Δυνατές αποκαλύψεις για τη BioWare, το Anthem και το επόμενο Dragon Age

Σε ένα αποκαλυπτικότατο μακροσκελές άρθρο του Jason Schreier στο Kotaku μάθαμε την σκληρή πραγματικότητα που επικράτησε μέσα στις κλειστές θύρες της BioWare για το Anthem και το Development του. Χωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες το Anthem ήταν στο στάδιο Pre-Production 16 μήνες σχεδόν πριν κυκλοφορήσει και ουσιαστικά το αποτέλεσμα που έχουμε είναι προϊόν Development 12 – 16 μηνών!

Κάποιοι σημαντικοί λόγοι ήταν: η κακοδιαχείρηση από την BioWare όσο αφορά το όραμα του παιχνιδιού, η συνεχής δυσκολία λόγω της Frostbite, οι ξαφνικές αποχωρήσεις πεπειραμένων στελεχών, η ασυνενοησία μεταξύ των BioWare Edmonton και BioWare Austin, οι συνθήκες εργασιακού στρες που ταλανίζουν όλα τα Studio, η μή κατάληξη στο τι θα είναι το Anthem, η ξαφνική αλλαγή ονόματος λόγω Copyright, η έλλειψη βοήθειας όσο αφορά τεχνικά θέματα της Frοtsbyte με την ΕΑ να δίνει προτεραιότητα στο Fifa, το βάρος του ονόματος Studio μετά και την επιτυχία του Dragon Age Inquisition.

Με αυτά και αρκετά ακόμα παραπάνω η BioWare ένιωθε την πίεση να φέρει το Anthem στην ώρα του. Χαρακτηριστικό είναι ότι η πτήση ως Mechanic μπήκε και βγήκε αρκετές φορές ενώ στην Ε3 του 2ο17 που είδαμε το Demo υπήρχε ολοκληρωμένο στο παιχνίδι μόνο ένα Mission και η πτήση ήταν τo μόνο σίγουρο ως Feature! Ένα είναι σίγουρο από το άρθρο: Η BioWare είχε πλήρη επίγνωση της κατάστασης του Anthem ακόμα και όταν κυκλοφόρησε το Trailer αλλά δε περίμενε να υπάρξει τέτοια υποδοχή για το νεο παιχνίδι της. Στο κάτω κάτω ως ένα Live Service παιχνίδι υπήρχε πλάνο για βελτίωση. Βελτίωση στο Development υπήρξε όταν ανέλαβε ο Mark Darrah  (από την ομάδα υπεύθυνη για το επόμενο Dragon Age – Είχε μόλις επιστρέψει ο Casey Hudson ως γενικός διευθυντής) που κατάφερε να οργανώσει το Project και να κυκλοφορήσει  τελικά με τα όποια θετικά έχει σα τίτλος.

Είδηση για το Dragon Age αποτελεί το τελευταίο αφού η όποια μικρή πρόοδος είχε υπάρξει για το Dragon Age 4  (τo 2017), αυτή σβήστηκε πλήρως και το όλο Project ξεκίνησε από την αρχή.

Η BioWare απάντησε στο άρθρο του Jason Schreier στο επίσημο Blog, με ένα ανώνυμο κείμενο (δε φέρει κάποια υπογραφή) που φέρει κάποιες διαβεβαιώσεις σχετικά με τη καλή διαχείριση του προσωπικού τονίζοντας τις δυσκολίες της δημιουργίας ενός νέου Franchise. Το κέιμενο αυτό ανέβηκε σχεδόν ταυτόχρονα με το άρθρο του Kotaku, με αυτό να σημαίνει ότι η BioWare είχε κάποια επίγνωση για το κείμενο αλλά δεν ήξερε τι ακριβώς αναγραφόταν. Η BioWare προεξέλαβε λανθασμένα το άρθρο ώς μία είδους επίθεση και όχι ως ένα άρθρο που με λίγη τύχη θα φέρει βελτίωση και αφύπνιση στο ορθό Development και τη σωστή διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού στη βιομηχανία.
Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσε και ο Jason Schreier αφού στο κείμενο του δεν υπήρξε κάποιου είδους επίθεση προς την BioWare αλλά καταγραφή από μαρτυρίες πρώην εργαζομένων.

Στα GameΑwards 2018 όμως είδαμε ένα Teaser Trailer για το Dragon Age 4, ένα Teaser που δεν έχριζε και ιδιαίτερης ποιότητας αφού ο ρόλος του ήταν να δείξει στο κοινό της BioWare ότι επιστρέφει ένα αγαπημένο Franchise. Αυτό έγινε όμως αφού πρώτα η BioWare, εν αγνοία της ΕΑ, είχε ανακοινώσει ότι θα δούμε ένα Trailer, έτσι η ΕΑ δεν είχε άλλη επιλογή από το να μας δείξει κάτι. Η BioWare λειτούργησε αυτόνομα σύμφωνα με κάποιες ανώνυμες πηγές και ο ίδιος ο CEO της EA, o Owen Wilson, επισκέπτηκε μετά τα GameΑwards 2018 το μητρικό studio της BioWare στo Edmonton για να δει τι γινεται από κοντά. 

Γυαλιά καρφιά λοιπόν είχαμε στη BioWare και ελπίζουμε το Studio να καταφέρει να ξεπεράσει την κρίση που το έχει πιάσει και να επιστρέψει δυναμικά.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Τα σχέδια της The Coalition για DLC maps στο Gears of War 4