Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «Η Sony συνεχίζει να κάνει τα... δικά της | Game Recap #157»

Όλα όσα γνωρίζουμε για το Cyberpunk 2077

Ο τίτλος Cyberpunk 2077 ανακοινώθηκε το 2012 από την CD Project RED, αλλά με την κυκλοφορία του Witcher 3, τα δυο τεράστια DLC, και το στήσιμο της πλατφόρμας για το Gwent, έχουμε ακούσει μόνο σποραδικά πράγματα για τον επόμενο τίτλο της εταιρείας.

Όμως τώρα που το Blood & Wine DLC για το Witcher 3 έχει περάσει την ηλικία του ενός έτους και η πλατφόρμα του Gwent είναι σταθερή και επιτυχημένη, αρχίσαμε επιτελούς να ακούμε περισσότερα για το Cyberpunk 2077.

Όλες αυτές οι πληροφορίες μαζεμένες από τα τελευταία πέντε(!) χρόνια, μας παρουσιάζουν το Cyberpunk 2077 ως ένα μεγαλοπρεπή παιχνίδι, ακόμα μεγαλύτερο σε έκταση από το Witcher 3 (what?), γεμάτο με αποστολές για πολλούς παίκτες δικτυακά (what!?) και γεμάτο από εκατοντάδες ώρες παιχνιδιού για έναν παίκτη.

Πριν προχωρήσουμε όμως στο κύριος θέμα πρέπει να σας παραπέμψω στο αφιέρωμα που είχα γράψει τα πιο βασικά χαρακτηριστικά που κάλο είναι να γνωρίζετε για το τι είναι το είδος του Cyberpunk.

Στην προσπάθεια μου να μαζέψω πληροφορίες σχετικά με τον τίτλο έφτιαξα ένα αρκετά μεγάλο αρχείο που ευτυχώς (για εσάς) δεν θα χρειαστεί να διαβάσετε, κυρίως γιατί όλες οι πληροφορίες που βρήκα και πολλές παραπάνω είχαν ήδη συγκεντρωθεί σε ένα πολύ καλά μονταρισμένο βίντεο μιας ολόκληρης ώρας του χρήστη YongYea.


Ακολουθεί μια σύντομη ιστορία του επιτραπέζιου Role Playing Game που δίνει τον τίτλο του, τον κόσμο, τις κλάσεις, τα όπλα και την θεματολογία του στο Cyberpunk 2077.

Η αρχική έκδοση του Cyberpunk, από τον Mike Pondsmith ήταν ένα από τα πολλά Pen & Paper Role Playing Games του 1988 της εκδότριας εταιρίας R. Talsorian Games. Το Cyberpunk λαμβάνει χώρα στο μακρινό έτος 2013 (τότε ήταν αρκετά μακριά στο μέλλον) στην Night City, μια φανταστική πόλη τοποθετημένη κάπου ανάμεσα στο Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες.

Κυκλοφορήσαν δεκάδες πρόσθετα βιβλίο με νέες ιδέες, λίστες, τεχνολογία και εξοπλισμό για να μπορείς να τοποθετήσεις τις ιστορίες και τις περιπέτειες της παρέας σου σε διάφορες πλευρές του πλανήτη γη, σε διαστημικές αποικίες, ακόμα και σε υποθαλάσσιες εγκαταστάσεις, και όχι μονάχα μέσα στην Night City.

Το 1990 κυκλοφορεί η νέα ανανεωμένη έκδοση με τον τίτλο Cyberpunk 2020, η οποία είναι και η πιο διαδεδομένη έκδοση. Το 1993 το κεντρικό βιβλίο επανεκδίδεται με τον διακριτικό τίτλο Cyberpunk 2.0.2.0 ή V2.01 και καινούριο Artwork.

Το Cyberpunk είχε εμφανείς επιρροές από την high life της δεκαετίας του ‘80, από την φανταστική μελλοντική τεχνολογία που όμως είχαν και έχουν υπαρκτές βάσεις στον πραγματικό κόσμο και φυσικά, από τα πρώτα έργα του είδους, όπως το Blade Runner.

Ένα αρκετά εναλλακτικό παιχνίδι για την εποχή του, που προσπαθούσε να αποκτήσει δημοτικότητα ενάντια στο Dungeons and Dragons, με πολλές διαφορετικές και εναλλακτικές ιδέες για την εποχή του.

