Δείτε στο νέο μας Βίντεο: «ΠΩΣ να αντέξεις τέτοια ΞΕΝΕΡΑ σε τέτοιο παιχνίδι | Game Recap #160»

Νέα ανακοίνωση σχετικά με το Quantum Error

Μαθαίνουμε περισσότερες πληροφορίες για τον τίτλο

Η Teamkill Media ανακοίνωσε πρόσφατα το τελευταίο τους next gen παιχνίδι -το Quantum Error- στα τέλη Μαρτίου μαζί με ένα τρέιλερ τριών λεπτών. Και τώρα το στούντιο παρουσιάζει μερικά δοκιμαστικά πλάνα στο παιχνίδι στο Twitter, καθώς και ένα στιγμιότυπο οθόνης, απαντώντας σε ερωτήσεις από θαυμαστές:

Επιβεβαιώνεται ότι οι προγραμματιστές στοχεύουν σε ανάλυση 4K@60FPS με πλήρη υποστήριξη real time ray tracing. Για εκείνους που ίσως δεν γνωρίζουν, με αυτήν την τεχνική, η μηχανή γραφικών εντοπίζει τις ακτίνες του φωτός στις σκηνές καθώς ανακλώνται από αντικείμενο σε αντικείμενο, υπολογίζοντας πώς θα κινηθούν. Η ανίχνευση ακτίνων παράγει πολύ πιο ρεαλιστικές σκιές, αντανακλάσεις και διαθλάσεις.

Έχουμε επίσης επιβεβαίωση ότι το Quantum Error θα αναπτυχθεί για το PS5 πρώτα και μετά θα μεταφερθεί στο PS4:

https://twitter.com/quantum_error/status/1246577810212368384?s=20

Ωστόσο, απομένει να δούμε αν θα είναι launch τίτλος του PS5:

https://twitter.com/quantum_error/status/1244146201873788929?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1244146201873788929&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.dualshockers.com%2Fquantum-error-studio-reveals-new-test-footage-confirms-ps5-release-first%2F

Φαίνεται ότι η TeamKill Media στοχεύει στα αστέρια με τον νέο τους τίτλο, ο οποίος θα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δούμε πόσο καλά οι προγραμματιστές μπορούν να προσαρμοστούν πλήρως με τις προδιαγραφές των κονσολών επόμενης γενιάς.

Το Quantum Error είναι ένα ατμοσφαιρικό shooter τρόμου πρώτου προσώπου που έχει οριστεί σε ένα αρκετά μακρινό μέλλον όπου η Γη δεν είναι πλέον ένα ασφαλής για την ανθρωπότητα. Με βάση το trailer, φαίνεται ότι αναλαμβάνουμε τον ρόλο ενός πυροσβέστη σε μια πλατφόρμα πετρελαίου (ή κάτι παρόμοιο) στα Νησιά Farall.

Ο προηγούμενος τίτλος της TeamKill, που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2019, ήταν οι Kings of Lorn: The Fall of Ebris. Ήταν το ντεμπούτο τους που είχε εξαιρετικά γραφικά και potential αλλά δυστυχώς υπέφερε από διάφορα ζητήματα (πολύ βαρετό σύστημα μάχης, τεχνικά προβλήματα κλπ). Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε ένα πιο σωστό παιχνίδι, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το υλικό με το οποίο εργάζονται τώρα.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!