Ήρθε λοιπόν η στιγμή να μιλήσουμε για ακόμα μία φορά για ένα από τα μεγαλύτερα franchise στον χώρο του Gaming. Ο λόγος φυσικά γίνεται για το God of War Ragnarok, όπως πολύ καλά διαβάσατε και στον τίτλο. Τα παιχνίδια God of War με συνοδεύουν από μικρό παιδί, θυμάμαι τις εκείνες εποχές του PlayStation 2 και ειλικρινά δεν γινόταν να μην πέσει στα χέρια μου και το Review της PC έκδοσης μιας και είναι από εκείνα τα παιχνίδια που θες να διαγράψεις από τη μνήμη σου και να τα ζήσεις πάλι από την αρχή. Όπως και σε κάθε PC Port παιχνιδιού που γράφω το review έτσι και εδώ δεν θα σας κουράσω με πληροφορίες όπως η ιστορία του, το σύστημα μάχης κλπ, μιας και αυτά τα έχουμε αναλύσει στο αναλυτικό Review της PS5 έκδοσης του παιχνιδιού πριν από 2 χρόνια. Αν θέλετε όμως να φρεσκάρετε την μνήμη σας μπορείτε να πατήσετε το link που προσπεράσατε παραπάνω.
Ένα τόσο εξαιρετικό παιχνίδι είναι υπέροχο να το βλέπουμε να κυκλοφορεί και στα PC, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους παίκτες να απολαύσουν αυτήν την εμπειρία και η αλήθεια είναι ότι κυρίως για τα τεχνικά θέματα που θα αναφερθώ σήμερα έρχεται αρκετά ανανεωμένο με βελτιωμένα γραφικά και απόδοση σε όλους τους τομείς. Μπορούμε λοιπόν να απολαύσουμε το God of War σε native 4K ανάλυση και με ξεκλείδωτο frame rate, δίνοντάς του έτσι μία νέα αύρα σύγχρονου παιχνιδιού. Κακά τα ψέματα ένα παιχνίδι δύο περίπου ετών με το τεχνικό επίπεδο που διαθέτει το God of War πολύ δύσκολα θα μπορούσε να αναφερθεί κάποιος σε αυτό ως «ηλικιωμένο». Επίσης, αν κινηθούμε ανάμεσα στο μενού επιλογών θα δούμε ότι μας δίνεται μία μεγάλη γκάμα από επιλογές που θα απογειώσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία μας. Αν αντέχει η κάρτα γραφικών σας, μιας και μιλάμε για PC, θα δείτε σκιές μεγαλύτερης ανάλυσης, αισθητά βελτιωμένης ανάλυσης και ποιότητας αντανακλάσεις, βελτιωμένο field of view αλλά και προσθήκη επιλογών GTAO και SSDO.
Η μεταφορά του God of War στα PC έγινε με τις «ευλογίες» της NVIDIA, εξού και η προσθήκη DLSS (Deep Learning Super Sampling) και καλύτερα frame rates boost και όμορφη κρυστάλλινη απεικόνιση αλλά και του Reflex Support. Ας κάνουμε όμως τα πράγματα λίγο πιο απλά για κάποιους μπορεί να φαίνονται «κινέζικα» όλα τα παραπάνω. Η NVIDIA με την τεχνολογία DLSS χρησιμοποιεί A.I. που βοηθάει το παιχνίδι ώστε να ενισχυθούν τα fps και να μεγαλώσει η ευκρίνεια της εικόνας που βλέπουμε. Το Reflex support βοηθάει στη μείωση του χρόνου απόκρισης (low latency technology) από την εντολή που θα δώσουμε με το ανάλογο πλήκτρο μέχρι την εκτέλεσή της στην οθόνη μας. Η πραγματικότητα είναι ότι τα χαρακτηριστικά των τεχνολογιών αυτών μπαίνουν σε εφαρμογή κάνοντας χρήση επιλεγμένες κάρτες γραφικών της NVIDIA και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό καθώς απογειώνουν την εμπειρία μας με το παιχνίδι και ειδικά το Reflex, μας κάνει να έχουμε καλύτερο και ταχύτερο έλεγχο του Kratos. Η AMD όμως δεν θα μείνει με το παράπονο μιας και το παιχνίδι διαθέτει ακόμα και AMD FidelityFX™ Super Resolution (FSR). Τέλος προστίθεται και η τεχνολογία Intel XeSS (Xe Super Sampling) η οποία μας επιτρέπει υψηλότερα settings στο γραφικό μας περιβάλλον και περισσότερες επιλογές εξόδου οθονών.
