Ένα ολοκληρωτικό reboot του God of War δεν θα έβγαζε νόημα, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη. |Video|

Μένει λιγότερο από μήνας για να δούμε το νέο God of War στα ράφια των καταστημάτων και όπως όλοι έχουμε δει οι πληροφορίες και το gameplay video έχουν διχάσει τους οπαδούς.

Με αυτό στο μυαλό ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού, Cory Balrog για ακόμη μια φορά ξεκαθαρίζει για ποιο λόγο δεν προτίμησαν ως studio να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωτικό reboot του God of War. Αρχικά λέει ότι καταλαβαίνει όσους θεωρούν ότι θα έπρεπε να δούμε ένα νέο χαρακτήρα γιατί μεταφερόμαστε από την Ελληνική στην Νορβηγική μυθολογία. Από την άλλη βέβαια συμπληρώνει:

Γιατί να “πετάξουμε” κάτι που είναι ήδη στα χέρια μας; Είναι μια ολόκληρη δεκαετία που αναπτύσσουμε την ιστορία του χαρακτήρα. Δεν μπορούμε να το κάνουμε.

Τα πρώτα παιχνίδια, σύμφωνα με τον Balrog, είχαν να κάνουν με την λογική της εξολόθρευσης του ανταγωνισμού που έπρεπε να καταφέρει ο Kratos και όχι την καταστροφή των Ελλήνων Θεών από αυτόν. Σε όλα αυτά τα παιχνίδια έμειναν ξύπνιοι μέχρι αργά, έκαναν άπειρες αλλαγές της τελευταίας στιγμής και ξεπέρασαν δυσκολίες της εφηβείας τους όπως το έκανε και ο Kratos. Ο σκηνοθέτης μας καλεί να σκεφτούμε και να κατανοήσουμε ότι η ομάδα ανάπτυξης “μεγάλωσε” όπως “μεγαλώσε” και ο Kratos στο νέο παιχνίδι. Όποτε λογικά κάπου εκεί μας τελείωσε και το mindless hack-n-slash της σειράς…

Μην ξεχάσετε να δείτε το Recap της προηγούμενης εβδομάδας στο οποίο μιλάμε για τις σημαντικότερες ειδήσεις και φυσικά για το νέο God of War, επίσης όπως κάθε φορά σχολιάζουμε τα δικά σας #lootoftheday που μας κάνουν να ζηλεύουμε πάρα πολύ…

Το God of War κυκλοφορεί στις 20 Απριλίου αποκλειστικά για PS4.

Πως σας φαίνονται οι διευκρινίσεις που συνεχίζει να δίνει ο Cory Balrog; Σας αρέσει η νέα στροφή του παιχνιδιού; Πείτε μας την γνώμη σας παρακάτω.

 Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Σήμερα νέο update στο GTA: Online