H Quantic Dream σκέφτεται την δημιουργία μικρότερων σε διάρκεια παιχνιδιών

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του David Cage

Την Quantic Dream την γνωρίσαμε μέσα από τα εξαιρετικά παιχνίδια Heavy Rain, Βeyond Two Souls και το Detroit Become Human. Βέβαια η αρχή είχε γίνει και με την κυκλοφορία του Fahrenheit παλιότερα στο PS2. Φυσικά η εταιρεία έχει αρκετό καιρό που πλέον χαρακτηρίζεται ως multiplatform studio καθώς η συμφωνία με την Sony έχει πλέον τελειώσει.

Ο David Cage σε μια πρόσφατη συνέντευξη του εξέφρασε την άποψη του πως το Studio σκέφτεται την δημιουργία μικρότερων σε διάρκεια παιχνιδιών και σκέφτονται νέους τρόπους αλλά και νέες ιδέες ώστε η αφήγηση της ιστορίας ναι μεν να είναι πιο σύντομη αλλά ταυτόχρονα να είναι και καινοτόμος ο τρόπος αυτός. Όπως πρόσθεσε ο ίδιος στις δηλώσεις του ένα τέτοιο εγχείρημα θέλει προσοχή γιατί κατά καιρούς έχουμε δει και Studios το οποίο επιχείρησαν ένα τέτοιο εγχείρημα αλλά απέτυχαν.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Πλούσιο φωτογραφικό υλικό για το επερχόμενο Ace Combat 7: Skies Unknown