Σημαντική σημείωση σχετικά με 3rd party applications!
Λόγω ορισμένων αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν σε αυτήν την ενημέρωση, η χρήση των 3rd party applications ενέχει μεγαλύτερο κίνδυνο τερματισμού λειτουργίας του παιχνιδιού σας. Αν η λειτουργία του παιχνιδιού τερματίζεται απότομα, προσπαθήστε να ενημερώσετε ή να απεγκαταστήσετε τυχόν εφαρμογές που χρησιμοποιείτε για το League of Legends. Τώρα, ας επιστρέψουμε στο κανονικό χρονοδιάγραμμα των Patch notes
.

- Κάναμε ενημέρωση στο μοντέλο και στην υφή των sight και vision wards. Τα νέα wards λειτουργούν ακριβώς όπως και προηγούμενα, αλλά είναι πολύ πιο όμορφα
- Επίσης, ανανεώσαμε τα particles για τα ranged attack των minions. Τα νέα particles αφήνουν ίχνη που δείχνουν την κατεύθυνση προς την οποία κινούνται, δίνοντας στους παίκτες περισσότερες πληροφορίες, όταν αναζητούν γρήγορες ενδείξεις για το ποιον στοχεύουν τα minions
.
Skillshots
Περιεχόμενο: τα skillshots που εκτοξεύονται από τα bushes ή από το fog of war δεν εμφανίζονται ορισμένες φορές έγκαιρα στην οθόνη του αντιπάλου, με αποτέλεσμα να προκαλούν σύγχυση, απογοήτευση ή και δυσάρεστες εκπλήξεις στους παίκτες. Με αυτήν τη διόρθωση, οι βολές καταγράφονται ταχύτερα και οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν και να συνειδητοποιήσουν ότι δέχονται επίθεση.
- τα skillshots που εκτοξεύονται κάτω απ’ το fog of war θα εμφανίζονται στην οθόνη του αντιπάλου πιο σύντομα, αν ο champion βρίσκεται στην πορεία της βολής
.
Jinx
Η Jinx, the Loose Cannon, περιλαμβάνεται σε αυτό το update αλλά θα ενεργοποιηθεί αργότερα.
Cassiopeia
Περιεχόμενο: Το κόστος του Petrifying Gaze της Cassiopeia’s είναι υπερβολικά υψηλό. Για να το διορθώσουμε αυτό, μειώσαμε το κόστος mana σε όλα τα επίπεδα, ώστε να εναρμονίζεται περισσότερο με τα υπόλοιπα ultimates.
Petrifying Gaze
- Το κόστος mana μειώνεται σε 100 (από 120/160/200)
.
Garen
Γενικά
Ο Garen ανανεώθηκε! Δείτε τις λεπτομέρειες εδώ.
.
.
Katarina
Σύνοψη: Το Death Lotus προκαλεί πλέον περισσότερη ζημιά στα υψηλότερα επίπεδα και συνολικά έχει ενισχυθεί ελαφρώς με υψηλότερες αναλογίες AP και AD. Αυξήσαμε το channel time του Death Lotus και καταργήσαμε το cast time delay. Αυτό σημαίνει ότι η συνολική ζημιά της Katarina θα παραμείνει περίπου η ίδια (ίσως και λίγο υψηλότερη) ακόμα και αν διακοπεί. Ο ελαφρώς μειωμένος χρόνος cooldown του Death Lotus, σημαίνει ότι στo rank three το cooldown της ultimate μηδενίζεται με ακριβώς τρία kills or assists.
Περιεχόμενο: Θέλαμε να εστιάσουμε τον τρόπο παιχνιδιού της Katarina στο Death Lotus, αυξάνοντας το βαθμό επικινδυνότητας και τη ζημιά του. Σε τελική ανάλυση, πιστεύουμε ότι η Katarina είναι πολύ πιο διασκεδαστική και ξεχωριστή όταν τόσο αυτή, όσο και οι αντίπαλοί της, εστιάζουν την προσοχή τους στην εκτέλεση ή την αντιμετώπιση του Death Lotus. Αν και η αύξηση του channel duration ίσως δίνει την εντύπωση ότι το skill έχει αποδυναμωθεί, ειδικά αν διακοπεί νωρίς (επειδή το skill προκαλεί damage over time) η κατάργηση του cast time delay εξισορροπεί την κατάσταση.
