Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «ΠΩΣ να αντέξεις τέτοια ΞΕΝΕΡΑ σε τέτοιο παιχνίδι | Game Recap #160»

Overwatch: Οι πρώτες εντυπώσεις από την beta του παιχνιδιού

Πριν από μερικές μέρες, απέκτησα πρόσβαση στην closed beta του Overwatch. Ο τίτλος λοιπόν αυτός είναι η πρώτη προσπάθεια της Blizzard για ένα FPS παιχνίδι μετά την ακύρωση του StarCraft: Ghosts καθώς και το πρώτο παιχνίδι με ολοκαίνουργιο setting εδώ και σχεδόν 20 χρονιά για την εταιρία. Υπήρχε βέβαια και το project Titan, το οποίο ακυρώθηκε και αυτό. Οφείλω σε αυτό το σημείο να ομολογήσω ότι ο τίτλος δεν μου γέμιζε το μάτι, ούτε φυσικά το setting του Team Fortness που απορρέει από το παιχνίδι αλλά μόλις το έπαιξα άλλαξε αμέσως η γνώμη μου για αυτό.
Παρατηρούμε μια γενικότερη τακτική της Blizzard τώρα τελευταία να δημιουργεί παιχνίδια με σκοπό να χτυπήσει ήδη επιτυχημένους τίτλους όπως το Heroes Of The Storm το οποίο μοιράζεται την πίτα πλέον με τα League Of Legends και το DOTA. Αυτό βέβαια έρχεται σε αντίθεση με τα πεπραγμένα της εταιρίας στο παρελθόν, καθώς μας είχε συνηθίσει σε παιχνίδια σταθμούς που διαμόρφωσαν τα σημερινά RTS, ARPG και MMO.

Οι εντυπώσεις που μου άφησε το παιχνίδι είναι πολύ θετικές. Ο ήχος κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, το gameplay είναι διασκεδαστικό και εθιστικό παράλληλα, ενώ η αίσθηση που σου δίνει ο χειρισμός των χαρακτήρων είναι άψογη. Ο κάθε χαρακτήρας έχει μεγάλο βάθος και ανάλογα με το ποιον θα επιλέξεις αλλάζει φυσικά και το gameplay, πράγμα που σε κάνει να μην βαριέσαι ποτέ. Τα γραφικά με την σειρά τους είναι απολαυστικά, οι πίστες είναι καλοφτιαγμένες και γενικότερα φαίνεται ότι σε αυτόν το τομέα έχει γίνει πολύ καλή δουλειά από την Blizzard.
Το παιχνίδι διαθέτει ένα πολύ σωστά δομημένο και κατανοητό tutorial που σου μαθαίνει τα βασικά και κάτι παραπάνω. Μια προσθήκη που ομολογώ δεν θυμάμαι να την έχω δει άλλο σε παιχνίδι, είναι ότι οι παίκτες οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει το τελικό χτύπημα στον εχθρό αλλά του έχουν κάνει σημαντική ζημιά, θα παίρνουν eliminations, που κατά γενική ομολογία και αποδοχή στο παιχνίδι μετράνε σαν kills. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο του παιχνιδιού είναι πως μετά από κάθε αγώνα μπορείς να ψηφίσεις τον MVP είτε αυτός ήταν συμπαίκτης σου είτε αυτός ήταν στην αντίπαλη ομάδα.

Ένα πρόβλημα που εντόπισα, όχι μόνο εγώ καθώς και άλλοι που έχουν παίξει την beta είναι πως αν πεθάνεις, μέχρι να φτάσεις στο σημείο που γίνετε η μάχη, περνάει αρκετή ώρα. Η κάμερα είναι ορισμένες φορές λίγο προβληματική με τις γωνίες θέασης. Επίσης εάν η Blizzard θέλει να βάλει δυναμικά το Overwatch στις τάξεις των eSports θα πρέπει να προσθέσει ένα spectator mode όπως αυτό που έχει το League Of Legends και το καθιστά fun to watch. Αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο παιχνίδι, πράγμα που αφενός μειώνει το hype και αφετέρου το καθιστά βαρετό να το παρακολουθεις όταν παίζει κάποιος άλλος για παράδειγμα στο twitch. To lore αυτήν την στιγμή είναι στην κυριολεξία ανύπαρκτο. Δεν υπάρχουν cut scenes, ούτε campaign, ούτε σχεδόν καμιά πληροφορία για το background των χαρακτήρων. Είναι σίγουρο όμως πως στο μέλλον αυτό θα αλλάξει καθώς παραδοσιακά η Blizzard επενδύει πολύ στο lore στα παιχνίδια της. Λάμπει δια της απουσίας του και οποιοδήποτε είδος κατάταξης, όπως για παράδειγμα τα ranks στο League Of Legends. Πιστεύω ότι και αυτό θα αλλάξει κάποια στιγμή καθώς δεν θα μείνει για πολύ ο παίκτης αν δεν υπάρχει ένας τέτοιου είδους ανταγωνισμός.

Όπως έγινε γνωστό στην Blizzcon, το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε 3 εκδόσεις και δεν θα είναι τελικά free to play. Είπα να παίξω το παιχνίδι ίσα ίσα να καλύψω τις ανάγκες του παρόντος άρθρου αλλά τελικά δεν βλέπω την ώρα να ξαναμπώ στην arena του Overwatch. Οι εντυπώσεις που αποκόμισα είναι θετικότατες και σίγουρα τα στοιχεία που λείπουν από το παιχνίδι η “μαμά” Blizzard θα τα προσθέσει εν καιρό και θα μας δώσει ένα ακόμα άρτιο παιχνίδι, όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερο Overwatch

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!