Μιας και αναφέρομαι στον χειρισμό, όπως πιθανώς να φαντάζεστε στα PC μας δίνεται και η επιλογή να επιλέξουμε με ποιο χειριστήριο θα παίξουμε, εκτός από τα κλασσικά, πληκτρολόγιο, ποντίκι και το τυπικό controller που μπορεί να έχει κάποιος συνδεδεμένο στο PC του, το παιχνίδι υποστηρίζει πλήρως το DualShock 4 του PS4 αλλά και το DualSense του PS5 με όλα του τα χαρακτηριστικά. Μας επιτρέπει επιπλέον να κάνουμε full customize τα πλήκτρα ώστε να τα φέρουμε στα μέτρα μας. Κάτι το οποίο προσωπικά σπάνια εκμεταλλεύομαι καθώς θέλω να λαμβάνω την εμπειρία του παιχνιδιού όπως μου την προσφέρει ο δημιουργός του.
Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω δύο ακόμα πράγματα που απογείωσαν την εμπειρία μου. Μας δίνεται η δυνατότητα να απολαύσουμε το God of War για πρώτη φορά σε super ultrawide. Ναι πολύ καλά καταλάβατε μπορούμε να απολαύσουμε να πανέμορφα 9 μαγικά σκανδιναβικά βασίλεια και τις απίστευτες τοποθεσίες σε συνδυασμό με τα πανέμορφα γραφικά του παιχνιδιού σε 21:9 ultrawide screen ratio αλλά και σε 32:9 super ultra-widescreen, χαρίζοντας μας έτσι μία ξεχωριστή κινηματογραφική εμπειρία. Στην έκδοση για PC θα έρθουμε σε επαφή και με το Spatial 3D Audio. Μπορούμε πλέον να ακούμε τους αντιπάλους μας να μας πλησιάζουν από όλες τις κατευθύνσεις και όχι μόνο τριγύρω μας αλλά και από πάνω μας είτε από κάτω μας.
Ολοκληρώνοντας, το God of War Ragnarök είναι ένα διαμάντι για τον χώρο του Gaming και όσοι δεν το έχετε ακουμπήσει ακόμα τώρα είναι η ευκαιρία σας. Η αγορά του προφανώς και αξίζει αν δεν έχετε ασχοληθεί με τον εν λόγω τίτλο σε κάποια κονσόλα PS4/PS5 ή αν διαθέτετε ένα PC που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες και δυνατότητες θέλετε να χαθείτε για μια ακόμη φορά στα Σκανδιναβικά βασίλεια. Ακόμη κάτι που αξίζει να σημειωθεί ξανά και ξανά είναι πως το God of War στο PC έρχεται επίσης με τη δυνατότητα επιλογής ελληνικής γλώσσας. Καταλήγοντας στη βαθμολογία, το παιχνίδι, μιας και ο πυρήνας του παραμένει ευτυχώς αναλλοίωτος, είχε κριθεί και βαθμολογηθεί ανάλογα, επομένως με τη νέα κυκλοφορία του στα PC και τις νέες τεχνολογίες που φέρνει και οι οποίες δουλεύουν καλά δεν υπάρχει κανένας ουσιαστικός λόγος να διαφοροποιηθεί.
Ευχαριστούμε την Sony PlayStation Ελλάδας για τη διευκόλυνση πραγματοποίησης του Review.
Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!