Ενδιαφέρουσες δηλώσεις του Phil Spencer για το Xbox Scarlett

Retail - Digital - Μέλλον του Streaming - τελευταία κονσόλα από Microsoft και άλλα πολλά!

Έφτασε το τέλος της Ε3 2019 και  για πολλούς Gamers ήταν μία ανάμεικτη σε εντυπώσεις έκθεση. Υπήρξαν όπως πάντα αναμενόμενα πράγματα που είδαμε, κάποια που μας ενθουσίασαν και κάποια που μας απογοήτευσαν. Υπήρξαν επίσης και πράγματα που δεν είδαμε: Sony και Gears 5 μας ακούς; Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είχε (εκτός από το Cyberpunk 2077 φυσικά) η αναμενόμενη αποκάλυψη της νέας κονσόλας της Microsoft. Το Project Scarlett φημολογούταν ότι θα έχει 2 κονσόλες αλλά στη παρουσίαση της Microsoft μάθαμε για την ύπαρξη της μίας μόνο, του Xbox Anaconda. Υπάρχει άλλη; Θα είναι μία πιο αδύναμη κονσόλα; Θα είναι All-Digital; Θα υπάρχει Optical Drive γενικά;

Από διάφορες συνέντεύξεις του Phil Spencer στην Ε3 2019 μάθαμε ότι προφανώς, ναι, θα υπάρχει Optical Drive στο Anaconda. Όπως εξάλλου και ο άσπονδος φίλος του το PlayStation 5. Αυτό γιατί η η Microsoft υπό τον Phil Spencer σέβεται την συλλογή που έχουν χτίσει οι gamers αυτά τα χρόνια. Για αυτό το Project Scarlett θα υποστηρίζει το Hardware του Xbox One που έχουν αγοράσει οι κατόχοι του: Χειριστήρια – Ηeadsets κτλ. Μεγαλύτερη απόδειξη  όμως του σεβασμού αποτελεί τo Βackwards Compatibility, για αυτό το Project Scarlett θα υποστηρίζει τα παιχνίδια του Xbox One καθώς και πληθώρα παιχνιδιών από το 360 και το πρώτο Xbox. Ήδη η διαδικασία του Backwards Cοmpatibility για το Project Scarlett έχει ξεκινήσει.  

Υπάρχει μία στροφή των Gamers όμως στον ψηφιακό τρόπο απόκτησης παιχνιδιών και λόγω αυτού κυκλοφόρησε το Xbox One S All Digital edition (O Phil γνώριζει για τα Memes περι SAD). Εξ’άλλου στο κουτί αναγράφοταν All Digital Edition ώστε να μην υπάρχει καμία σύγχυση αλλά και να δωθεί το μήνυμα ότι το δισκάκι υποστηρίζεται από την Microsoft στο άλλο της προϊόν.

”Γνωρίζουμε, επειδή το βλέπουμε, ότι όλο και περισσότεροι παίκτες αγοράζουν ψηφιακά. Πιστεύουμε ότι η εμπειρία σε ορισμένες περιπτώσεις, ειδικά αν είμαι μακριά από την κονσόλα μου και όλα είναι στο σκληρό δίσκο μου με τα δικαιώματα μου, είναι όλα εκεί, υπάρχουν κάποια σενάρια που κάνουν το ψηφιακό πιο εύκολο. Αλλά ξέρουμε ότι οι άνθρωποι έχουν ακόμα Discs…..Έτσι, ακόμα και όταν κυκλοφορούμε πράγματα όπως το Xbox One S All-Digital Edition, είμαστε πολύ ξεκάθαροι με το όνομα, επειδή δεν προσπαθούμε να προκαλέσουμε σύγχιση σε κανέναν, ότι αν είστε κάποιος που έχει μια βιβλιοθήκη από Discs, ή αυτός είναι ο τρόπος που θέλετε να αποκτήσετε το περιεχόμενο , τότε θα πρέπει να αγοράσετε το Xbox One S και όχι το Xbox One S All-DIgital Edition… Αυτός είναι ο λόγος που το βάζουμε στο όνομα, και ναι ξέρω ότι λέει SAD…. Θέλω να είμαι πολύ περιγραφικός, γιατί δεν προσπαθώ να μπερδέψω κανέναν σχετικά με τις επιλογές. Θέλω να δώσω στους ανθρώπους επιλογή, και αυτή τη στιγμή το Physical είναι μια επιλογή που εκατομμύρια άνθρωποι αγαπούν.”