Death Lotus
- Πλέον, δεν έχει cast time delay πριν από ο channeling (προηγούμενα είχε delay 0,25 δευτερολέπτων)
- Το συνολικο damage αυξάνεται σε 400/575/750 (+2,5*ability power)(+3,75*bonus attack damage) (από 400/500/600 (+2,0*ability power)(+3,0*bonus attack damage))
- Το Channel time αυξάνεται σε 2,5 δευτερόλεπτα (από 2)
- Το Cooldown μειώνεται σε 60/52,5/45 δευτερόλεπτα (από 60/55/50)
.
Lucian
Σύνοψη: Το hitbox width του Piercing Light έχει μειωθεί ελαφρώς, αλλά πλέον ακολουθεί καλύτερα την τροχιά του στόχου όταν χρησιμοποιείται ενάντια σε έναν αντίπαλο champion. Όταν ο Lucian σκοτώσει κάποιον με την πρώτη βολή του Lightslinger, θα προσπαθεί πάντοτε να βρίσκει διαφορετικό στόχο, δίνοντας προτεραιότητα στην πιο κοντινό στο σκοτωμένο στόχο enemy.
Περιεχόμενο: Ο κύριος στόχος του Piercing Light του Lucian μπορεί μερικές φορές να αποφύγει το skill χωρίς να το επιδιώκει. Για να κάνουμε το skill πιο αποτελεσματικό, το Piercing Light προπορεύεται λίγο του στόχου του. Αυτό σημαίνει ότι, αν ο στόχος συνεχίσει να κινείται στην ίδια κατεύθυνση, χωρίς να έχει καταλάβει ότι η ικανότητα χρησιμοποιείται εναντίον του, είναι σχεδόν αδύνατο για τον Lucian να αστοχήσει. Ωστόσο, οι παίκτες που έχουν το νου τους στις ικανότητες που χρησιμοποιούνται εναντίον τους, θα μπορούν πλέον να αποφεύγουν λίγο πιο εύκολα το Piercing Light. Τέλος, λόγω ενός bug στην passive του Lucian, η δεύτερη βολή του Lightslinger μπορούσε, μερικές φορές, να χτυπήσει έναν διαφορετικό στόχο! Αποφασίσαμε να ενσωματώσουμε το bug αυτό στο παιχνίδι και να το εντάξουμε στο παιχνίδι σαν να ήταν εσκεμμένη λειτουργία. Πλέον, όταν ο στόχος του Lucian πεθάνει πριν τον χτυπήσει η δεύτερη βολή του Lightslinger αυτός θα προσπαθεί πάντοτε να βρίσκει διαφορετικό στόχο, δίνοντας προτεραιότητα στην πιο κοντινό στο σκοτωμένο στόχο εχθρό. Υπάρχουν συγκεκριμένα φίλτρα σε λειτουργία, ώστε ο Lucian να μην εμποδίζεται να κανει last hit ή να χτυπά κατά λάθος κάποιον ήρωα κάτω από το turet.
Γενικά
- Ενημερώθηκαν τα προτεινόμενα αντικείμενα του Lucian
- Το Base mana regeneration αυξάνεται σε 7 (από 6)
- Το Mana regeneration που παίρνει ανά level αυξάνεται σε 0,7 (από 0,65)
Lightslinger
- Όταν ο στόχος του Lightslinger πεθάνει πριν τον χτυπήσει η δεύτερη βολή, αυτή, πλέον, θα συνεχίζει την πορεία της για να βρει κάποιον άλλο στόχο
Piercing Light
- Το hitbox width του λέιζερ μειώνεται σε 100 μονάδες (από 120)
- Πλέον, όταν το Piercing Light χρησιμοποιείται σε έναν αντίπαλο champion, στοχεύετε με διαφορά 80 μονάδων από την τρέχουσα θέση του, ανάλογα με την κίνηση του champion.
.
