Η Νintendo ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα σε διαφημίσεις από κάθε άλλη gaming εταιρεία

Είναι αλήθεια πως μετά την έλευση του Switch η Nintendo κάνει ότι είναι δυνατό για να προωθήσει το νέο της υβριδικό σύστημα ψυχαγωγίας και έτσι έχει δώσει το παρών παγκοσμίως σε τηλεοπτικές διαφημίσεις ανά τον κόσμο. Έτσι η iSpot.tv η υπηρεσία που καταγράφει real time και αναλύει τα τηλεοπτικά σποτ παγκοσμίως αποκάλυψε μέσω του VentureBeat πως o προυπολογισμός της Nintendo για τις διαφημίσεις αποτέλεσε το 37.1 % των συνολικών δαπανών της εταιρείας.

Έτσι ο Ιαπωνικός κολοσσός ξόδεψε περίπου $5.8 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις σε 14 διαφορετικά σημεία και αυτές οι διαφημίσεις ή τα τηλεοπτικά σποτ παίχτηκαν περίπου 3.100 φορές. Φυσικά τα φώτα της δημοσιότητας κερδίζει το Mario Tennis Aces όπου περιλάμβανε το μεγαλύτερο μέρος αυτής της διαφήμισης. Σύμφωνα με τα νούμερα αυτά ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα σε διαφημίσεις από κάθε άλλη gaming εταιρεία.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

More Stories
[BQuiz] Πόσο καλά γνωρίζεις το Game Of Thrones;