Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «Τι έκανες εκεί ρε XBOX αλλά... | Game Recap #167»

Ανεπίσημες αλλαγές στο PBE (10/10)

PBE_Update_Logo

Για άλλη μια φορά έκανε ένα μεγάλο update το Public Beta Enviroment και για μια ακόμη φορά μας φέρνει πολύ μεγάλες αλλαγές. Αλλαγές περισσότερο τριγυρίζουν γύρο από την Ahri αλλα και τους  Xerath και Heimerdinger μιας και το update περιλαμβάνει τα rework τους, ακόμη περιλαμβάνει αρκετό rebalance σε πολλούς champions. Δείτε κάποιες από τις αλλαγές που έγιναν στο τελευταίο patch του PBE παρακάτω.

Ολοκαίνουργια skill icons για την Sivir ( υπενθυμίζουμε ότι η Riot ετοιμάζει μεγάλο visual upgrade για αυτήν)

Περιεχόμενο των αλλαγών στην Ahri

Summary: To Charm πλέον θα έχει flat mana cost σε κάθε level, αλλά πλέον θα κάνει περισσότερο magic damage στα targets της Ahri. Το Essence Theft πλέον κάνει heal για συγκεκριμένο αριθμό βασισμένο στο πόσους enemies θα χτυπήσει με το passive-enhanced spell της. Το Fox Fire πλέον κάνει λιγότερο damage όταν το κάθε wisp χτυπάει τον ίδιο στόχο, και πλέον μετράει σαν area-of-effect damage για λόγους spell vamp και Rylai’s Crystal Scepter. To base damage και AP ratios του Spirit Rush μειώθηκε  αλλά παράλληλα μειώνεται και το use time limit του.

Context: Η Ahri είναι ένας champion με πολύ δύναμη και λίγα μειονεκτήματα, αυτό της δίνει μεγάλη ευελιξία και αξιοπιστία, μπορεί να παραγάγει πολύ πίεση στους αντιπάλους της και να είναι σχετικά ασφαλής. Η δύναμη της Ahri πρέπει να καθορίζεται καλύτερα από ό,τι είναι σήμερα. Αυτές οι αλλαγές δίνουν στους Ahri players ( και τους αντιπάλους της ) να ξεχωρίζουν ποιοι είναι καλοί και ποιοι όχι με αυτήν την champion. Αυτά που επικεντρωνόμαστε περισσότερο είναι:

  • Να κάνουμε τα default lane patterns της Ahri πιο ξεκάθαρα, έτσι ώστε  αυτή και οι αντίπαλοί της να παίξουν γύρο από αυτά.
  • Να κανουμε το “all in” gameplay της Ahri να είναι πιο πολύ δεμένο με το να πετύχεις το Charm για να εξασφαλίσεις το Charm ως “φιλί θανάτου” της Ahri που πρέπει να αποφεύγεται, και κατεβάζοντας το threat/presence της ενώ το Charm είναι στο cooldown.
  • Να κρατήσουμε το core gameplay της Ahri όπως είναι ενώ να κόψουμε από τα low-gameplay patterns που δε φαίνονται έξυπνα.

Essence Theft 

  • Πλέον κάνει  heal την  Ahri για συγκεκριμένο αριθμό (σε κλίμακα με AP και champion level) κάθε φορά που τα passive-enhanced spells της χτυπούν κάποιον στόχο.

Fox-Fire 

  • Diminishing returns effect στον ίδιο στόχο hits αυξήθηκε.
  •   Φτιάχτηκε το bug που έκανε το Fox-Fire μερικές φόρες να κάνει μειωμένο damage στον στόχο που έπρεπε να δεχτεί το standard damage.
  • Πλεον μετράει σαν area-of-effect damage για λόγους spell vamp και Rylai’s Crystal Scepter.

Charm 

  • Το mana cost άλλαξε σε flat ποσό σε όλα τα levels ( υψηλότερο στα χαμηλότερα levels και λιγότερο στο max level)
  • Πλέον ανεβάζει το magic damage που κάνει η Ahri στο στόχο κατά ένα ποσοστό για λίγα δευτερόλεπτα.