Olaf
Σύνοψη: Τα skills του Olaf έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν αρκετές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των skills του, ενώ υπάρχουν νέες δυνατότητες counterplay του, ειδικά όταν ο Berserker αποκτά το προβάδισμα. Όσον αφορά τις μεγάλες αλλαγές στα skills του, το Undertow έχει πλέον ένα ελάχιστο throw distance και το slow του διαρκεί λιγότερο. Από την άλλη πλευρά, το slow amount που προκαλεί έχει αυξηθεί και δεν μειώνεται πλέον με την πάροδο του χρόνου. Τα Vicious Strikes δεν αυξάνουν πλέον τη attack damage ή το spell vamp, αλλά βελτιώνουν πλέον το attack speedτου Olaf και αυξάνουν το bonus healing ανάλογα με τη ζωή του που λείπει. Αρκετές αλλαγές έχουν γίνει και στο Reckless Swing. Μειώσαμε τη base damage του και αυξήσαμε το cooldown, αλλά η ικανότητα έχει πλέον αattack damage ratio και οι basic attacks μειώνουν το cooldown του. Τέλος, προσθέσαμε passive armor and magic resistance bonus στο Ragnarok, ενώ πλέον η ενεργοποίηση της ultimate μετατρέπει τα defensive bonuses σε attack damage. Το Ragnarok διατηρεί το crowd control immunity
Περιεχόμενο: Ο παλιός, σπασμένος Olaf μπορούσε να παρακάμψει πολλές από τις πιο επιθυμητές αλληλεπιδράσεις στο παιχνίδι στα χέρια ενός καλού παίκτη. Όταν είχε το προβάδισμα, ο παλιός και σπασμένος Olaf είχε στη διάθεσή του άπειρα εργαλεία για να εξοντώσει τους αντιπάλους του, χωρίς να έχουν την ευκαιρία να αντιδράσουν. Για παράδειγμα, μπορούσε να τους κανει slow μόνιμα (αν χρησιμοποιούσε σωστά το skill), crowd control immunity και αξιοσέβαστες ποσότητες true damage, αν ο παίκτης εστιάζει στην αντοχή. Ο βασικός στόχος αυτών των αλλαγών είναι η δημιουργία περισσότερων δυνατοτήτων αλληλεπίδρασης με τον νέο, sexy Olaf, ώστε οι αντίπαλοι παίκτες να έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν και να τον αντιμετωπίσουν έξυπνα, ακόμα και αν αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα. Γνωρίζουμε καλά ότι αυτές οι αλλαγές είναι πολύ σημαντικές, επομένως, όπως κάνουμε πάντα, θα παρακολουθήσουμε προσεκτικά τα αποτελέσματά τους στις επόμενες ημέρες και εβδομάδες.
Γενικά
- Το Base mana μειώνεται σε 235 (από 270)
Undertow
- Το Base damage μειώνεται σε 70/115/160/205/250 (από 80/125/170/215/260)
- Το Slow percent αυξάνεται σε 35/40/45/50/55% (από 24/28/32/36/40%)
- Το Slow duration μειώνεται σε 1-2 δευτερόλεπτα, ανάλογα με την απόσταση που διανύει το τσεκούρι (από 2,5 δευτερόλεπτα σταθερά)
- Το Slow δεν μειώνεται πλέον με την πάροδο του χρόνου
- Πλέον υπάρχει όριο ελάχιστης απόστασης (400)
- Πλέον, τα τσεκούρια καρφώνονται σε τοίχους και κτίρια μόνο αν στην πορεία τους βρίσκεται αδιάβατο εμπόδιο
- Πλέον, τα τσεκούρια κάνουν τα jungle monsters να μπορούν να κινηθούν μέσα από άλλες μονάδες (για να βελτιωθεί η δυνατότητα του Olaf να μαζεύει το τσεκούρι του στη jungle)
Vicious Strikes
- Το κMana cost μειώνεται σε 30 (από 40/45/50/55/60)
- Πλέον δίνει 20/35/50/65/80% attack speed
- Πλέον παρέχει 1% extra healing για κάθε 2,5% ζωή του Olaf που λείπει
- Το Attack damage αφαιρείται
- Το Spellvamp αφαιρείται
- Το Lifesteal διατηρείται
Reckless Swing
- Το Cooldown αυξάνεται σε 12/11/10/9/8 δευτερόλεπτα (από 9/8/7/6/5)
- Το Damage μειώνεται σε 70/115/160/205/250 (από 100/160/220/280/340)
- Προστίθεται 0.4 ratio από το συνολικό attack damage
- Το Health cost ισούται με 40% του total damage που προκλήθηκε (η αναλογία δεν αλλάζει)
- Πλέον, Health cost επιστρέφεται αν το skill σκοτώσει το στόχο
- Το Basic attacks μειώνουν το Cooldown του Reckless Swing κατά 1 δευτερόλεπτο
Ragnarok
- Το Cooldown αλλάζει σε 120/100/80 (από 100)
- Το Mana cost αφαιρείται
- Πλέον παρέχει παθητικά 10/20/30 θωράκιση και αντίσταση μαγείας
- Active reworked: Πλέον, αφαιρεί την bonus armor και magic resist passive και παρέχει 40/60/80 επιπλέον attack damage, όταν είναι ενεργή
- Πλέον, ο Olaf γίνεται κόκκινος όταν το Ragnarok είναι ενεργό
- Το Crowd control immunity διατηρείται
.
