Όταν το marketing των παιχνιδιών φτάνει σε άλλο “επίπεδο”

Με έναν πολύ έξυπνο αλλά και πρωτότυπο τρόπο η Bandai Namco θέλησε να κάνει promote το καινούριο της παιχνίδι. Ο λόγος γίνεται φυσικά για το Jump Force (review έρχεται εντός ολίγων ημερών). Το σταθμό Shinjuku στόλισαν πριν λίγες μέρες κάποιοι σπασμένοι τοίχοι οι οποίοι έχουν χαρακτηριστικά από τους Naruto, Luffy και Goku.

Στην παραπάνω φωτογραφία φαίνονται οι χαρακτηριστικές κινήσεις των τριών βασικών χαρακτήρων που πρωταγωνιστούν στο παιχνίδι.

Luffy’s Gomu Gomu no Red Hawk

Goku’s Kamehameha

Naruto’s Rasengan.

Ποια η άποψή σας για τον πρωτότυπο τρόπο που θέλησε η εταιρία να διαφημίσει το παιχνίδι; Περιμένουμε τα σχόλιά σας.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
Αφιέρωμα: First Person Shooters που μας στιγμάτισαν (Μέρος 1ο)