Νέα πατέντα της Sony θέλει να «εξαλείψει» το loading στο PS5

Πόσο εφικτό είναι στην πράξη, όμως;

Διανύουμε μία μεταβατική εποχή στην οποία περιμένουμε νέες πληροφορίες για την επόμενη γενιά κονσολών, τόσο για το Project Scarlett, όσο και για το PS5. Σήμερα, μαθαίνουμε για μία νέα πατέντα που κατοχύρωσε η Sony και δείχνει πως η εταιρεία στοχεύει να απομακρύνει εντελώς τα loading screens από τα παιχνίδια του PlayStation 5.

Συγκεκριμένα και εφόσον λειτουργεί στην πράξη όπως περιγράφεται, ο παίκτης θα μπορεί να κινηθεί σε οποιαδήποτε περιοχή μέσα στο παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να περιμένει κάποιο loading. Αυτό θα επιτευχθεί χωρίζοντας το εκάστοτε παιχνίδι σε κομμάτια, σαν ένα είδος παζλ και όποτε ο παίκτης βρίσκεται σε κάποιο από αυτά τα κομμάτια, δηλαδή τις περιοχές, τα παρακείμενα κομμάτια θα φορτώνουν αυτόματα στο παρασκήνιο ώστε σε περίπτωση που ο παίκτης επιθυμεί να μεταβεί εκεί να είναι ήδη φορτωμένες.

Η πατέντα περιγράφεται πρωτότυπα ως εξής:

System and method for dynamicaly loading game software for smooth game play

A system and method are disclosed for dynamically loading game software for smooth game play. A load boundary associated with a game environment is identified. A position of a character in the game environment is then monitored. Instructions corresponding to a next game environment are loaded into a memory when the character crosses the load boundary, such that game play is not interrupted.

Και μια εικόνα ως παράδειγμα, από την καταχώριση της πατέντας (ευχαριστούμε, Inverse):

Όπως φαίνεται, το περιβάλλον θα φορτώνεται μέσω έξυπνου τρόπου, με αλγορίθμους να «μαντεύουν» το που οδεύει ο παίκτης και να φορτώνουν εκείνα τα στοιχεία, ώστε να μην υπάρχουν παύσεις για φόρτωση από περιοχή σε περιοχή. Εδώ και χρόνια, κάτι παρόμοιο χρησιμοποιείται σε αμέτρητα παιχνίδια, όπου unskippable σκηνές (cutscenes, περπάτημα, ασανσέρ κλπ) χρησιμοποιούνται για να κρύψουν το loading που πραγματοποιείται στο παρασκήνιο, όμως η Sony φαίνεται να θέλει ακόμα κι αυτό να σταματήσει και η ροή του gameplay να μη διακόπτεται.

Πριν λίγο καιρό, είδαμε μια μικρή σύγκριση του loading σε PS5 (“next-gen”, έστω, μιας και δεν ονοματίστηκε) ενάντια σε PS4 Pro, ενώ ξέρουμε πως το backwards compatibility είναι δεδομένο. Βέβαια, οι απόψεις διίστανται αναφορικά με τη δύναμη και διαφορετικότητα των επερχόμενων κονσολών ενάντια στις ήδη υπάρχουσες, καθώς η Ubisoft ενουσιάζεται ενώ η PlatinumGames όχι και τόσο. Η ύπαρξη SSD δίσκου, σίγουρα θα βοηθήσει πολύ τα πράγματα, όπως ήδη ξέρουμε ότι θα ενσωματωθεί όμως όχι σε τι έκταση.

Γνωρίζουμε βέβαια ήδη ότι οι νέες κονσόλες θα περιέχουν ως αποθηκευτικό μέσο σκληρούς δίσκους SSD για μειωμένους χρόνος φορτώματος αλλά λέτε με τη συγκεκριμένη πατέντα η Sony να καταφέρει στο PS5 να πάει ένα βήμα παραπέρα;

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!