Ryze
Σύνοψη: Βελτιώσαμε την απόκριση των basic attacks του Ryze. Επίσης, έχουμε αυξήσει το base movement speed του, σε συνδυασμό με το movement speed bonus του Desperate Power.
Περιεχόμενο: Μας αρέσει πολύ η μορφή που έχει πάρει πλέον ο Ryze ως ένας ευκίνητος μάγος με πολύ δυνατές επιθέσεις από το mid-range και αυτές οι αλλαγές είναι ειδικά σχεδιασμένες ώστε να βελτιώνουν την αποτελεσματικότητά του σε αυτό το στυλ παιχνιδιού. Το αυξημένο base movement speed του και η μεγαλύτερη απόκριση των basic attacks θα τον βοηθήσουν στην αρχική φάση των lanes.
.
Γενικά
- Προσαρμόστηκαν τα προτεινόμενα αντικείμενα, ώστε να περιλαμβάνουν το Spirit Visage, αντί για το Banshee’s Veil
- ΤοBase movement speed αυξάνεται σε 340 (από 335)
- Βελτιώθηκαν τα basic attacks ώστε να έχουν μεγαλύτερη απόκριση
Desperate Power
- Το Movement speed αυξάνεται σε 80 (από 60/70/80)
.
Shen
Σύνοψη: Προηγούμενα, το Shadow Dash του Shen μείωνε το physical damage που προκαλούσε ο στόχος του, είτε αυτή προερχόταν από skill είτε από basic attack. Τροποποιήσαμε το ability, ώστε το Shadow Dash να μειώνει πλέον μόνο τη ζημιά από τις βασικές επιθέσεις που προκαλεί ο αντίπαλος champion.
Περιεχόμενο: Αυτή είναι μια σχετικά μικρή αλλαγή που κάνουμε για να κάνουμε πιο σαφή τη λειτουργία του Shadow Dash. Προηγούμενα, το Shadow Dash μείωνε μόνο τη σωματική ζημιά που προκαλούσε ο στόχος. Έτσι, αν ο Shen έκανε taunt τον Garen την ώρα που αυτός εκτελούσε το Judgment θα δεχόταν μειωμένη ζημιά τόσο από τη χαρακτηριστική ικανότητα του περιστρεφόμενου πολεμιστή όσο και από τα basic attack του. Ωστόσο, αν ο Shen προκαλούσε τον Karthus την ώρα που αυτός χρησιμοποιούσε το Defile θα δεχόταν μειωμένη ζημιά μόνο από τις βασικές επιθέσεις του Karthus. Αυτή η αλλαγή απλοποιεί το Shadow Dash μειώνοντας σημαντικά τη ζημιά που δέχεται ο Shen μόνο από τα basic attacks των αντιπάλων που κάνει taunt.
Shadow Dash
- Η μείωση της ζημιάς που δέχεται ο Shen από εχθρούς που κανει taunt ισχύει πλέον μόνο για τα basic attacks (προηγούμενα μειωνόταν όλο το physical damage)
.
