
Όταν μιλάς για ταχύτητα σου έρχονται διάφοροι τίτλοι στο μυαλό. Gran Turismo, F1, Toca σε κάποιους παλιούς και σίγουρα Forza. Όταν όμως μιλάμε για ταχύτητα σε συνδυασμό με Circuits όπως Rally Acropolis ή το Cyprus Rally, ή το τιτανομέγιστο Monte Carlo Rally, τότε το WRC είναι ο βασιλιάς. Όπως κάθε φορά, έτσι και τώρα προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε την αλήθεια και μόνο την αλήθεια σε ένα τίτλο που επιτέλους ας το παραδεχθούμε, έχει targeted audience.
Θα ήταν ψέμα να πούμε ότι ”αρκετοί το περίμεναν” και πάει λέγοντας. Ελάχιστοι το περίμεναν και όπως σχεδόν γίνεται πάντα με τα παιχνίδια των 4 τροχών, οι πωλήσεις τους ανεβαίνουν σιγά σιγά και όχι από την ημέρα του launch. Τίτλοι όπως αυτοί είναι ”καταδικασμένοι” να πουλάνε με βάση τα reviews. Αξίζει να αναφερθεί ότι το WRC 9 θα αποτελεί το τελευταίο παιχνίδι της σειράς, μιας και τη σκυτάλη θα την πάρει το Test Drive. Όπως και να έχει θα προσπαθήσουμε να δούμε τον τίτλο όσο πιο αντικειμενικά γίνεται με γνώμονα πάντα το καλό των gamers και της τσέπης μας φυσικά.
Αρχικά να αναφέρουμε ότι αν και το κοινό το ζήτησε, η εταιρεία δεν πρόσθεσε κανένα “campaign” ή κάποιο scenario ιστορία. Είχε γίνει λόγος γιατί αυτοί οι τίτλοι να μην έχουν μία ιστορία για παράδειγμα ενός νέου οδηγού στο δρόμο για τη καταξίωση. Από τη μία φαντάζει ”άχρηστο” από την άλλη ίσως να έδινε το κάτι παραπάνω. Δε ξέρουμε γιατί, πάντως το WRC 9 αποτελεί μία προέκταση του WRC 8. Είχαμε λιώσει στο WRC 8 και παρατηρήσαμε σχεδόν τα ίδια λάθη. Στροφές λες και τσουλάς σε τσουλήθρα, καμία επαφή με τα φρένα και assists τα οποία είτε υπάρχουν είτε όχι είναι το ίδιο.
Οι πίστες είναι φοβερές σχεδιαστικά αλλά ως tracks έχουν αρκετά λάθη. Όταν μιλούμε για λάθη εννοούμε κάθετες γωνίες και γενικά η αξιοποίηση κινητήρα και ταχύτητας με τα assists να το μειώνουν δραματικά. Είναι προφανές και λογικό από τη μία ο τίτλος να απαιτεί τιμονιέρα και χρησιμοποίηση της Manual αλλαγής ταχυτήτων. Είναι πολύ δύσκολο με το μοχλό του PS4 και το Gamepad να κάνεις παιχνίδι. Τα Physics του τίτλου είναι αξιοπρεπέστατα, όμως θέλαμε να δούμε αληθινό damage στις συγκρούσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιλογές που δίνει το WRC 9 είναι αρκετές. Ξεχωρίσαμε το Career mode στο οποίο επί της ουσίας υπογράφεις συμβόλαιο και προχωράς στο επίπεδο τους παγκοσμίου Rally. Αρχικά θα πάρεις αγκαλιά το Ford Fiesta R2s και θα κάνεις το σταυρό σου. Σιγά σιγά οι προσφορές θα έρχονται και νέα αυτοκίνητα θα κάνουν την εμφάνισή τους. Μέσω αυτού του Mode θα χρειαστεί να διαχειριστείς τα οικονομικά της ομάδας, τους στόχους και όχι μόνο.
14 Rally έχει να αναδείξει το νέο WRC 9 το οποίο σχεδιαστικά δίνει ρέστα στα γραφικά. Γενικά δεν είχαμε προβλήματα ακόμα και στο Online. Δεν είδαμε frame drops ή bugs, ενώ ακόμα και το split screen λειτούργησε ορθά. H αλλαγή της κάμερας είναι επίσης πιο καλή με ότι αυτό συνεπάγεται ενώ μελανό σημείο είναι η μουσική του παιχνιδιού. Από την άλλη ο ήχος των μηχανών και των φρεναρισμάτων είναι πανέμορφος, όσο τέλειος ήταν και στο F1 το οποίο σας παρουσιάσαμε πρόσφατα.
Εν κατακλείδι το WRC 9 δεν έχει μεγάλες προσθήκες σε σχέση με τον περσινό τίτλο. Το Career mode είναι το πιο ιδανικό Mode με όλες τις επιλογές να είναι εύκολα διαθέσιμες μέσω ενός απλού Interface. Σχεδιαστικά ο τίτλος είναι αξιοπρεπής όμως χρειάζεται τιμονιέρα και κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για κάποιον έμπειρο να τα καταφέρει με το μοχλό. Η μουσική του τίτλου είναι αδιάφορη με τους ήχους όμως των αυτοκινήτων να αξίζουν την αγορά. Σχεδιαστικά είναι το καλύτερο WRC, με το gameplay όμως να είναι σύνθετο. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα bug ή fps drop ενώ αξίζει να αναφερθεί για ακόμα μία φορά ότι θα πρέπει εδώ να χαιρετήσουμε τη σειρά. Ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον όσο αναφορά τα Rally Games.
Ευχαριστούμε θερμά τη AVE για την παραχώρηση του παιχνιδιού για τις ανάγκες του Review
Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!