Η Ubisoft θα επιμείνει στo Open World μοντέλο

Όχι πως δε το βλέπαμε δηλαδή!

Τα μεγάλα ονόματα τίτλων της Ubisoft ειναι συνώνυμα με το Open World στοιχείο. Μεγάλοι κόσμοι, (συνήθως πολύ μεγάλοι στο σημείο του τεχνητού) με εμάς να περνάμε πολλές ώρες ειδικά άμα θελήσουμε να τα κάνουμε όλα. Χαρακτηριστικά ονόματα τα πιο πρόσφατα Assassin’s Creed Odyssey και Origins, τα παλιότερα Watch dogs, τα παιχνίδια Tom Clancy και τo Ghost Recon Breakpoint που έρχεται σύντομα.

Η εποχή των γραμμικών παιχνιδιών για την Ubisoft φαίνεται ότι έχει φύγει ανεπιστρεπτί και ακριβώς αυτό επιβεβαίωσε ο Ceo της Ubisoft Yves Guillemot. Σε ερώτηση αν ποτέ θα επέστρεφε σε ένα πιο σφιχτό παιχνίδι τύπου Assassin’s Creed Unity (που ούτε αυτό ήταν γραμμικό) ο ίδιος απάντησε χαρακτηριστικά:

” Όχι, στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε ένα Unity μέσα σε ένα Odyssey. Με αυτό τον τρόπο αν θέλετε να έχετε μια ιστορία 15 ωρών, μπορείτε να την έχετε, αλλά μπορείτε επίσης να έχετε και άλλες ιστορίες. Ζείτε σε αυτόν τον κόσμο και κάνετε αυτό που θέλετε να κάνετε. Έχετε μια εμπειρία συνολική που αποτελείται από πολλές εμπειρίες τύπου Unity”

Ειναι προφανές ότι τα πιο μεγάλα παιχνίδια αυτού του τύπου κοστίζουν περισσότερο να φτιαχτούν. Η Ubisoft για το Assasin’s Creed έχει υιοθετήσει ένα GaaS (games as a service) μοντέλο που προσφέρει συνεχής ροή περιεχομένου με σκοπό οι παίκτες να επιστρέφουν και να μένουν απασχολημένοι. Περισσότερος χρόνος εμπλοκής σημαινει και καλύτερη ευκαιρία να αγοραστεί κάποιο ingame item ή το λεγόμενο Time Saver.

Τα Lootboxes και τα Microtransactions στοιχειώνουν τους τίτλους της Ubisoft και θεωρούνται δεδομένα για κάθε νέο Open World τίτλο της αλλά η Ubisoft δε λαμβάνει την ίδια κριτική όπως οι άλλες εταιρίες. Αυτό, σύμφωνα με τον Yves Guillemot, οφείλεται στο ότι οι παίκτες λαμβάνουν πολύ περιεχόμενο για τα χρηματά τους, τουλάχιστον περισσότερο από παλιότερα:

“Οι ομάδες μας δεν σταματούν μετά το Launch του παιχνιδιού, έχουμε τεράστιες ομάδες που συνεχίζουν να δημιουργούν περιεχόμενο για τους παίκτες ώστε να παραμείνουν σε εκείνους τους κόσμους που αγαπούν. Το γεγονός ότι έχουμε μερικούς παίκτες που αγοράζουν In game items σε αυτά τα παιχνίδια δίνει στις ομάδες μας την ευκαιρία να συνεχίσουν να δημιουργούν αυτό το επιπλέον περιεχόμενο”.

Βέβαια με τα παραπάνω έρχεται η απορία του περιεχομένου με καθαρό αυτοσκοπό την ύπαρξη αυτού και όχι σκοπό της ουσιαστικής διασκέδασης. Το μοντέλο που ακολουθεί η Ubisoft είναι κερδοφόρο για αυτή, προφανώς και για αυτό συνεχίζει να επενδύει σε αυτό. Υπάρχει μία αυτότροφοδότηση που τα μεγάλα open world παιχνίδια φέρνουν έσοδα που αυτά με τη σειρά τους φέρνουν άλλα Open World παιχνίδια. Με τί αντίκτυπο όμως;

Τα Open World παιχνίδια είναι ιδανικό ταίρι για το GaaS (Games as a Service) παιχνίδια. Είναι ευκαίρια για τα Microtransactions. Στα μάτια των επικριτών τα Open World παιχνίδια αυτά χτίζονται γύρω απο τα Microtransactions. Έχουμε πλέον το φαινόμενο Τime Saver που πληρώνουμε για να μη παίξουμε το μεγάλο παιχνίδι που αγοράσαμε επειδή είναι μεγάλο.

Κάπου εδώ πολλοί που πείτε (όπως και εμείς), “μα εγώ έπαιξα τον τάδε τίτλο και δεν αγόρασα τίποτα”. Στην πραγματικότητα όμως τα Microtransactions και αυτές οι τακτικές δεν απευθύνονται σε όλους τους παίκτες αλλά έχουν στόχο τους επιρρεπείς σε αυτά.  Στην πραγματικότητα αυτές οι κακές τακτικές δεν είχαν εξ’αρχής στόχο εμάς.

Από την άλλη ακούγεται τίμιο ένα παιχνίδι να μας προσφέρει πολλές ώρες διασκέδασης για τα χρηματά μας και πολλοί είναι ικανοποιημένοι με το μοντέλο αυτό της Ubisoft.

Εσείς τι γνώμη έχετε; Θέλετε η Ubisoft να συνεχίσει αύτο το Open World μοντέλο; Θέλετε πιο μικρά παιχνίδια;

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

πηγή

More Stories
Super Smash Bros fan trailer