Το Google Stadia ισχυρίζεται ότι θα είναι γρηγορότερο από τις κονσόλες

Μεγάλα λόγια από τους μηχανικούς της Google

Είναι γνωστό ότι η Google εργάζεται πυρετωδώς στη νέα streaming πλατφόρμα της το Google Stadia, που έχει προγραμματίσει να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος. Ο streaming engineer της Google Alex Wiltshire μαζί με τον μηχανικό Madj Bakar, μίλησαν στο τελευταίο τεύχος 338 του EDGE για τις δυνατότητες του Stadia και πώς αυτό θα γίνει καλύτερο στο μέλλον.

Σύμφωνα με τον Madj Bakar το Google Stadia θα είναι:

Ταχύτερο στην απόκριση και τα παιχνίδια θα τρέχουν γρηγορότερα σε σύγκριση με αυτά που θα μπορείτε να παίζετε στις κονσόλες σε τοπικό επίπεδο, ανεξαρτήτως των δυνατοτήτων του hardware που έχει, χρησιμοποιώντας τις προόδους που έχει κάνει η εταιρεία στη μηχανική.

Η Google σχεδιάζει να το πετύχει αυτό χρησιμοποιώντας τη τεχνολογία της “αρνητικό latency“, το οποίο ουσιαστικά θα συμβάλει στην εξάλειψη του lag μεταξύ παίκτη και server, ενώ παράλληλα θα προβλέπει τη σύνδεση του παίκτη και θα μειώνει το lag που τυχόν έχει. Επίσης, θα μπορεί να αυξάνει το framerate και να μειώνει το input lag.

Όλο αυτό ακούγεται πολύπλοκο, παρόλα αυτά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές από διάφορους χρήστες, σίγουρα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο αλλά κυρίως απαιτείται σταθερή υψηλή ταχύτητα στο διαδίκτυο. Η κυκλοφορία του Google Stadia έχει προγραμματιστεί για το Νοέμβριο.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Πρώτη ματιά στον Live-Action Kaneki του Tokyo Ghoul