Spirit Rush 

  • Το Base damage μειώθηκε
  • Το AP ratio μειώθηκε
  • Το χρονικό όριο του Spirit Rush μειώθηκε

Και εδω ειναι τα νουμερα:

Essence Theft

  • Πλέον κάνει heal την  Ahri για (2 + Champion Level) +9% AP κάθε φορά που τα passive-enhanced spells χτυπήσουν κάποιον enemy (απο 35% Spell Vamp)

Fox-Fire

  • Diminishing returns effect στον ίδιο στόχο hits αυξήθηκε σε 70% (απο 50%) [Καλυτερη περιπτοση πλεον ειναι: 100% + 30% + 30%]
  • Αυτο κανει τα same-target base damages στα 64 / 104 / 144 / 184 / 224 (απο 80 / 130 / 180 / 230 / 280), και κατεβάζει το AP ratio για αυτήν την περίπτωση σε 64% (απο 80%)
  • Φτιάχτηκετο bug που έκανε το Fox-Fire μερικές φόρες να κάνει μειωμένο damage στον στόχο που έπρεπε να δεχτεί το standard damage.
  • Πλέον μετράει σαν area-of-effect damage (ΑοΕ) για λόγους spell vamp και Rylai’s Crystal Scepter.

Charm

  • Το mana cost άλλαξε σε 90 σε όλα τα ranks (απο 50 / 65 / 80 / 95 / 110)
  • Πλέον ανεβάζει το magic damage που κάνει η Ahri στο στόχο κατά 20% για 4 δευτερόλεπτα

Spirit Rush

  • Το Base damage μειώθηκε σε 70 / 105 / 140 (από 85 / 125 / 165)
  • Το AP ratio μειώθηκε σε 25% (από 35%)
  • Αυτές οι 2 αλλαγές αλλάζουν το damage per target της σε 210 / 315 / 420 [+75% AP] (απο 255 / 375 / 495 [+105% AP])
  • Το time limit του Spirit Rush μειώθηκε σε 7 δευτερόλεπτα (απο 10)

Balance Changes

Ahri ( Δείτε παραπάνω)

Corki

  • Το cooldown του Missle Barrage( R ) ανέβηκε στα 2 δευτερόλεπτα σε όλα τα ranks απο 1.2 δευτερόλεπτα.
  • Το base damage του Missle Barrage( R )μειωθηκε σε 100/180/260 απο 120/190/260.

.

..

.

.
Heimerdinger

.

Δείτε το rework του Heimerdinger Εδώ!

.
.

Leona

.

.

.

  • Το mana cost του  Solar Flare( R ) μειώθηκε σε 100 σε όλα τα ranks από 100/150/200.

.

Morgana

.
.
.
.
  • Το Tormented Soil( W ) πλέον διαβάζεται ως “Curses an area for 5 seconds. Enemies on the cursed ground take magic damage equal to 20/32.5/45/57.5/70 (+0.2) plus 3/3/3/3/3% of their missing Health (capped at 80/80/80/80/80 versus minions and monsters) every second.”
  • Το Damage μειώθηκε σε 20/32.5/45/57.5/70 από 25/40/55/70/85.
  • Δεν δίνει πλέον MR reduction, πλέον κάνει damage ίσο με το 3% από το HP που λείπει στον enemy κάθε δευτερόλεπτο.

.

Shen

.

.

.

  • Το range του Shadow Dash( E ) μειώθηκε κατα 25.

.

Soraka

.

.

.

  • Το mana cost του Wish( R ) μειώθηκε σε 100 σε όλα τα ranks από 100/175/250.

.

Xerath

.

Δειτε το rework του Xerath Εδω!

.

.

Viktor

.

.

.

  • Το mana cost του Chaos Storm( R ) μειώθηκε σε 100 σε όλα τα ranks  από 125/175/225.

.

Zyra

.

.

.

  • Το range του Deadly Bloom( Q ) μειώθηκε κατά 25.
  • Το range του Rampant Growth( W ) μειώθηκε κατά 25
  • Το passive cooldown reduction του Rampant Growth( W ) μειώθηκε σε 2/4/6/8/10% απο 4/8/12/16/20%

.

Και καλή διασκέδαση.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!