Thresh
Σύνοψη: Έχουμε αυξήσει το standard cooldown του Death Sentence, αλλά προσθέσαμε έναν μηχανισμό που μειώνει το γενικό cooldown του skill κάθε φορά που πετυχαίνει έναν στόχο με το hook του. Επίσης, ο Thresh δεν αποκτά πλέον bonus magic damage μεταξύ των διαδοχικών auto attacks του. Αν θέλει να ξεκινήσει να φορτίζει και πάλι την επίθεσή του, πρέπει να σταματήσει να επιτίθεται.
Περιεχόμενο: Στα χέρια ενός καλού παίκτη, ο Thresh μπορεί να γίνει υπερβολικά ισχυρός στη φάση των lanes. Αυτές οι αλλαγές έχουν στόχο να αποτρέπουν επιθέσεις με το γάντζο στα τυφλά, ενώ επιβραβεύουν τη σωστή χρήση του Death Sentence. Στα χαμηλότερα επίπεδα, οι εύστοχες επιθέσεις με γάντζους εξακολουθούν να μειώνουν το χρόνο επαναφόρτισης ακόμα και κάτω από το προηγούμενο επίπεδο cooldown, ενώ στα υψηλότερα επίπεδα, οι επιτυχημένες επιθέσεις με γάντζους μειώνουν σημαντικά το cooldown (ιδιαίτερα αν συνδυαστούν με cooldown reduction). Οι αλλαγές στο Flay έπρεπε να γίνουν, επειδή το passive “wind up” damage αυξανόταν ακόμα και μεταξύ των auto attacks του Thresh. Αυτό είχε ως συνέπεια να μειώνεται η αξία της ισχυρής, εμβόλιμης auto attack harass του, καθώς θα έπαιρνε ούτως ή άλλως ένα μικρό bonus από την passive του Flay, μόνο και μόνο επειδή επιτίθεται αδιάκοπα.
Death Sentence
- Το Cooldown αυξάνεται σε 20/18/16/14/12 (από 18/16,5/15/13,5/12)
- Το Cooldown μειώνεται πλέον κατά 3 δευτερόλεπτα, αν το Death Sentence χτυπήσει έναν εχθρό
Flay
- Το Passive basic attack “wind up” damage εφαρμόζεται πλέον μόνο όταν ολοκληρωθεί το cooldown του basic attack του Thresh.
.

Heimerdinger
.
H-28G Evolution Turret
- Διορθώθηκε ένα bug, όπου οι τιμές του cooldown ήταν εξαιρετικά μεγάλες υπό ορισμένες συνθήκες
.
.
Karthus
.
Requiem
- Το Warning buff στους αντίπαλους champions διαρκεί πλέον όσο το impact delay
.
.
Nidalee
.
Takedown
- Διορθώθηκε ένα bug, όπου ορισμένες φορές η Nidalee μπορούσε να εκτελέσει το Takedown από απόσταση.
.
.
Teemo
.
Γενικά
- Τα Noxious Traps αποδίδουν πλέον 10 gold (από 0) σε όποιον τις καταστρέφει
.
.
Yorick
.
Γενικά
- Τα Ghouls αποδίδουν πλέον 5 χρυσό (από 0) σε όποιον τους καταστρέφει
.
.
Phage
- Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 475 gold (από 375)
- Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 1350 gold (από 1250)
- UNIQUE Passive– Rage: Πλέον, το movement speed bonus μειώνεται στο μισό για ranged champions
.
Trinity Force
- Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 3728 gold (από 3628)
- UNIQUE Passive– Rage: Πλέον, το movement speed bonus μειώνεται στο μισό για ranged champions
.
Spirit of the Elder Lizard
- Διορθώθηκε ένα bug, όπου το αντικείμενο προκαλούσε λιγότερη ζημιά από όσο αναγράφεται
.

Summoners Rift
Περιεχόμενο: Τελικά οι πύργοι έχουν κι αυτοί αρκετά περίπλοκους μηχανισμούς! Αντί να αναγκάσουμε τους παίκτες να αποκρυπτογραφήσουν μόνοι τους τον τρόπο λειτουργίας των πύργων, αποφασίσαμε να προσθέσουμε κάποια items στους πύργους που εξηγούν τις ιδιαιτερότητές τους.