Πολύ ενδιαφέρουσα είναι η εύστοχη παρατήρηση του Phil Spencer ότι παρόλο που η στρoφή στα ψηφιακά και στο Streaming είναι εμφανής και πιο δημοφιλής από ποτέ, η ζήτηση στις φορητές συσκευές – Η/Υ- κονσόλες  δεν έχει πέσει καθόλου αλλά αντιθέτως αυξάνεται κιόλας. Πράγματι υπηρεσίες – συνδρομές όπως το Spotify, I-tunes, Netflix, Hulu και άλλες κάνουν θραύση αλλά οι συσκευές μόνο που δε μειώνονται.

Όσον αφορά λοιπόν για το Game Streaming μέσω του X-cloud που φέρνει η Microsoft και αν αυτό αντικαταστήσει την κονσόλα ή ακόμα αν το Xbox Scarlett θα είναι η τελευταία κονσόλα της Microsoft ο Phil Spencer ανέφερε: “Διαφορετικοί άνθρωποι θα πουν διαφορετικά πράγματα σε αυτό, αλλά η αλήθεια του θέματος είναι ότι ο καλύτερος τρόπος για να παίξετε ένα παιχνίδι υψηλής πιστότητας και οπτικής ποιότητας για τα επόμενα χρόνια θα είναι με μια τοπική συσκευή”.

Η παραπάνω δήλωση όμως φέρνει την παραδοχή ότι οι πωλήσεις των κονσολών ως τεμάχια δεν είναι απαραίτητα ο στόχος της Microsoft (και γενικά άλλων εταιριών). Η εποχή μας είναι διαφορετική τώρα λόγω των παραπάνω υπηρεσιών και το πραγματικό κέρδος της Microsoft δε βρίσκεται στο Hardware αλλά στις υπηρεσίες. Το Xbox Live και το Xbox Game Pass φέρνουν τακτικά ένα σταθερό κέρδος σε αντίθεση με την κονσόλα που την αγοράζουμε μία φορά. (Το Xbox Game Pass Ultimate είναι η τελευταία συνδρομητική υπηρεσία που συνδυάζει Live Gold και Game Pass σε PC και Xbox One).

“Δεν έχω απαραίτητα ανάγκη τον καταναλωτή να αγοράσει το Xbox Scarlett” είπε ο Phil Spencer και πρόσθεσε αργότερα: “Αυτό είναι και ένας λόγος που έχουμε υποχωρήσει από τον αγώνα του να πουλήσουμε όσο πιο πολύ μπορούμε ή να ανακοινώσουμε τις πωλήσεις των κονσολών μας… Όχι ότι αυτό είναι ασήμαντο όμως. Δεν προσπαθώ να ισχυριστώ αυτό. Αλλά η πραγματική ουσία μιας επιχείρησης είναι ο αριθμός των πελατών που ασχολούνται με την υπηρεσία της. Τι νούμερο  είναι; Και μπορείς να κάνεις αυτόν τον αριθμό να μεγαλώνει;”

Βέβαια η παραπάνω δήλωση του Phil Spencer θα είχε διαφορετικό περιεχόμενο εφόσον η Microsoft είχε την πρωτιά στις πωλήσεις αλλά όντως περιέχει αλήθεια στο πως έχει αλλάξει το μοντέλο πλέον που αντλούν κέρδη οι εταιρίες. Υπενθυμίζεται ότι στην Ε3 η Ubisoft ανακοίνωσε την δική της συνδρομητική υπηρεσία τύπου EA Access, την Uplay+.

Τι επιφυλλάσει το μέλλον του Streaming; Τι άλλο θα μάθουμε για το Project Scarlett και την πορεία που θα ακολουθήσει η Microsoft το επόμενο διάστημα; Συμφωνείτε με κάποιες παρατηρήσεις του Phil Spencer;

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

πηγή, πηγή

More Stories
Τα ψώνια του Σαββατοκύριακου (10/04): Οι καλύτερες προσφορές