Μάθαμε περισσότερα για το Intergalactic της Naughty Dog

Γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρον!

Ο Neil Druckmann, εκ των επικεφαλής του στούντιο της Naughty Dog και ο Alex Garland, συγγραφέας του 28 Days Later, κάθισαν να συνομιλήσουν στο πλαίσιο της νέας σειράς της Sony, Creator to Creator. Η ωριαία συνέντευξη του ενός για τον άλλον θίγει τόσο τη μέχρι τώρα καριέρα τους όσο και την αφήγηση ιστοριών και τη συνολική δημιουργική διαδικασία. Μια εξαιρετική γνωριμία με δύο ηγετικά στελέχη της βιομηχανίας κατά τα άλλα, όμως ο Neil Druckmann μίλησε επίσης για το επόμενο project της Naughty Dog για το PS5, το Intergalactic: The Heretic Prophet.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται 2.000 χρόνια στο μέλλον, με ένα χρονοδιάγραμμα που αποκλίνει από το δικό μας στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Ο Druckmann προσθέτει: «Κάναμε ένα παιχνίδι με το The Last of Us 2 όπου πήραμε ορισμένες δημιουργικές αποφάσεις που προκάλεσαν πολύ μίσος. Πολλοί άνθρωποι το αγαπούν, αλλά πολλοί άνθρωποι μισούν αυτό το παιχνίδι». Ο Garland παρεμβαίνει με τη φράση «who gives a s**t?», στην οποία ο Druckmann απαντά: «Ακριβώς. Οπότε το αστείο είναι ‘ξέρετε κάτι, ας κάνουμε κάτι που δεν θα ενδιαφέρει τόσο πολύ τον κόσμο. Ας κάνουμε ένα παιχνίδι για την πίστη και τη θρησκεία».

Η Naughty Dog ξόδεψε σημαντικό χρόνο κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης για να χτίσει τη θρησκεία στον πλανήτη Sempiria, ο οποίος δεν έχει δώσει καμία επικοινωνία ή σήμα για 600 χρόνια. Ο κύριος χαρακτήρας μας, η Jordan, πέφτει στον πλανήτη ενώ κυνηγάει μια επικήρυξη και πρέπει να μάθει τι έχει συμβεί εκεί, μόνη της.

Σε αντίθεση με τους προηγούμενους τίτλους της Naughty Dog, όπως το The Last of Us και το Uncharted ως ένα βαθμό, όπου συχνά είχατε έναν σύντροφο στο πλευρό σας, η Naughty Dog τώρα ήθελε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι για το «να είσαι μόνος». Ο Druckmann εξηγεί: «Σε τόσα πολλά από τα προηγούμενα παιχνίδια που κάναμε, υπάρχει πάντα κάτι σαν σύμμαχος μαζί σου και μιλάς. Το νέο μας θα πρέπει να χάνεται σε ένα μέρος που πραγματικά είσαι μπερδεμένος για το τι συνέβη εδώ, ποιοι είναι οι άνθρωποι εδώ, ποια ήταν η ιστορία τους».

Όσο για το πότε μπορεί να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, ο Druckmann λέει ότι «υπάρχει ακόμα δρόμος να διανύσουμε» και ότι ακόμα και ο ίδιος δεν ξέρει «πώς ακριβώς θα μοιάζει αυτό το πράγμα στο τέλος». Έχει μια «θεωρία» αλλά τα πράγματα εξακολουθούν να εξελίσσονται και να αλλάζουν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!