- Οι πύργοι έχουν πλέον ένα απόθεμα αντικειμένων που μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ σε αυτούς (δεν έχουν γίνει αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των πύργων). Κάθε αντικείμενο στο απόθεμα επεξηγεί έναν συγκεκριμένο μηχανισμό του πύργου.
.
Twisted Treeline και Crystal Scar
Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν μόνο το Twisted Treeline και το Crystal Scar
Moonflair Spellblade
- Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 2600 gold (από 2300)
- Η επίδραση του Tenacity δεν ισχύει πλέον μόνο για ranged champions
.
Περιεχόμενο: Η Kayle μπορεί να μειώσει σημαντικά τα cooldown της στην πορεία ενός αγώνας, με αποτέλεσμα το level three Intervention να χρησιμοποιείται πιο συχνά από όσο θα έπρεπε. Έχοντας υπόψη ότι οι αγώνες στο Twisted Treeline και στο Crystal Scar εστιάζουν περισσότερο στις συχνές, σύντομες μάχες, η αύξηση του χρόνου επαναφόρτισης του Intervention αναγκάζει τους παίκτες να επιλέγουν πιο προσεκτικά πότε θα χρησιμοποιούν την ultiamate τους.
- Το cooldown του Intervention αυξάνεται σε 100/90/80 δευτερόλεπτα (από 90/75/60)
.
Twisted Treeline
Οι παρακάτω οι αλλαγές αφορούν μόνο το Twisted Treeline
Περιεχόμενο: Με το bonus movement speed στο Noxious Blast και το high damage του Twin Fang, η Cassiopeia μπορούσε να απομακρύνεται με ασφάλεια και να παρενοχλεί ακόμα πιο αποτελεσματικά τους αντιπάλους της, ιδιαίτερα στο Twisted Treeline. Με αυτές τις αλλαγές, δεν θα έχει πλέον τόσο μεγάλο πλεονέκτημα.
- Το movement speed boost του Noxious Blast μειώνεται σε 16/17/18/19/20% (από 15/17,5/20/22,5/25%)
- Το ability power ratio των Twin Fang μειώνεται σε 45% (από 55%)
.
Περιεχόμενο: Οι αλλαγές που κάναμε στην ulti της Lulu στο patch 3.11 μας άρεσαν πολύ και αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε την αλλαγή στο cooldown του Wild Growth και στο Twisted Treeline.
- Το cooldown του Wild Growth αυξάνεται σε 120/110/100 (από 110/95/80)
.
Περιεχόμενο: Ούτε ο Tryndamere κατάφερε να τη γλιτώσει από τις αυξήσεις των cooldown! Έχουμε αυξήσει το cooldown του Spinning Slash και του Undying Rage για να εξισορροπήσουμε λίγο την αυξημένη ευελιξία και ισχύ που έχουν τα skills αυτα στο μικρότερο χάρτη του Twisted Treeline.
- Το cooldown του Spinning Slash αυξάνεται σε 15/14/13/12/11 δευτερόλεπτα (από 13/12/11/10/9)
- Το cooldown του Undying Rage αυξάνεται σε 120/110/100 δευτερόλεπτα (από 110/100/90)
.
Περιεχόμενο: Οι αλλαγές που κάναμε στο cooldown του Cyclone και στο armor/magic resist του Stoneskin για το Crystal Scar στην patch 3.11, θα εφαρμοστούν και στο Twisted Treeline.
- Η ενίσχυση θωράκισης και αντίστασης μαγείας του Πέτρινου Δέρματος μειώνεται σε 2/4/6 (από 4/6/8)
- Ο Χρόνος επαναφόρτισης του Κυκλώνα αυξάνεται σε 120/110/100 δευτερόλεπτα (από 120/105/90)
Παιχνίδια παικτών εναντίον Bots
.
.
.
- Η Zyra περιλαμβάνεται πλέον στα διαθέσιμα Bots σε παιχνίδια παικτών εναντίον Bots
.
Βασική εκπαίδευση
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα sto target bar που εμφάνιζε εσφαλμένα τη ζημιά και τη ζωή των minion
.


