Η FromSoftware εξηγεί τον λόγο που λείπει το Multiplayer από το Sekiro: Shadows Die Twice

Εδώ και λίγο καιρό ξέρουμε ότι ο νέος τίτλος της FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice, δεν θα έχει καθόλου Μultiplayer. Αυτή η επιλογή της εταιρίας διαφοροποιεί το παιχνίδι από τα Demon Soul’s και Bloodborne τα οποία είχαν multiplayer στο οποίο οι παίκτες έπαιζαν με άλλους για να καταφέρουν να νικήσουν κάποιο από τα bosses.

Αυτό τον μήνα το Game Informer κατάφερε να αποσπάσει μια αποκλειστική παρουσίαση του Sekiro: Shadows Die Twice και μέσα από αυτήν θα μάθουμε αρκετές πληροφορίες τόσο για τον τίτλο όσο και για τις επιλογές της ομάδας ανάπτυξης. Στην προκειμένη περίπτωση οι δημιουργοί αναφέρουν την απουσία του Multiplayer ως μια ευκαιρία να δώσουν βαρύτητα σε άλλα κομμάτια του παιχνιδιού και να εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο την single player εμπειρία.

Πιο συγκεκριμένα, ο Yasuhiro Kitao της FromSoftware εξηγεί:

Όταν δημιουργούμε αυτούς τους κόσμους(του Sekiro), δεν χρειάζεται να λαμβάνουμε υπόψην πόσοι παίκτες θα παίζουν την συγκεκριμένη στιγμή μέσα στον χάρτη ή πως θα χρησιμοποιούν τον χώρο μέσω coop. Έτσι όλο αυτό μας δίνει την ευκαιρία ξανά να δουλέψουμε αποκλειστικά στην εμπειρία του ενός παίκτη και να εμπλουτίσουμε περισσότερο τον τίτλο χωρίς να υπάρχουν οι περιορισμοί που θα υπήρχαν αν έπρεπε να σκεφτούμε με βάση περισσότερους παίκτες. Η φαντασία μας με αυτόν τον τρόπο οργιάζει και οι κόσμοι γίνονται καλύτεροι.

To Sekiro: Shadows Die Twice έρχεται στις 22 Μαρτίου 2019 για PlayStation 4, Xbox One και PC.

Πως σας φαίνεται η επιλογή των δημιουργών; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω.

 Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Που είναι η ανακοίνωση για τα δωρεάν παιχνίδια του PlayStation Plus Νοεμβρίου;