Η Bioware μας μιλάει για την πτήση ως Mechanic στο Anthem και τα προβλήματα που αντιμετώπισε

Στο Anthem, το ερχόμενο online looter shooter παιχνίδι από την Bioware υπάρχει μία αντίληψη ότι πρόκειται για ένα ακόμη Destiny ή ένα ακόμη Division. Ενώ αυτό ίσως κρύβει μία αλήθεια (θα διαπιστώσουμε αν αληθεύει στην κυκλοφορία του στις 22 φεβρουαρίου) υπάρχει ήδη μία διαφορά όπως αυτή φαίνεται από όσα έχουμε δει μέχρι τώρα. Το Αnthem βασίζεται πολύ στην πτήση ως Mechanic καθώς η πιο πολύ δράση με το Shooting γίνεται όταν πετάμε με τα Javelin.

Σε μία συνέντευξη που έδωσαν στο γαλλόφωνο Jeux Video οι 4 πιο σημαντικοί άνθρωποι πίσω από το τιμόνι του Anthem, ο game director Jonathan Warner, οι lead producers Ben Irving and Mike Gamble και ο executive producer Mike Darrah μίλησαν για την πτήση και τις δυσκολίες πίσω από αυτή ώστε αυτή να υλοποιηθεί χωρίς προβλήματα.

Σύμφωνα με τον Michael Gamble η πρώτη μεγάλη ιδέα που είχαν στη Bioware ήταν η μάχη να φαντάζει ηρωική. Ένας υπερήρωας πάντα κινείτε προς τα εμπρός, βουτάει σε δράση και κάνει εκπληκτικά πράγματα. Το ερώτημα ήταν τότε πότε θα αισθανόταν ο παίκτης αρκετά υπερήρωας χωρίς το παιχνίδι να έχει προβλήματα. Η απάντηση βρέθηκε στον πρώτο μήνα που ξεκινήσε να φτιάχνεται το Anthem.

Οι χαρακτήρες που ελέγχονται από τον παίκτη πρέπει να μπορούν να πετάξουν. Όλοι αγαπούν την πτήση και είναι ένα από τα παλαιότερα όνειρα της ανθρωπότητας. Ο λόγος για τον οποίο επιλέξαμε την πτήση είναι επειδή φανταζόμαστε σχεδόν κάθε υπερήρωα με αυτή. Αν θέλετε να νιώσετε σαν υπερήρωας ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα; Η πτήση! Η δυνατότητα να φτάσετε με μεγάλη ταχύτητα κάπου και να δείτε τα πράγματα από ψηλά. Ως εκ τούτου, έπρεπε να κάνουμε με επιτυχία την πτήση να δουλεύει και άρχισε να επικεντρώνόμαστε σε αυτό από την αρχή.

 

Ο game Director Jonathan Warner εξέφρασε τον αρχικό φόβο ότι το να υπάρχει πτήση σε ένα παιχνίδι που έχει στόχο το Loot εγκυμονεί κινδύνους για τους παίκτες να χάσουν το στόχο του Loot. Η πτήση ως mechanic θα μπορούσε να κάνει το παίκτη να αναζητά τρόπο να εκμεταλευτεί το παιχνίδι με τρόπο που θα χαλούσε την εμπειρία όπως το να πετάξει εκτός ορίων, η να προσεγγίσει για να λουτάρει από ζώνες με πλαγίους τρόπους η ακόμα και να μην προσεγγίσει επικίνδυνες ζώνες που έπρεπε να πάει για να πάρει το Loot. Τελικά παρόλο τους αρχικούς ενδοιασμούς η Bioware επέμεινε στο στόχο της και οι combat designers, με τους level designers και τους motion designers δημιούργησαν κατά τα λεγομενά του μία ”μια ικανότητα πτήσης που ήταν διασκεδαστική και αβλαβής για το παιχνίδι”.

Στη συνέχεια ο Ben Irving μίλησε για άλλα προβλήματα που συνάντησαν και αντιμετώπισαν. Ένα από αυτά ήταν ότι επειδή ακριβώς η πτήση ήταν συναρπαστική το να έβαζαν σημεία που αυτή απαγορευόταν τεχνητά έφερνε απογοήτευση. Ένα άλλο ήταν ότι αν οι εχθροί δε μπορούσαν να στοχεύσουν πολύ μακριά το παιχνίδι γινόταν αρκετά εύκολο. Έπρεπε να βρουν ένα τρόπο να περιορίζουν τη πτήση για να κάνουν το παιχνίδι να δουλεύει σωστά. Έτσι διάφορα είδη εχθρών δημιουργήθηκαν με μεγάλο Range στις επιθέσεις και διαφορετικούς τρόπους για να καταρίψουν τον παίκτη ώστε να τον αναγκάσουν να παίξει με πιο πολύ τακτική.

Η πτήση που παρέχει ως κύριο gameplay mechanic το Anthem σε συνδυασμό με την παντελής έλλειψη σε lootboxes και την ύπαρξη microtransactions μόνο για Cosmetics και Skins κάνει την Bioware να ελπίζει στην επιτυχία του Anthem. Το πως και αν θα κοστολογηθούν τα ενδεχόμενα expansions είναι κάτι που θα το δούμε στο μέλλον αν και στο παρελθόν όλα το Multiplayer περιεχόμενο στα παιχνίδια της Bioware ήταν δωρεάν.

Το Anthem Θα κυκλοφορήσει στις 22 Φεβρουαρίου για PS4, Xbox One και PC με το Demo να έρχεται σε όλες τις πλατφόρμες την 1 Φεβρουαρίου.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
DxOMark: Η καλύτερη κάμερα για φωτογραφίες είναι του iPhone X