Until Dawn: Γιατί δεν είχε υποστήριξη marketing!

Αν και το Until Dawn είναι ένα καινούργιο IP της Sony στην τωρινή γενιά κονσολών, φαίνεται οτι δεν έλαβε την υποστήριξη που είχαν άλλοι First-Party τίτλοι, από πλευράς διαφήμησης.

un

Στο φετινό Tokyo Game Show, ρωτήθηκε ο μεγάλος Shuhei Yoshida, η κεφαλή της Sony Worldwide Studios, (πιο πάνω δεν πάει) αν ήταν θέμα ”συνωμοσίας”και  απάντησε οτι απλά ήταν θέμα budget και marketing ανά περιοχές του κόσμου. Συγκεκριμένα είπε: ” Είναι καθαρά θέμα του ανάλογου τμήματος marketing στην εκάστοτε χώρα. Κάθε τμήμα έχει δικό του budget και στόχους για την κάθε χρονιά. Υπάρχει και το θέμα του πόσο δημοφιλές θα είναι ένα παιχνίδι σε μια χώρα και σε τι κατηγορία εντάσσεται. Το κάθε τμήμα έχει τον τελευταίο λόγο για το πόσο ένα παιχνίδι θα λάβει την ανάλογη υποστήριξη στο θέμα της διαφήμησης.

Παιχνίδια σαν το Until Dawn, λαμβάνουν πολύ καλή αποδοχή και κριτικές από καταναλωτές και reviews μετά την κυκλοφορία τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις το παιχνίδι μπορεί να δεχτεί λίγη παραπάνω υποστήριξη για να διατηρήσει αυτό το ” post-launch momentum. Ακούω οτι το Until Dawn συνεχίζει να δέχεται υποστήριξη από όλο τον κόσμο.

until-dawn-screenshot-5

Eυτυχώς για την Supermassive Games, το παιχνίδι τα πήγε πολύ καλά και χωρίς το ” σπρώξιμο ”  από μεριάς Sony, καθώς λόγω της φύσεως του gameplay, κατάφερε να είναι το πιο προτεινόμενο παιχνίδι στη λίστα του YouTube αυτό το μήνα.

Εσάς ποια είναι η άποψή σας για το Until Dawn; Μοιραστείτε μαζί μας την άποψη σας στα σχόλια από κάτω.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.

More Stories
Οι Περισσότερες Gaming Αγορές μας | #lootoftheday Ep.12