σε έναν κόσμο χωρίς βοήθειες όπου η μόνη μας παρέα θα είναι οι ικανότητες μας και οι φωνές στο κεφάλι μας. Η Ninja Theory χρησιμοποιεί για πρώτη φορά εξοπλισμό για motion capture που όμοιά της τεχνολογία δεν υπήρξε ούτε στις διάφορες Star Wars ταινίες αλλά και ούτε στο Avatar του James Cameron που έσπασε τα ταμεία λόγω τις τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε. Ο σκηνοθέτης μας εξηγεί:

Ο εξοπλισμός για real time capture ήρθε αρκετά αργά στο παιχνίδι. Υπάρχουν μόνο μερικές σκηνές στο παιχνίδι που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία, αλλά είναι κάτι περισσότερο χρήσιμο για μελλοντικά παιχνίδια. Σας επιτρέπει να δείτε έναν χαρακτήρα στον κόσμο του Hellblade και να δείτε την frame by frame κίνησή του. Μπορείτε να δείτε το φλεγόμενο δέντρο, και μπορείτε να δείτε τα βουνά. Εάν παίζετε τη σκηνή με το alter ego της Senua, πλαισιώνετε και τις δύο Senuas. Τα πράγματα σε πραγματικό χρόνο είναι  καταπληκτικά για την κατεύθυνση του παιχνιδιού. Είναι αρκετά πρωτοποριακό – ούτε καν το avatar ή το Star Wars είχαν αυτή την τεχνολογία.

Όπως φαίνεται η Ninja Theory ανεβάζει πολύ τον πήχη για το νέο της εγχείρημα και περιμένουμε να δούμε με ανυπομονησία τι κατάφερε και πως θα τα παρουσιάσει όλα αυτά. Το Hellblade από όλα τα μέχρι τώρα gameplay video που έχουν δοθεί στην δημοσιότητα φαίνεται διαμαντάκι και για την τιμή του (29,99 ευρώ) νομίζω ότι θα είναι πολύ value for money επιλογή για πολλούς αν όχι για όλους τους λάτρεις των παιχνιδιών.

Το Hellblade: Senua’s Sacrifice κυκλοφορεί στις 8 Αυγούστου για PS4 και PC.

Πως σας φαίνεται ο νέος console exclusive τίτλος της Ninja Theory για το PS4; Πιστεύετε ότι είναι ένα ακόμη δυνατό “χαρτί” αυτή η αποκλειστικότητα για την Sony; Περιμένουμε τα σχόλια σας παρακάτω.

 Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.

More Stories
Δείτε τα χαρακτηριστικά του FW Update 2.50 για το PS4