Όπως σας ενημερώσαμε εχτές η Nintendo τρέχει στα δικαστήρια για το φαινόμενο Joy-Con Drift. Το VICE Games κατάφερε να έρθει σε επαφή με μια πηγή υποστήριξης πελατών της Nintendo. Σε αυτήν, η εταιρεία λέει στους υπαλλήλους της ότι δεν θα χρεώνει πλέον τους πελάτες που επιδιώκουν επισκευές για τα Joy-Con του Switch και θα επιστρέψουν τα χρήματα που έχουν ήδη καταβάλει.
“Οι πελάτες δεν θα χρειαστεί πλέον να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία αγοράς για τις επισκευές των Joy-Con. Επιπλέον, δεν είναι απαραίτητο να επιβεβαιώσετε την κατάσταση εγγύησης. Εάν ένας πελάτης ζητήσει επιστροφή χρημάτων για μια επισκευή Joy-Con που έχει πληρωθεί προηγουμένως […], επιβεβαιώστε την προηγούμενη επισκευή και, στη συνέχεια, κάντε την επιστροφή χρημάτων. “
Ωστόσο, εάν τα προβλήματα επιμένουν, οι πελάτες θα μπορούν να επισκευάσουν τα Joy-Con χωρίς χρέωση. Επίσης, η Nintendo δεν ζητά πλέον απόδειξη αγοράς για το Joy-Con ή επιβεβαίωση ενεργούς εγγύησης.
Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα παρακάτω Social Media. Busted είστε!
- Γίνετε μέλη στο επίσημο group μας το Greek Busted Gamers
- Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
- Ακολουθήστε μας επίσης στα Instagram | Twitter
- Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube






