H δημιουργία του Terrain για το Ghost Recon: Wildlands

Η Ubisoft θα φιλοξενήσει μια συζήτηση στην επερχόμενη GDC σχετικά με τα εργαλεία και την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του πολύ-αναμενόμενου Ghost Recon: Wildlands. Προκειμένου να δείξει την δουλεία της η εταιρία κυκλοφόρησε ένα νέο Τrailer στο οποίο μιλάνε οι Developers για την ανάπτυξη του παιχνιδιού και συγκεκριμένα τον μεγάλο του χάρτη.

Το βίντεο μας δείχνει με ποιον τρόπο λειτουργούν τα εργαλεία που χρησιμοποίησε η Ubisoft, ως προς την προσθήκη εδάφους και τοπογραφίας, όσο και τα χαρακτηριστικά του απέραντου χάρτη της Bolivia.

Το Ghost Recon: Wildlands είναι ένα open world shooter game το οποίο αναπτύχθηκε από την Ubisoft Paris. Είναι το μεγαλύτερο action-adventure open world παιχνίδι που έκδωσε η Ubisoft, συμπεριλαμβάνοντας μία μεγάλη ποικιλία από περιβάλλοντα, όπως τα βουνά, τα δάση, ερήμους και αλυκές. Όλα αυτά ενσωματώθηκαν μέσα στο παιχνίδι μέσω ενός ειδικού εργαλείου το οποίο δουλεύει αλυσιδωτά ως προς τον σχεδιασμό του περιβάλλοντος.

Η ομιλία στην GDC, θα πραγματοποιηθεί από τους Ubisoft Lead Artist και Technical Art Director, Benoit Martinez και τον Graphics Programmer, Guillaume Werle, και θα διεξαχθεί στις 2 Μαρτίου στο San Francisco.

H ανοιχτή Beta του Ghost Recon: Wildlands, θα είναι διαθέσιμη από τις 23 έως 27 Φεβρουαρίου για το PlayStation 4, Xbox One και PC. Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 7 Μαρτίου.

Ποια η άποψή σας για το παιχνίδι της Ubisoft; Περιμένουμε την άποψή σας.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.

More Stories
[Κινέζικη Απόβαση – μέρος 3ο]: Οι καλύτερες προσφορές σε gadgets του Gearbest