Η Obsidian προτιμάει να κόψει περιεχόμενο από το να ζητά υπερωρίες

Crunch οξαποδώ!

Το θέμα ή μάλλον το πρόβλημα των υπερωριών και της νοοτροπίας του “Crunch” όπως λέγεται είναι ιδιαίτερα επίκαιρο αυτούς τους μήνες. Η BioWare, η RockStar, η Naughty Dog είχαν την τιμητική τους, και ενώ φυσικά δεν είναι τα μόνα Studio, κάποια άλλα τηρούν μία διαφορετική στάση. Όπως αναφέραμε σε παλαιότερο άρθρο μας η 343 industries με τη νέα μηχανή γραφικών Slipstream υιοθετεί μία άλλη κουλτούρα σε σχέση με το παρελθόν της προκειμένου να αποφευχθούν οι υπερωρίες. Η Playground Games (Forza Horizon) δεν υποστηρίζει το λεγόμενο Crunch όπως και η Digital Extremes (Warframe) με την τελευταία να αναφέρει επί του θέματος ”το Development είναι μαραθώνιος και όχι Sprint”. H Nintendo και η Bungie, όπως δηλώνoυν τουλάχιστον, προτιμούν να καθυστερούν τα προιόντα της από το να εξουθενώνουν το προσωπικό της.

Στη λίστα των καλών παραδειγμάτων έρχεται να προστεθεί και η Obsidian Entertaiment (Outer Worlds, Pillars of eternity). Όπως δήλωσε σε μία συνέντευξη ο Senior Designer του Outer Worlds, o Brian Hines, η Obsidian Entertaiment απέχει από τη νοοτροπία του Crunch εδώ και χρόνια. Αυτός είναι και ένας λόγος που διάφοροι Developers μένουν εκεί πολύ καιρό και δεν αλλάζουν Studio. Προφανώς όπως και σε όλες τις δουλειές έρχεται η στιγμή που θα εργαστούμε λίγο παραπάνω, έτσι και η Obsidian ζητάει από τους εργαζομένους να εργαστούν λίγες ώρες παραπάνω για κάποια εβδομάδα αλλά αυτό ήταν/είναι μόνο σα παράκληση και μόνο στο τέλος κάποιας καταληκτικής ημερομηνίας. Χαρακτηρική είναι η ρήση του Brian Hines ότι η Obsidian προτιμάει να κόψει περιεχόμενο από το να έχει τους εργαζομένους εσώκλειστους.

“Δεν υπήρχε ποτέ crunch η τίποτα παρόμοιο από όσο θυμάμαi… Είναι ένα από τα πράγματα που σαν Studio είμαστε δεσμευμένοι, προτιμάμε να κόψουμε κάτι από το να προσπαθήσουμε να το υλοποιήσουμε και να έχουμε τους ανθρώπους μας να μην έχουν έχουν ζωή εκτός του Studio”

 

H Obsidian κυκλοφορεί το έξοχο rpg Pillars of Eternity στο Nintendo Switch στις 8 Αυγούστου ενώ το Outer Worlds καταφτάνει στις 25 οκτωβρίου σε PS4, Xbox One, PC με την έκδοση Switch να έρχεται κάποια στιγμή αργότερα.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!

πηγή