Αντί για μάγους βρίσκαμε Netrunners, ειδικούς hackers όπου συνδεόντουσαν με τα διάφορα συστήματα με βύσματα στο νευρικό τους δίκτυο. Αντί για πολεμιστές και τοξότες βρίσκαμε Solos. Μισθοφόρους μοναχικούς στρατιώτες με φουτουριστικά όπλα και αντί για κληρικούς βρίσκουμε Rock Stars με φήμη, λεφτά και επιρροή στην τοπική κοινότητα.

Ακόμα και η ιδέα και η περιγραφή του Internet (που το 1988 ακόμα δεν υπήρχε) ήταν πολύ πιο κοντά στο οπτικό αποτέλεσμα της ταινίας Tron, με πλέγματα από νέον και τεράστια ψηφιακά κάστρα στην θέση τον Servers και τα firewalls να αποκαλούνται data-walls, ενώ τα συστήματα ασφάλειας, δηλαδή τα Antivirus, είχαν εντολές να στείλουν έναν θανατηφόρο ιο (κυριολεκτικά) στο τερματικό του Netrunner όπου το “Laptop” έστελνε έναν παλμό υψηλής τάσης και καθώς “ψηνόταν” το ίδιο και “ψηνόταν” και ο εγκέφαλος του χρήστη του.


Ένα μικρο αδελφάκι του Cyberpunk κυκλοφόρησε το 1995 με τον τίτλο CyberGeneration όπου εστίαζε στους εφήβους του μελλοντικού 2027 και έναν παράξενο ιό γνωστό σαν Carbon Virus που τους άφηνε ορφανούς από την γέννηση τους, αλλά τους έδινε παράξενες ψυχικές δυνάμεις και γενετικές μεταλλάξεις.

Με την έλευση του έτους 2000 ο Mike Pondsmith (που τότε δούλευε στην MicroSoft Gaming Studios ως συγγραφέας) και η εταιρία έκδοσης R. Talsorian Games άρχισαν να προσεγγίζουν μια νέα οπτική για το Cyberpunk ξεφεύγοντας λίγο από την Rock’n’Roll νοοτροπία της δεκαετίας του ‘80, προσθέτοντας νέες ιδέες με βάση τεχνολογίες που βγήκαν μέσα σε μια δεκαετία και αρκετές αλλαγές στην γεωγραφική και πολίτικη κατάσταση του πλανήτη Γη.

Μερικά χρονιά μετά, συγκεκριμένα το 2005, κυκλοφόρησε η καινούρια εκδοσή του παιχνιδιού γνωστή σαν Cyberpunk V3 ή 203X. Αυτή είναι η πιο πρόσφατη έκδοση η οποία μας έχει οδηγήσει την ιστορία στον 4ο Παγκόσμιο Πόλεμο των Εταιριών και η λιγότερο επιτυχημένη έκδοση αφού άλλαξε πολλά στο σενάριο του κόσμου, εξαλείφοντας δεκάδες αγαπημένα πράγματα.

Σύμφωνα με τον Mike Pondsmith, που συνεργάζεται στενά με την ομάδα ανάπτυξης του Cyberpunk 2077, ταυτόχρονα με τον σχεδιασμό και το σενάριο του βιντεοπαιχνιδιού γράφεται η τέταρτη έκδοση του επιτραπέζιου παιχνιδιού ρόλων η οποία αντλεί δεκάδες ιδέες από το Cyberpunk 2020, θα φέρει πίσω πολλά αγαπημένα πράγματα, κλείνει πολλά σεναριακά κενά, κάνει ένα μεγάλο χρονικό άλμα 47 ετών στον κόσμο και θα κυκλοφορήσει μετά την κυκλοφορία του τίτλου της CD Project στην αγορά για PC, PS4 και Xbox One.

Πρέπει να τονίσουμε ότι από τα δεκάδες Computer/Console Role Playing Games που βασίζονται σε επιτραπέζια Role Playing Games, αυτό είναι ένα από τα λίγα, εάν όχι το μοναδικό, που ο σχεδιαστής του έχει άμεση επαφή με την ανάπτυξη του βιντεοπαιχνιδιού.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα.

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!