- Στο windowed mode, οι παίκτες μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν με το παιχνίδι, ακόμη και αν το option menu είναι ανοικτό
- Όταν παίζετε σε windowed mode, ο δείκτης του ποντικιού σας θα περιορίζεται στο παράθυρο του παιχνιδιού, ανεξάρτητα από το αν το option menu είναι ανοικτό ή όχι
- Αν πατήσετε το F9 (προεπιλεγμένο πλήκτρο συντόμευσης), ο δείκτης του ποντικιού αποδεσμεύεται από το παράθυρο του παιχνιδιού και μπορείτε να αλληλεπιδράτε με την επιφάνεια εργασίας σας ή με άλλες εφαρμογές
.


- Προστέθηκαν εικονίδια ειδοποιήσεων στο προφίλ που εμφανίζουν στους παίκτες τον αριθμό των team wins που χρειάζονται για να αποκτήσουν τις ανταμοιβές της σεζόν, αν βρίσκονται κάτω από το όριο
.


Σύνοψη: Σχεδιάσαμε ένα πιο στιβαρό και σταθερό σύστημα ανταλλαγής champion
- Οι ταυτόχρονες ενέργειες ανταλλαγής θα ολοκληρώνονται αυτόματα χωρίς να διακόπτονται οι ανταλλαγές σας
- Σαφέστερα μηνύματα:
- <Player 1> is busy trading. Try again when their trade is complete.
- <Player 1> has declined your trade request.
- <Player 1> has canceled the trade.
- <Player 1> no longer has the champion you wanted. Try trading again.
- Δεν θα μπορείτε πλέον να ζητήσετε ανταλλαγή με έναν παίκτη που δεν έχει τον ήρωά σας στην κατοχή του
Διορθώσεις σφαλμάτων
Έχουν διορθωθεί τα ακόλουθα σφάλματα στο σύστημα ανταλλαγής:
- Η λίστα φίλων δεν ενημερώνει τον τρέχοντα champion του φίλου σας μετά από μια ανταλλαγή
- Οι παίκτες που επαναλαμβάνουν την τυχαία επιλογή κατά τη διάρκεια μιας ανταλλαγής και, στη συνέχεια, δίνουν σε έναν παίκτη διαφορετικό champion από αυτόν που αναμένουν
- Το εικονίδιο ανταλλαγής δεν εμφανίζεται μετά την άρνηση του αιτήματος ανταλλαγής
- Η εφαρμογή απορρίπτει ένα αίτημα ανταλλαγής
- Το σύστημα ανταλλαγής εμφανίζει εσφαλμένο champion
- Αν γίνουν ταυτόχρονα αιτήματα ανταλλαγής, οι ανταλλαγές κλειδώνουν και γίνονται μη διαθέσιμες
- Ο χρόνος του παραθύρου ανταλλαγής δεν λήγει για κανέναν από τους δύο παίκτες και δεν μπορούν να κάνουν ανταλλαγή με άλλους παίκτες
.
Σύνοψη: Το μενού επιλογών εντός του παιχνιδιού έχει επανασχεδιαστεί.
- Η «Smart Cast» έχει μετονομαστεί σε «Quick Cast»
- Πλέον, είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο να αντιστοιχίσετε εκ νέου τα κύρια πλήκτρα σας και να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τη Γρήγορη χρήση για κάθε ένα από αυτά.
- Πλέον, μπορείτε να προεπισκοπείτε τις αλλαγές σας σε πολλές επιλογές, όπως στην Ένταση Ήχου, στο Μέγεθος ενδείξεων και στο Μέγεθος παραθύρου συνομιλίας. χωρίς να χρειαστεί να τις αποθηκεύσετε.
- Ο χρόνος που απαιτείται για την εναλλαγή αναλύσεων ή λειτουργιών παραθύρου έχει μειωθεί σημαντικά.
- Έχει προστεθεί μια επιλογή για την απενεργοποίηση της κίνησης της κάμερας κατά την ανάσταση στην ενότητα «Παιχνίδι»
- Η ενότητα «Περισσότερες επιλογές» έχει αφαιρεθεί
.


Spirit Guard Udyr
- Προστέθηκαν επιπλέον ατάκες από αλληλεπιδράσεις με συγκεκριμένους champions
Και καλή διασκέδαση.
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!