Το The Division θα “γονατίζει” κάθε πλατφόρμα λέει dev του παιχνιδιού

Γίνετε αρκετή συζήτηση για το αν το The Division θα είναι οπτικά αντάξιο των προσδοκιών σε κονσόλες και PC, δεδομένου του κακού ιστορικού της Ubisoft.

Λίγες ήμερες πριν μάθαμε πως θα έχει πληθώρα χαρακτιριστικών να επιλέξουμε, για τον οπτικό τομέα στην PC έκδοση του όπως local reflection quality, volumetric fog, object detail, depth of field, chromatic aberration, sub-surface scattering, sharpen image και άλλα, πράγμα που σημαινει πως περιμένουμε κάτι κάλο. Τι γίνεται όμως με τις κονσόλες είναι το μεγάλο ερώτημα και εάν το παιχνίδι, θα εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες τους.

Ο Magnus Jansen (a.k.a. Massive creative director) της Ubisoft, δήλωσε σε συνέντευξη του στην EPNdotTV, ότι “με την SnowDrop Engine, παίρνουν το μέγιστο δυνατό από κάθε πλατφόρμα. Ειδικά το PC είναι μια super πλατφόρμα στην οποία μπορείς να έχεις πάρα πολλές επιλογές για configuration όπως 3 οθόνες για παράδειγμα, έτσι εμείς θα έπρεπε να έχουμε καλύψει και αυτό, όπως και κάναμε! Επίσης έχουμε ξεκλείδωτο frame rate, υποστηρίζονται multiple GPUs και άλλα πολλά.

Tom-Clancys-The-Division-2

Ο Jansen προσέθεσε πως είναι “θέμα τιμής“, ώστε το παιχνίδι να παίρνει τα μέγιστα από κάθε πλατφόρμα και ο κάθε αγοραστής του παιχνιδιού να είναι ευχαριστημένος για το προϊόν που αγόρασε και να μην νιώθει πως τα λεφτά τα οποία ξόδεψε για hardware (Αυτό ήταν για τα PC), πάνε χαμένα.

Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει για Playstation 4, Xbox One και PC τον ερχόμενο Μάρτιο και το hype αναμένεται συνεχώς μεχρι τότε!

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.

More Stories
PlayStation Gold Wireless Stereo 2.0 Headset Unboxing