Το Megami Tensei είναι ένα μεγάλο franchise που αποτελείται από animated σειρές, ταινίες, κόμικ, βιβλία και 7 spin offs, με το πιο γνωστό από αυτά να είναι το Persona. Είναι ένα από τα παλιότερα JRPG που έστησε και τις βάσεις για πολύ γνωστό franchise Pokemon. Ο κύριος κορμός λοιπόν αυτού του τεράστιου universe είναι τα παιχνίδια Shin Megami Tensei και μετά από 8 χρόνια έρχεται μια νέα προσθήκη, το Shin Megami Tensei V. Από το ξεκίνημα του παιχνιδιού μπορούμε να δούμε πως δεν παίρνει κάποιο ιδιαίτερο ρίσκο. Όπως οι προηγούμενοι (πολύ επιτυχημένοι) τίτλοι ξεκινάει σε ένα σχολείο του Tokyo από το οποίο μεταφέρεσαι με μια post apocalyptic Ιαπωνία όπου είναι γεμάτη με δαίμονες (Devils) τους οποίους πρέπει να πολεμήσεις.
Το δυνατότερο στοιχείο του Shin Megami Tensei V είναι οι μάχες. Turn based combat (κλασικά) με αρκετό βάθος όμως. Δεν μπορείς να σπαμάρεις (βλ. Pokemon) γιατί είναι αρκετά punishing, αλλά είναι και αρκετά rewarding, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια ισορροπία. Στη μέση μιας μάχης με δαίμονες, μπορείς να ξεκινήσεις ένα λεκτικό πόλεμο, όπου διαπραγματεύεσαι με τους δαίμονες για να έρθουν με το μέρος σου. Χωρίς να κάνει καμία κοιλία και να εισάγει απλά whoah factors θα πρέπει να προσέχεις τους διαλόγους και να καταλάβεις το χαρακτήρα του δαίμονα. Κάποιος μπορεί να έρθει με το μέρος σου επειδή τον κολακεύεις αλλά κάποιος άλλος (πιο πολεμοχαρής πχ) θα έχει πιο επιθετική προσέγγιση.
Δυστυχώς όμως, το μόνο δυνατό σημείο του τίτλου είναι αυτό. Ξεκινώντας το παιχνίδι τα γραφικά του φαίνονται ελλιπή και το framerate κατά καιρούς πασχίζει να κρατηθεί σταθερό. Γνωρίζοντας τους τεχνικούς περιορισμούς του Nintendo Switch, πιστεύω πως θα μπορούσε να δείχνει πολύ καλύτερο, ειδικά αφού έχω παίξει τίτλους σαν το Breath of the Wild και το Warframe. Παρ όλα αυτά θα έλεγα ότι το artwork είναι καλοδουλεμένο αν και λόγω της απόδοσης των γραφικών αδικείται αρκετά.
Το Shin Megami Tensei V πάσχει πάρα πολύ και στον τομέα της ιστορίας και ανάπτυξης χαρακτήρων. Η ιστορία φαίνεται σαν να μπήκε απλά για να υπάρχει ενώ οι περισσότεροι χαρακτήρες είναι αδιάφοροι. Αν και τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς έδιναν πολύ περισσότερη βάση στην ανάπτυξη χαρακτήρων (το Persona 5 πχ διαδραματιζόταν κυριολεκτικά μέσα στο μυαλό τους) εδώ έχει μπει σε δεύτερη μοίρα.
Κλείνοντας με τις εντυπώσεις μου μου, θα ήθελα να πως πέρα από το εξαιρετικό σύστημα μάχης δε νιώθω ότι το Shin Megami Tensei V προσφέρει κάτι στο franchise. Ίσα ίσα το υπερβολικό grind άρχισε να με κουράζει. Ενώ ήλπιζα ακόμη και μέχρι το τέλος η ιστορία να γίνει καλύτερη τελικά με άφησε ελαφρώς αδιάφορο. Πιστεύω είναι ένας τίτλος που θα ευχαριστήσει τους Hardcore fan του είδους, αλλά μόνο αυτούς. Θα ήθελα να δω ανανεωμένα γραφικά ή έστω artowrk το οποίο να ταιριάζει περισσότερο στις επιδόσεις του Nintendo Switch. Το Persona 5, δεν ήταν κάποιο τεχνολογικό θαύμα, αλλά είχε ιδιαίτερη ιστορία και τρομερή ανάπτυξη χαρακτήρων. Ήταν επίσης και ο τίτλος που εισήγαγε το λεκτικό battle με τους Devils. Έχοντας δει λοιπόν τι μπορεί ήδη να κάνει η ATLUS, περιμένω να δω πολλά περισσότερα.
Ευχαριστούμε την CD Media για τη διευκόλυνση πραγματοποίησης του Review.
Τι σημαίνουν οι βαθμολογίες στο Busted
Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!