PlayStation Studios| Αυτές είναι όλες οι επόμενες κινήσεις των αποκλειστικών τίτλων

Ο Hermen Hulst έχει 17 μήνες που πήρε τα ηνία των Playstation Studios. Το Playstation Blog του έκανε μια συνέντευξη για να δει την κατεύθυνση που ακολουθεί.

PlayStation.Blog: Βλέπετε τα single player games ως απαραίτητα για την εμπειρία της κονσόλας PlayStation Studios;

Hermen Hulst: Απολύτως. Τα single player games, που βασίζονται σε αφηγήσεις – αυτό είναι το DNA μας. Το PlayStation Studios έχει, κατά τη γνώμη μου, μερικές από τις πιο αξέχαστες αφηγηματικές εμπειρίες που είναι διαθέσιμες. Μας αρέσει να τα φτιάχνουμε και θα συνεχίσουμε όσο τα απολαμβάνουν οι παίκτες. Για μένα, η ιδέα να καθίσω ένα βράδυ Παρασκευής με έναν ολοκαίνουργιο κόσμο και μια υπέροχη ιστορία για εξερεύνηση – ακούγεται αρκετά τέλειο, σωστά; Θέλουμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι δημιουργούμε μια ποικιλία εμπειριών για το κοινό μας. Franchises, νέα IP, μεγάλα παιχνίδια, μικρότερα και πιο καινοτόμα παιχνίδια, ιστορίες για έναν παίκτη και πολλούς παίκτες. Ποιος λέει ότι η εμπειρία για πολλούς παίκτες δεν μπορεί να έχει υπέροχες ιστορίες, σωστά;

PSB: Έχουμε δει την ανακοίνωση του Haven, από τον Jade Raymond, καθώς και μια ομάδα βετεράνων της βιομηχανίας. Και πιο πρόσφατα το Firewalk, το οποίο έχει επίσης μερικά κορυφαία ονόματα από τον κλάδο. Πώς βλέπετε συνεργασίες όπως αυτές να εντάσσονται στο μεγαλύτερο όραμα του PlayStation Studios;

HH: Ναι. Ξέρετε, αυτές οι συνεργασίες είναι πολύ συναρπαστικές. Θα μπορούσατε, υποθέτω, να κάνετε διάκριση μεταξύ των ομάδων ανάπτυξης που αποτελούν μέρος της Sony – όπως η Naughty Dog, η Insomniac, η Media Molecule, η Sucker Punch και ούτω καθεξής – και στη συνέχεια ομάδες ανάπτυξης που συνεργάζονται μαζί μας σαν συνεργάτες… Haven, Firewalk, αλλά και ομάδες με τις οποίες συνεργαζόμαστε εδώ και χρόνια, όπως η Kojima Productions, από το software. Για μένα, με πολλούς τρόπους, δεν υπάρχει καμία διαφορά. Είναι όλα τα PlayStation Studios. Είμαστε, στο τέλος της ημέρας, ένας οργανισμός υπό την ηγεσία των δημιουργών. Αυτό για μένα σημαίνει ότι θέλουμε να βρούμε τα καλύτερα δυνατά στούντιο ανάπτυξης στον κόσμο και να τους βοηθήσουμε να ακολουθήσουν με πάθος τις ιδέες τους. Για μένα, είναι σημαντικό το PlayStation Studios να είναι ένα μέρος που επιτρέπει στους δημιουργούς να έρθουν μαζί μας και να κάνουν το καλύτερο έργο της καριέρας τους. Αυτό ψάχνω πραγματικά.

…..

PSB: Που βρίσκεται το PC Gaming στα μελλονικά σχέδια του Playstation Studios;

HH: Είμαστε ακόμα νωρίς στο σχεδιασμό μας για το PC. Και το Horizon Zero Dawn ήταν πολύ επιτυχημένο. Νομίζω ότι δείχνει ότι υπάρχει όρεξη από παίκτες εκτός του οικοσυστήματος του PlayStation για να ζήσουν το εκπληκτικό χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών που οι οπαδοί του PlayStation απολαμβάνουν εδώ και χρόνια. Αλλά θέλω να τονίσω ότι το PlayStation θα παραμείνει το καλύτερο μέρος για να παίξουμε τους τίτλους από το PlayStation Studios κατά την κυκλοφορία. Αλλά εκτιμούμε τους παίκτες υπολογιστών και θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε τις κατάλληλες στιγμές για να ξεκινήσουμε κάθε παιχνίδι. Το Bend Studio μόλις κυκλοφόρησε την έκδοση PC του Days Gone στις 18 Μαΐου. Αυτό είναι περίπου δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του PS4. Και ελπίζω ότι ένα νέο σύνολο θαυμαστών μπορεί και θα απολαύσει αυτόν τον τίτλο. Και αυτός είναι ο στόχος – θέλουμε να προσεγγίσουμε νέους παίκτες που δεν έχουν ζήσει ακόμα τις υπέροχες ιστορίες, τους χαρακτήρες και τους κόσμους που έχουμε δημιουργήσει. Η απελευθέρωση παιχνιδιών σε υπολογιστή δεν θα γίνει ποτέ εις βάρος της δημιουργίας μιας συναρπαστικής σειράς από υπέροχα παιχνίδια στην κονσόλα.

….

PSB: Μπορείτε να μας δώσετε μια ιδέα του συνολικού αριθμού τίτλων που το PlayStation Studios αναπτύσσει επί του παρόντος για PS4 ή PS5;

HH: Λοιπόν, έχουμε πολλά να κάνουμε τώρα. Τα PlayStation Studios έχουν περισσότερους από 25 τίτλους σε εξέλιξη. Σχεδόν τα μισά από αυτά είναι νέα IP. Το άλλο μισό, είναι τίτλοι που έχουν οριστεί σε franchise που ήδη γνωρίζουν και αγαπούν οι θαυμαστές του PlayStation. Λοιπόν, είναι αρκετά.

Αυτά είναι τα σημεία της συνέντευξης που θεωρούμε κομβικά. Βλέπουμε λοιπόν ότι η Sony θα συνεχίσει να εστιάζει στο narrative και σε δυνατά Single Player παιχνίδια. Φαίνεται να υπάρχουν κάποια hints για multiplayer τίτλους. Ενώ είναι ικανοποιημένοι από το άνοιγμα που έκαναν προς το PC gaming. Παράλληλα στο άμεσο μέλλον φαίνεται ότι θα έχουμε πάνω από 10 νέα franchises και μπόλικους τίτλους να απολαύσουμε.

Για να ακούσετε όλη τη συνέντευξη πατήστε εδώ.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social MediaBusted είστε!

 

 

Μην μένεις σιωπηλός, σχολίασε και πες την άποψή σου ακριβώς παρακάτω!