Ghost of Tsushima: Χορταστικός σε διάρκεια ο νέος τίτλος της Sucker Punch

Όμορφη συντροφιά μέχρι την επόμενη γενιά κονσολών!

Μετά το χορταστικό State of Play για το Ghost of Tsushima που είδαμε παρέα, ο Creative Director του τίτλου, Nate Fox, έδωσε μια συνέντευξη σε Βραζιλιάνικο μέσο και μας έδωσε αρκετές νέες πληροφορίες.

Πιο συγκεκριμένα στην ερώτηση για το πόση διάρκεια θα έχει το Ghost of Tsushima απάντησε:

Είναι μια δύσκολη ερώτηση να απαντηθεί, επειδή ο κόσμος είναι ένας μεγάλος χώρος με μια σειρά από απομονωμένες ιστορίες (side quests) […] Κάναμε αρκετές δοκιμές με ανθρώπους που έπαιζαν περίπου 6:30 ώρες την ημέρα, και τα αποτελέσματα ήταν πολύ διαφορετικά. Πολλοί δεν ολοκλήρωσαν την κύρια ιστορία επειδή ήταν απασχολημένοι με την εξερεύνηση άλλων πτυχών του παιχνιδιού.

Ο δημοσιογράφος εύλογα ρώτησε αν μιλάμε για έναν τίτλο που θα έχει διάρκεια 30,40 ή ακόμη και 50 ώρες και o δημιουργός του είπε:

Ναι απολύτως! […] Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όλους να βγουν από το main story και να χαθούν στο νησί Tsushima. Υπάρχουν πολλά να ανακαλύψετε εκεί.

Όπως όλα δείχνουν το Ghost of Tsushima θα είναι ο μεγαλύτερος (τουλάχιστον σε έκταση) τίτλος της Sucker Punch και θα μας κάνει παρέα για αρκετές μέρες μέσα στο καλοκαίρι.

Το Ghost of Tsushima κυκλοφορεί στις 17 Ιουλίου αποκλειστικά για PlayStation 4.

Πως σας φαίνεται η διάρκεια του τίτλου; Πείτε μας στα σχόλια παρακάτω.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

More Stories
Η Sony συνεργάζεται με τη Nike και δημιουργεί εντυπωσιακά PlayStation παπούτσια